Ik ben wel eens van plan geweest (na gezeur) om een lange Fok pauze te houden. Maar dat ben ik na een week wel weer vergetenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn record is volgens mij drie weken
Morgen weer naar kantoor. Hopelijk met leukere mensenquote:
Ja same here. Ik vind het dan in het begin toch wat lastig om echt in een groep te blijven hangen en er meteen te blijven plakken. En Fok! heeft leuke plekjes en ook minder leuke, dus dan duurt het soms even voor het een beetje klikt ergensquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat is ook best lang.
Toen ik net een account had gemaakt was ik voornamelijk lurker. Het heeft even geduurd voordat ik regelmatig ben gaan posten.
Ik heb het me ook al vaker voorgenomen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens van plan geweest (na gezeur) om een lange Fok pauze te houden. Maar dat ben ik na een week wel weer vergeten
Ik zat vandaag op kantoor, lange dag (7-17). Morgen maar een rustig relaxed dagje vanuit huisquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Morgen weer naar kantoor. Hopelijk met leukere mensen![]()
Met jou verder alles oké?
Ja precies. Ik probeer nu vooral op de leuke plekjes te blijven hangen en de plekken waar ik me erger links te laten liggen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja same here. Ik vind het dan in het begin toch wat lastig om echt in een groep te blijven hangen en er meteen te blijven plakken. En Fok! heeft leuke plekjes en ook minder leuke, dus dan duurt het soms even voor het een beetje klikt ergens
KSC heb ik een steeds ergere haat liefde verhouding meequote:Op donderdag 6 januari 2022 22:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb het me ook al vaker voorgenomen.
Ik heb 10 jaar geleden ook al in een SC met jou gezeten zie ik aan je fotoboekquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens van plan geweest (na gezeur) om een lange Fok pauze te houden. Maar dat ben ik na een week wel weer vergeten
Welke? TAL? GRTDOJW?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar geleden ook al in een SC met jou gezeten zie ik aan je fotoboek
Ik vind het er meestal wel leuk, maar post er met vlagen. Ben vaker hier te vinden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC heb ik een steeds ergere haat liefde verhouding mee
Die laatste jaquote:
Was jij altijd Engine?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Die laatste ja![]()
Dacht dat wel al maar wist het niet zeker tot ik net keek.
* Aoibhin kraakt even flink de hersens om te proberen te achterhalen waar dit een afkorting voor isquote:
Soort van welquote:
Dan ken ik je ook van de TAL SCquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Soort van welDenk dat ik deze UI toen ook al had maar m'n username was toen eNGine10.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan ken ik je ook van de TAL SC
TAL / [TAL SC #145] Bubbles, Buttercup en Blossom
groot talent iddquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:02 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Daar weet ik echt niks meer van.
Al moet ik hier nu wel erg om lachen....met poesje
[ afbeelding ]
?quote:
Ik heb mijn UI van destijds nogquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:02 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Daar weet ik echt niks meer van.
Al moet ik hier nu wel erg om lachen....met poesje
[ afbeelding ]
quote:
Klopt die ken ik al uit die tijd, en ook een aantal die nu elders rondhangenquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:11 schreef engine het volgende:
Ik zit nog eens naar die OP te kijken...
@:D.
[ afbeelding ]
Is dat onze D.? Toen die nog een Dtje was?quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:11 schreef engine het volgende:
Ik zit nog eens naar die OP te kijken...
@:D.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |