Ik heb daar dit jaar niet eens meegelezen omdat ik het allemaal zo veel te snel vond gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
En het gaat hier tenminste niet zo allejezus snel als in de Top 2000-reeks.
Ja je knipperde met je ogen en dan was er weer een topic vol. Maar erg gezellig.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb daar dit jaar niet eens meegelezen omdat ik het allemaal zo veel te snel vond gaan
Oh wat gek, dan heb ik echt compléét de verkeerde vibe van jou doorgekregen!quote:
De Top 2000-topics zijn wel één van de hoogtepunten op FOK. Buiten deze SC uiteraard.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja je knipperde met je ogen en dan was er weer een topic vol. Maar erg gezellig.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:09 schreef Wickedangel het volgende: [..] Nou nee. Hij heeft het over een oude musical met ESF-deelnemers en ik denk aan Mamma mia. Maar daar zat Abba natuurlijk helemaal niet in
Ik ben trouwens waarschijnlijk de enige in Nederland die nooit Mamma mia heeft gezien. Sorry
![]()
Je TTaydar werkt niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wat gek, dan heb ik echt compléét de verkeerde vibe van jou doorgekregen!
Is niet de eerste keer, en vast ook niet de laatste keer.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wat gek, dan heb ik echt compléét de verkeerde vibe van jou doorgekregen!
,Nee, anderen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Frida, Agnetha, Bjorn en Benny?
Ik durf het bijna niet te vragen maar in welk forum heb je @Wickedangel gevonden ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
De commissie gaat naar ondergetekende
Top2000 maar ik weet niet of je daar nog veel gaat vindenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar in welk forum heb je @:Wickedangel gevonden ?
Dan ga ik daar ook heen,
Ik heb me opzich prima vermaakt met de Top 2000 op zichzelf. En hier ging het er af en toe ook wel over. In 2020 wel het Top 2000-topic meer gevolgd, maar dit jaar de energie er niet voor op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja je knipperde met je ogen en dan was er weer een topic vol. Maar erg gezellig.
quote:
Damn, Ik was nog even aan het hopen op 40+quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Top2000 maar ik weet niet of je daar nog veel gaat vinden
Moet je werken dit weekend?quote:
Jawel hoor, alles wat zich in de publieke arena afspeelt, daar kunnen wij een mening over hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
@:Meke over Douwe Bob, ik vind het wel leuk om er flauwe grapjes over te maken (waarover niet eigenlijk), maar wat je zegt, walgelijk is het zeker niet. Uiteindelijk zijn het onze zaken niet ook nog eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |