TMIquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:56 schreef D. het volgende:
Ik ga niet melden wat ik gegeten heb
Was het al snel weer kwijt
Schijtwonderquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:56 schreef D. het volgende:
Ik ga niet melden wat ik gegeten heb
Was het al snel weer kwijt
Spinazie of die soldaten?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat ook een beetje kindervoer.
Brood ingesmeerd met boter en dan bakken/roosteren.quote:
Dat ken ik niet, althans niet in combinatie met spinazie. Weer wat geleerd vandaag.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Brood ingesmeerd met boter en dan bakken/roosteren.
Soldaatjes vind ik kindervoer. Spinazie niet, spinazie is lekker, ik wok het altijd met een gesnipperd uitje en knoflook, en erbij meestal een stukje zalm, maar ook geen jus.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Spinazie of die soldaten?
Veel mensen eten spinazie met vissticksgeen jus kan ik al helemaal niet handelen.
Vissticks vind ik lekker op brood.
Hoe gaat het met je?
FOK! is zo leerzaam!quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, althans niet in combinatie met spinazie. Weer wat geleerd vandaag.
En is Donald ook getest?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soldaatjes vind ik kindervoer. Spinazie niet, spinazie is lekker, ik wok het altijd met een gesnipperd uitje en knoflook, en erbij meestal een stukje zalm, maar ook geen jus.
Het gaat elke dag een beetje beter, en ik bof want ik heb nog steeds mijn geur en smaak. Omikron
quote:
Wat fijn dat het een stuk beter al gaat!quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soldaatjes vind ik kindervoer. Spinazie niet, spinazie is lekker, ik wok het altijd met een gesnipperd uitje en knoflook, en erbij meestal een stukje zalm, maar ook geen jus.
Het gaat elke dag een beetje beter, en ik bof want ik heb nog steeds mijn geur en smaak. Omikron
Als kind vond ik dat wel lekker.. nu wil ik idd verse wokken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
Spinazie![]()
![]()
Daar ben ik echt dol op. Wel verse spinazie, die a la creme vind ik niet lekker
Ik ook, ik kreeg afgelopen week nog een heerlijk recept in mijn pmquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier al heel wat kookideeën opgedaan
Ja he? Zo'n enorme zak en dan in meerdere etappes omdat niet alles meteen inde wok past, en uiteindelijk slinkt het dan zó ergquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als kind vond ik dat wel lekker.. nu wil ik idd verse wokken.
Blijf me toch altijd verbazen hoe weinig je overhoud daarna
Ja dat jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he? Zo'n enorme zak en dan in meerdere etappes omdat niet alles meteen inde wok past, en uiteindelijk slinkt het dan zó erg
Voor schildpadden? Of in het algemeen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:19 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn schildpadden eten graag spinazie. Maar ik geef het met mate want het is qua voedingswaarde niet ideaal.
Voor schildpadden. Er zit relatief veel fosfor in.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor schildpadden? Of in het algemeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |