quote:
Zal vast lukken maar ik vind dat rustige tempo ook primaquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Probeer het eens met 1 cm water
Maar dan niet in koud water laten schrikkenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Het hoogtepunt van de avond![]()
Anders ff in het hete water, zodat het opstijft
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal vast lukken maar ik vind dat rustige tempo ook primaZet de pan op en ga ondertussen koffie zetten, als dat dan doorloopt kookt het water
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu nog 84% ... maar straks word dat verdund naar iets drinkbaars van rond de 40%
Whehe, ik sta niet voor niets zo vroeg opquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Mensen met tijd genoeg in de ochtend
Als ik me goed herinner had ik die ergens rond 44% afgelengd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]en hoeveel % is die rum? Het is mij te sterk. Silverfox vond het lekker.
Wat me dan weer niet verbaast.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:47 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dan niet in koud water laten schrikken
Dan houden we het maar bij 1 lekkertje als afsluiting van de avondquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner had ik die ergens rond 44% afgelengd.
De beste rum komt uit Gelderlandquote:
Die ken ik nog niet ... spreken ze daar wel Russich?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De beste rum komt uit Gelderland
+7quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De beste rum komt uit Gelderland
Bij mij precies hetzelfde: 6 minuten (water moet dan wel echt goed koken) en dan met het eiwit helemaal gestold en de dooier nog zachtquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe koken jullie een eitje?
Eerst deed ik pannetje vol water.. eeuwig wachten totdat het kookt.. en dan eitjes er in, 6 minuten et voila.
Nu doe ik 1cm water in het pannetje.. dat kookt bijna direct en dan eitjes erbij, vuur laag.. ... 6 minuten et voila!
Stuk sneller en minder energy
6 minuten is bij mij het perfecte eitje.. wit hard, geel zacht. Ik heb dan wel grote eieren.
Is Deisyy ziek? Beterschap!!quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:35 schreef -Shii- het volgende:
Beterschap @:Deisyy
Hopelijk voel je je niet heel erg ziek.
*Of welke onverstaanbare taalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |