Hoop dat ze Engel arresterenquote:
Zwaaien vindt Soury altijd wel leuk.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:38 schreef pullup het volgende:
[..]
We kunnen wel even naar Soury zwaaienDie komt toch wel terug
Oh jee zijn ze streng dit jaarquote:Op zondag 9 januari 2022 19:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het natuurlijk niet zeker. Heb niet alle posts nagelezen, maar heb een vermoeden dat het door een kritische post op de moderatie van BB was (die inmiddels is verwijderd). Wil er ook geen discussie over starten hier.![]()
En over sommigen bestaat geen twijfel, die verdienen gewoon een ban, zoals een P-G.
Ja te streng vind ik.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee zijn ze streng dit jaar![]()
Ik kijk morgen wel even naar de streams
Afgefakkeld, zeg maar.quote:
Ja dat is een prima biertje, jammer die Belgische Jopenquote:Op zondag 9 januari 2022 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, niet elke avondMaar die is gewoon lekker
![]()
Ook nog ergens bij een Italiaan het huisbier genomen maar dat was echt de slechtste keuze ooit
Ik heb maar heel even meegelezen net, zie het vanzelf welquote:
Ik kan je zeggen dat Jopen een wonderbiertje was hierbij vergeleken.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is een prima biertje, jammer die Belgische Jopen
Ik ben daar af en toe aan het lurken, want ik volg geen streams.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb maar heel even meegelezen net, zie het vanzelf wel
Dan komt het ook niet meer goedquote:Op zondag 9 januari 2022 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat Jopen een wonderbiertje was hierbij vergeleken.
Hij was toch al zurig op een verkeerde manier en toen een van ons eldde dat hij naar pis rook was het klaar![]()
Hij had gelijk
quote:Op zondag 9 januari 2022 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat Jopen een wonderbiertje was hierbij vergeleken.
Hij was toch al zurig op een verkeerde manier en toen een van ons eldde dat hij naar pis rook was het klaar![]()
Hij had gelijk
Ik las het ja over Kaagquote:
Ow, je laten bannen dusquote:Op zondag 9 januari 2022 19:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het natuurlijk niet zeker. Heb niet alle posts nagelezen, maar heb een vermoeden dat het door een kritische post op de moderatie van BB was (die inmiddels is verwijderd). Wil er ook geen discussie over starten hier.![]()
En over sommigen bestaat geen twijfel, die verdienen gewoon een ban, zoals een P-G.
Oh is kritiek op de moderatie of een moderator per definitie een ban?quote:
Nee dat ging altijd al wel een paar keer misquote:
Bij sommige mods wel heb ik het idee.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh is kritiek op de moderatie of een moderator per definitie een ban?
Communismequote:Op zondag 9 januari 2022 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij sommige mods wel heb ik het idee.
Wist alleen niet dat je dan een streep door je naam krijgt
Ik was ff begonnen.. gelijk twee vakantie dagen naar de Filistijnen. Maar heb mezelf gedwongen de laatste dagen series en films te kijken en andere dingen te doen. Ben het wel kwijt nuquote:Op zondag 9 januari 2022 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben deze keer ook weer niet aan BB begonnen, al heb ik altijd wel veel RLS-en gevolgd, maar er gaat zoveel tijd in zitten (lees: verslavend)
Prima concept welquote:
Vaak welquote:Op zondag 9 januari 2022 19:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh is kritiek op de moderatie of een moderator per definitie een ban?
Ze doet het eromquote:Op zondag 9 januari 2022 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat ging altijd al wel een paar keer mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |