nou zeg dat, ben er weg mee ookquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het tot nu toe niet echt boeiend, het kakt behoorlijk in de laatste 48 uur ...
Johan was goed bezig ... Ik ken hem van vroegerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:14 schreef Paul het volgende:
ik kijk op 1 ff terug met Hugo De jonge en Johan Derksen
denk je dat ze de uitz. vor vanavond alquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:29 schreef engine het volgende:
Kitty valt als een blok in slaap en begint te snurken
Ja staat al op Videoland.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk je dat ze de uitz. vor vanavond al
hebben?
gisteren draaiden zich de in anderequote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:43 schreef engine het volgende:
Meerdere die maar moeilijk in slaap vallen vanavond.
Het gaat er wild aan toe daar in Aalten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:25 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is Kitty verhalen aan het vertellen over de avonturen in haar woonplaats?
Nee gaat over afgelopen dagenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar de is niet van de laatssten 3 uren?
Je commentaar van terugkijken niet hier doen Mario , dan worden mensen boosquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:54 schreef mario390 het volgende:
en ik heb erst de van 4.jan gekijkt
de lange is niet de van beginn het
is maar de 1ste uitz.
Er is ook niets te beleven daar. Als bewoner moet je toch gek worden van dat niets doen de hele dag en alleen maar broccoli als eten krijgenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het tot nu toe niet echt boeiend, het kakt behoorlijk in de laatste 48 uur ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |