SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
ik wil wel voor je stemmenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik stem niet. Ik kan niet kiezen. Ik vind serkan steeds leuker.
en daardoor moet ze zelf vertrekken HOUDOEquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had Nawel niet al iets tegen een van de meiden gezegd dat ze niet op diegene gestemd heeft. (dus die weet er iets meer van) In feite is de opdracht dan eigenlijk al mislukt.
mijn melk, we moeten echt, ik bedoel blijf met je poten van de melk afquote:
ik wel Kristofquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
dat denk ik nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:41 schreef engine het volgende:
Veertje en Kittykomt het toch nog goed.
Ik doe mee. Ik ga Uto make-uppen!quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik stel voor jij
Uto
Whuzz
Ireth
Joyce
Odie
Suzi
Bennie
Mario
CP
Jockari
ik doe de regie
ik ben heeel benieuwdquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:42 schreef Benny het volgende:
Laat Vera er nog maar lang in. Gaat nog wel voor Temptation achtige capriolen zorgen
Ik kon ook niet kiezen.... Ik vind ze beiden steeds minder worden. Toch maar voor Kristof gegaan om te blijven. Volgende week nieuwe kansen om hem alsnog er uit te bonjouren.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
nooit,zij lopt met de langequote:Op donderdag 6 januari 2022 22:42 schreef Benny het volgende:
Laat Vera er nog maar lang in. Gaat nog wel voor Temptation achtige capriolen zorgen
Kitty snapt heel goed dat Kitty fantastisch is!quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
ze heeft het zelf denk ik helemaal niet door he
Owh ik zat maar half te luisterenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik niet
kitty bepaalt wat er met de melk gebeurt
waar heb jij naar geluisterd ???quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Owh ik zat maar half te luisterenHet klonk even lief.
jij bent te liefquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Owh ik zat maar half te luisterenHet klonk even lief.
Ik heb een truuk voor je. In een broek zitten 3 gaten. 2 voor je benen en één voor rond je heupen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
nooit,zij lopt met de lange
broek in de douche,dann werd
zij niet sexen hallo
je bent en idiot hoorquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb een truuk voor je. In een broek zitten 3 gaten. 2 voor je benen en één voor rond je heupen.
Dat laatste gat kun je gebruiken om zo'n broek uit te trekken. Met een beetje pech kom je dan nog een tweede "broek" tegen. Die is kleiner en lijkt daardoor heel ingewikkeld, omdat de gaten zo dicht op elkaar zitten, maar het principe is hetzelfde. Die kun je ook, over de bips, zo "hop!" uit doen.
En DAN! Kun je je piemel er in steken. (in de dame. Niet in haar broek)
Nou, soms heeft ze het wel door....dan heeft ze iets gezegd , en dan probeert ze het een beetje terug te draaien.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
ze heeft het zelf denk ik helemaal niet door he
Ik ben helem... ok. klopt.quote:
Jij zei dat ze niet kon seksen omdat ze een broek aan had. Ik bied je een oplossing voor dit wereldprobleem.quote:dat wat ik zei heeft helemal niks
te maken wat jou zei
dan moet je je eigen feestje maken Sjoefquote:
ik zei zij gaat met lange broek douchenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ben helem... ok. klopt.
[..]
Jij zei dat ze niet kon seksen omdat ze een broek aan had. Ik bied je een oplossing voor dit wereldprobleem.
Feestjes zijn meestal na liveshows. En het lijkt me wat vroeg voor feestjes toch?quote:
Die kunnen ook uit hequote:Op donderdag 6 januari 2022 22:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei zij gaat met lange broek douchen
Alsof die feesten wat voorstellen.quote:
En toch sneuvelden er lampenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alsof die feesten wat voorstellen.
Vorig seizoen mochten ze af en toe een uurtje dansen met 1 flesje bier de man.
Ja nee 2 niertjes de man en 2 wijntjes voor de meisjes.. 1 lt jenever voor Kittquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze speelt horror spelletjes schijnbaarquote:
lampen, een kookplaat.. er is veel kapotgegaan vorig jaarquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waren ook wel leuke feestjes.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja. Ook hun saai ging kapot.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:55 schreef Stargazing het volgende:
[..]
lampen, een kookplaat.. er is veel kapotgegaan vorig jaar
Ik vind het geen fijne gedachte dat jij aan haar nintendo gaat zitten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Daar heb ik geen Nintendo voor nodig
Wij spelen Prison Princess op elkaars console
Nee dat zeg ik nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht even, zeg je nu dat je op social media een plaatje van iemand ziet dat niet strookt met hoe je die persoon in het echt ziet?
Als ik moet kiezen wat ik vertrouw:
a) Hoe iemand zich voordoet op FB/Insta/TikTok
b) Hoe iemand overkomt op een livestream
dan weet ik wel waar ik op vertrouw.
Als jij voor (a) kiest, dan geef ik je graag mijn Insta en laat ik je kennis maken met Lord Commander Whuzz, Ruler of FoK, Emperor of Europe, Grand Wizard Supreme. Is ekt! Staat op insta!
nu je het zegt.. ik had dat ook al gezien maar nog niet bij stilgestaanquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
hoe komt Tobias dan aan de electrische tandenborstel?
Dat zou kúnnen ja.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet![]()
Ik zeg dat de huidige omstandigheden in het huis een hele grote invloed hebben op hoe ze ook kan zijn / is vergeleken met een situatie zonder die omstandigheden
Zat denk ik bij 5 items die ze uit de koffer mochten halen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:56 schreef chufi het volgende:
Hebben ze nu hun koffers? Zie iemand elektrisch borstelen (Geen Grace of Peter)
Ze kregen een paar items uit hun koffer, misschien was het bij hem die tandenborstel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:56 schreef Stargazing het volgende:
[..]
nu je het zegt.. ik had dat ook al gezien maar nog niet bij stilgestaan
Zal wel een oude foto zijn daar,quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat zou kúnnen ja.
Zou ook kúnnen dat ze zich op FB gewoon heel anders voordoet dan ze is. Dat lijkt mij waarschijnlijker.
Dat is zo'n 2.5 m3... Dat zou betekenen dat haar buik groter is dan één van de toiletruimtes. Lastig hoorquote:
Ook een optie, vind haar hoe dan ook nu iig een zeikwijfquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat zou kúnnen ja.
Zou ook kúnnen dat ze zich op FB gewoon heel anders voordoet dan ze is. Dat lijkt mij waarschijnlijker.
Count me inquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik stel voor jij
Uto
Whuzz
Ireth
Joyce
Odie
Suzi
Bennie
Mario
CP
Jockari
ik doe de regie
Hoeft ook niet. Denk dat zij het wel erg fijn zou vinden als ik mijn controller in haar poort steekquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het geen fijne gedachte dat jij aan haar nintendo gaat zitten.
Die heeft niets te zoeken in dat programmaquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook een optie, vind haar hoe dan ook nu iig een zeikwijf
Stevenquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:00 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die heeft niets te zoeken in dat programma
ik denk het ookquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:01 schreef Stargazing het volgende:
ik denk dat ze zaterdag gewoon nette kleren krijgen, ik zie ze deze week nog niet hun koffer krijgen. Als ze het echt zwaar willen maken laat BB ze een paar weken zonder zitten
Gelukkig heeft Nintendo die draadloos gemaaktquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Denk dat zij het wel erg fijn zou vinden als ik mijn controller in haar poort steek
Ik afgelopen zondag en had vandaag voor het eerst een dag dat ik me redelijk goed voelde...quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:00 schreef Whuzz het volgende:
Anywaytjes.
* Whuzz heeft vandaag boosterprik gehad en begin me nu wat lam te voelen
Dus truste allemaal!![]()
Maar ja, als dat is wat ze met verstaan onder dat het extra heftig gaat worden, dat ze hun kleren en koffer dik een week niet krijgen. Nou nou, poeh poeh. Afzien hoor...quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:01 schreef Stargazing het volgende:
ik denk dat ze zaterdag gewoon nette kleren krijgen, ik zie ze deze week nog niet hun koffer krijgen. Als ze het echt zwaar willen maken laat BB ze een paar weken zonder zitten
en zo zeurt ze de hele dag doorquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:03 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Net even TV uitzending gekeken, wat kan die ouwe muts zeuren zeg, mai amai
In dat dorp waar die woont is het nu feest in de buurt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zo zeurt ze de hele dag door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Girltalk deel 2 - 6 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:06 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
In dat dorp waar die woont is het nu feest in de buurt.
Wat zal ze teleurgesteld zijn als ze hoort dat niet het publiek sercan en kristof heeft genomineerd. En het publiek het dus niet voor haar op heeft genomen ( zoals ze nu denkt)quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:08 schreef engine het volgende:
Ik heb Kitty vanavond nog niet horen zeuren hoor. Sinds die nominaties lijkt ze wat relaxter.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan weinig leuke fragmenten ontdekken van vandaag, hier was echter om gevraagd ....![]()
Girltalk deel 1 - 6 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Girltalk deel 2 - 6 januari 2022.Hoe kan je überhaupt die filmpjes bekijken. Misschien een domme vraag hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het veranderd niet zoveel aan de situatie. Dat is geen signaal dat het publiek haar niet leuk vindt...ze weet dan alleen dat Salar en Nawel haar niet genomineerd hebben...zo'n klap zal dat niet zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:11 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Wat zal ze teleurgesteld zijn als ze hoort dat niet het publiek sercan en kristof heeft genomineerd. En het publiek het dus niet voor haar op heeft genomen ( zoals ze nu denkt)
quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:08 schreef engine het volgende:
Ik heb Kitty vanavond nog niet horen zeuren hoor. Sinds die nominaties lijkt ze wat relaxter.
Vink nie ergquote:
Nini!quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:16 schreef GayGuy het volgende:
Ik geef het op voor vandaag. Goodnight, people
Succesvol waarmee?quote:
Fijne dag .. lekker feestenquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
Truste iedereen! Ik kan morgen niet streamen, mijn broer trouwt, maar ga zeker de streamverslagen checken
Je kon haar net gewoon horen zingen. Alleen Grace is stil nu.quote:
in Belgie nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:50 schreef engine het volgende:
[..]
Je kon haar net gewoon horen zingen. Alleen Grace is stil nu.
Na een tijdje misschien maar niet na 6 dagen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
OK vaak krijgen vrouwen dat in dezelfde periode ... na een tijdje samen
Niet uit volle borst..ze was iets aan het neuriën.quote:
Huh, de uitzending was gewoon ondertiteld.quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:19 schreef Pokkehandtas het volgende:
Onverstaanbare uitzendingen zonder ondertitelingBehalve de stemmen van dingetje en dangetje die ik sowieso wel versta. WEER fluisterende mensen (Belgen) die ik niet versta en niet ondertiteld zijn. Is dat de uitdaging, BB?
Miissie geslaagd
hoezo andacht?quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:55 schreef Flow3r het volgende:
wat een gezeik, ga lekker op de plee zitten janken aandachtszoeker![]()
Ik wil boze Kitty![]()
![]()
Sercan VS Kittyquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:55 schreef Flow3r het volgende:
wat een gezeik, ga lekker op de plee zitten janken aandachtszoeker![]()
Ik wil boze Kitty![]()
![]()
Ik hoop dat dit voor haar gewoon even een uurtje janken is en dan morgen weer verder. Maar dat kan best een keer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:57 schreef lyo het volgende:
Dit is wel echt een eerlijk moment van Grace. Die zondert zich af om intens kwetsbaar te voelen. Ik heb er respect voor. Iemand die zo dicht bij haarzelf staat. BB op zich en dan haar maatje die eruit kan liggen. Ik zou zo door het scherm een knuffel willen geven!
ach kom, ze weet donders goed dat als ze ergens alleen is, ze een camera op haar heeft, als je dan echt je even terug wil trekken ga je op de wc zittenquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:57 schreef lyo het volgende:
Dit is wel echt een eerlijk moment van Grace. Die zondert zich af om intens kwetsbaar te voelen. Ik heb er respect voor. Iemand die zo dicht bij haarzelf staat. BB op zich en dan haar maatje die eruit kan liggen. Ik zou zo door het scherm een knuffel willen geven!
in de slaapkamer?quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:59 schreef Flow3r het volgende:
ze zijn gewoon aan het kletsen op stream 2
Ik schakel in en ze komen niet meer bij van het lachenquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:59 schreef Flow3r het volgende:
ze zijn gewoon aan het kletsen op stream 2
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
geluid wel, maar nu alleen dit beeldquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:02 schreef suzi1 het volgende:
dus heel de tijd geen geluid bij 2, en grace is uitgebeden en stapt andere slaapkamer in
en dan ineens weer geluid op 2??
Dit is geen actrice hé. Gewoon een mens die even op de bank bezint..quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ach kom, ze weet donders goed dat als ze ergens alleen is, ze een camera op haar heeft, als je dan echt je even terug wil trekken ga je op de wc zitten
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Yoga met Vera - 6 januari 2022.Waarom is het geluid zo zacht bij jou filmpjes heeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Heb volume bij het opnemen op 50% staan, zou normaal gesproken genoeg moeten zijn ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:06 schreef Paul het volgende:
Waarom is het geluid zo zacht bij jou filmpjes hee
Ik moet mn volume heel hard zetten. Gisteren kwam er een reclame achteraan en toen werd mn buurt gelijk wakkerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb volume bij het opnemen op 50% staan, zou normaal gesproken genoeg moeten zijn ?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
Het geluid van de streams is over het algemeen erg zacht, behalve bij een streamlock.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:13 schreef odie22 het volgende:
ik heb geluid uitgezet , ben wel klaar met dat mens
Die reclames heb ik geen invloed op, maar ik zal even kijken of ik het geluid iets kan boosten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:11 schreef Paul het volgende:
Ik moet mn volume heel hard zetten. Gisteren kwam er een reclame achteraan en toen werd mn buurt gelijk wakker
Niet helemaal nee. Ik vind het vooral opvallend dat de rest in die kamer niet eens weet waar het over gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:13 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty heeft de feiten rond MH17 niet echt helder voor de geest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat ook wel ja, nu kan ik het me van Nouchine nog enigszins voorstellen omdat het in België natuurlijk niet zo overheersend in het nieuws is geweest maar Salar had blijkbaar ook geen idee.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Niet helemaal nee. Ik vind het vooral opvallend dat de rest in die kamer niet eens weet waar het over gaat
nou zeg dat, ben er weg mee ookquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het tot nu toe niet echt boeiend, het kakt behoorlijk in de laatste 48 uur ...
Johan was goed bezig ... Ik ken hem van vroegerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:14 schreef Paul het volgende:
ik kijk op 1 ff terug met Hugo De jonge en Johan Derksen
denk je dat ze de uitz. vor vanavond alquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:29 schreef engine het volgende:
Kitty valt als een blok in slaap en begint te snurken
Ja staat al op Videoland.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk je dat ze de uitz. vor vanavond al
hebben?
gisteren draaiden zich de in anderequote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:43 schreef engine het volgende:
Meerdere die maar moeilijk in slaap vallen vanavond.
Het gaat er wild aan toe daar in Aalten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:25 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is Kitty verhalen aan het vertellen over de avonturen in haar woonplaats?
Nee gaat over afgelopen dagenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar de is niet van de laatssten 3 uren?
Je commentaar van terugkijken niet hier doen Mario , dan worden mensen boosquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:54 schreef mario390 het volgende:
en ik heb erst de van 4.jan gekijkt
de lange is niet de van beginn het
is maar de 1ste uitz.
Er is ook niets te beleven daar. Als bewoner moet je toch gek worden van dat niets doen de hele dag en alleen maar broccoli als eten krijgenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het tot nu toe niet echt boeiend, het kakt behoorlijk in de laatste 48 uur ...
Morguh Flow3r Ja ze kan er wat van he, ik zou gek worden als ik daar bij lag.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 06:38 schreef Flow3r het volgende:
Kitty ligt flink te zagen, niemand wordt er wakker van
Morgenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Flow3r Ja ze kan er wat van he, ik zou gek worden als ik daar bij lag.
IK heb het ook even uitgezet hoor, hoef dat gesnurk niet de hele tijd te horenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 06:41 schreef Cargamelk het volgende:
Nergens last van .. heb het geluid uit
Kan mij er iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 06:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Morgen![]()
ik hoor net iemand iets zeggen
klonk als : shut up
Ik zet snel geluid aan hoor alleen gesnurkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 06:51 schreef Flow3r het volgende:
OMG zet je geluid aan![]()
nvm, Salar hoestte even en het is weer stil![]()
Niet.quote:
Vraag me altijd af waarom mensen dat doen. Je hebt je ogen toch dicht?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:01 schreef Ebinas het volgende:
Deze legt een lap op zijn/haar ogen (goed)
[ afbeelding ]
Morguh Ebinasquote:
Mss toch nog net wat te licht wat door de oogleden komt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:03 schreef Hunter het volgende:
[..]
Vraag me altijd af waarom mensen dat doen. Je hebt je ogen toch dicht?
Deed ik ook maar niet toen ik jullie lasquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ebinaslaat je geluid nog maar even uit
nee die ligt in de andere kamer, geen gesnurk maar wel vlak bij de deur, misschien schijnt daar licht doorheenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss toch nog net wat te licht wat door de oogleden komt.
En ligt deze bij het gesnurk? dan stoort wellicht ook meer
Volgens mij wen je nooit aan een snurkende naast jequote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:07 schreef engine het volgende:
Toch lijkt het snurken al minder een probleem. De rest slaapt gewoon.
Dan zal het het licht zijn, of het idee dat.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee die ligt in de andere kamer, geen gesnurk maar wel vlak bij de deur, misschien schijnt daar licht doorheen
mogguh
Of van de lamlendigheid van het vele gehang, dat je wat gemakkelijker in slaap valt?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:07 schreef engine het volgende:
Toch lijkt het snurken al minder een probleem. De rest slaapt gewoon.
Dat moet je in de eerste dagen al doen anders lopen de kijkers weg.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:18 schreef Ebinas het volgende:
Ben benieuwd wat deze dag zal brengen.
Hoop toch echt dat het nog in opbouw is qua boeiend geheel
Ja, er moet wel iets gaan gebeuren willen ze de mensen geboeid houden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:18 schreef Ebinas het volgende:
Ben benieuwd wat deze dag zal brengen.
Hoop toch echt dat het nog in opbouw is qua boeiend geheel
Das waar. Hoewel ik zelf nog hoopvol kom kijken (streams welliswaar).quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:19 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dat moet je in de eerste dagen al doen anders lopen de kijkers weg.
Gisteren hoorde ik Grace vertellen wat voor hit BB al jaren in Brazilie wel niet is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er moet wel iets gaan gebeuren willen ze de mensen geboeid houden.
Het is omdat we FOK! hebben maar je zou maar alleen de streams hebben ... verf zien drogen is interessanter.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Das waar. Hoewel ik zelf nog hoopvol kom kijken (streams welliswaar).
En als de streams boeiender zouden zijn, zou ik de uitzending ook willen zien (van wat zit er achter de SL's).
Mss dat er meer mensen nog even afwachten, maar een hit zal het zo niet worden
Ik kijk juist de uitzending omdat de streams saai zijn. En je ziet de gesprekken in de DBK die zie je niet op de streams.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Das waar. Hoewel ik zelf nog hoopvol kom kijken (streams welliswaar).
En als de streams boeiender zouden zijn, zou ik de uitzending ook willen zien (van wat zit er achter de SL's).
Mss dat er meer mensen nog even afwachten, maar een hit zal het zo niet worden
Dat is het idd. Zeker wetenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:24 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Het is omdat we FOK! hebben maar je zou maar alleen de streams hebben ... verf zien drogen is interessanter.
Da's ook weer zo. hmmm. mss maar met de forwardknop onder de vinger terugkijken. Dan kan ik die gesprekken wel zien. Geeft mss ook wat meer "binding" met die gastenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk juist de uitzending omdat de streams saai zijn. En je ziet de gesprekken in de DBK die zie je niet op de streams.
@mario390 kijkt dat ook altijd, daar is inderdaad veel meer te doen dan in de BB hier.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gisteren hoorde ik Grace vertellen wat voor hit BB al jaren in Brazilie wel niet is.
Best jaloers op, zou gevoel bij zo'n rls ook wel weer willen
Die hebben leuke feestjes schijnt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Mario390 kijkt dat ook altijd, daar is inderdaad veel meer te doen dan in de BB hier.
Als het licht pas om 0:00 uit gaat, valt dat wel mee op zich.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:43 schreef Cargamelk het volgende:
Ik begrijp wel waarom ze in het BB huis zitten .. iedere dag uitslapen.
Misschien bedoelen ze met "zwaarder", dat ze overdag niet meer mogen slapenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:50 schreef Cargamelk het volgende:
Ik hoor het ze nog zeggen .. alles is dit jaar anders en veel zwaarder ect. blabla.
Onzin want ze slapen alleen maar
Kijken hoelang ze die regel aanhoudenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze met "zwaarder", dat ze overdag niet meer mogen slapen
Was vorig jaar ook al die regel en daar trokken ze zich niks van aanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:54 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Kijken hoelang ze die regel aanhouden
Juist .. zie Nick nog onder zijn dekentje op de bank liggen...hele dagen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook al die regel en daar trokken ze zich niks van aan
Ja zo spannend BBquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:56 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Juist .. zie Nick nog onder zijn dekentje op de bank liggen...hele dagen.
We hadden er zelfs een speciaal topic voorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:56 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Juist .. zie Nick nog onder zijn dekentje op de bank liggen...hele dagen.
Ja, daar gebeurd nogal het een en ander.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die hebben leuke feestjes schijnt.
Ja misschien wel. Maar vorig jaar ging het snurk probleem ook vanzelf weg.. Misschien nu ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of van de lamlendigheid van het vele gehang, dat je wat gemakkelijker in slaap valt?
24/7 vermaakquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:07 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Tis de grote Kitty show ...als je ze niet ziet dan hoor je der wel
Ik stel voor dat Kitty in het datacenter gaat zitten. Dan kan 24/7 iedereen in de gaten houden en hoeven wij het niet te zienquote:
En een microfoon, zodat ze zich met alles gesprekken kan bemoeien. Ze weet immers toch alles en heeft alles ook meegemaakt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Kitty in het datacenter gaat zitten. Dan kan 24/7 iedereen in de gaten houden en hoeven wij het niet te zien
En heeft heel veel mensenkennis. Echt waar hoor!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:12 schreef Burner82 het volgende:
En een microfoon, zodat ze zich met alles gesprekken kan bemoeien. Ze weet immers toch alles en heeft alles ook meegemaakt.
Neequote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En een microfoon, zodat ze zich met alles gesprekken kan bemoeien. Ze weet immers toch alles en heeft alles ook meegemaakt.
Ja BB's reveal dat hij en Nawel de nominaties hebben gedaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:14 schreef greysbones het volgende:
Die lijkt wat te verwachten vandaag?
Vandaag wordt toch tegen de groep gezegd dat hij en Nawal degene zijn die genomineerd hebben... Dus dat wordt lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:14 schreef greysbones het volgende:
Die lijkt wat te verwachten vandaag?
Salare ohoooquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:15 schreef cheanny het volgende:
Salade maar dan met een R is wakker van z'n beautyslaapje.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:15 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ja BB's reveal dat hij en Nawel de nominaties hebben gedaan.
Dat wist ik ja .. nu slquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vandaag wordt toch tegen de groep gezegd dat hij en Nawal degene zijn die genomineerd hebben... Dus dat wordt lachen
Hopelijk gewoon meteen na het ontbijt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vandaag wordt toch tegen de groep gezegd dat hij en Nawal degene zijn die genomineerd hebben... Dus dat wordt lachen
Dat betekent meestal dat de ochtendploeg van de regie is gestart.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:22 schreef greysbones het volgende:
Ondertussen krijgen we alle hoeken van de tuin te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |