Ik ga vroeg naar bed, heb een Omikronnetje te pakken volgens mij.quote:Op zondag 9 januari 2022 01:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wij trekken de kar wel voor he Chuf tot het eind der server
Welneequote:Op zondag 9 januari 2022 01:29 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik ga vroeg naar bed, heb een Omikronnetje te pakken volgens mij.
ff thuistestenquote:Op zondag 9 januari 2022 01:29 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Kom dan vechtenquote:Op zondag 9 januari 2022 01:30 schreef SolidasRock het volgende:
O pardon, is dit het oude mannen uurtje waarin we de jongere mensen uitmaken voor pussys? Dan ga ik toch maar flixen.
BDS is pas net 40.quote:Op zondag 9 januari 2022 01:30 schreef SolidasRock het volgende:
O pardon, is dit het oude mannen uurtje waarin we de jongere mensen uitmaken voor pussys? Dan ga ik toch maar flixen.
Beter een Omikronnetje dan een Deltaatje.quote:Op zondag 9 januari 2022 01:29 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ach een paar dagen koorts en je bent er vanafquote:Op zondag 9 januari 2022 01:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Beter een Omikronnetje dan een Deltaatje.
Zo is dat ,... 1 avondje grieperig en doorquote:Op zondag 9 januari 2022 01:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Beter een Omikronnetje dan een Deltaatje.
Hehequote:Op zondag 9 januari 2022 01:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik ben niet bang voor jou maar wel voor je kippen.
Met die vogeluhgriep heb je maar zo weer een volgende pandemie.quote:Op zondag 9 januari 2022 01:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik ben niet bang voor jou maar wel voor je kippen.
Echt he!quote:Op zondag 9 januari 2022 01:34 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Met die vogeluhgriep heb je maar zo weer een volgende pandemie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |