nou zeg dat, ben er weg mee ookquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het tot nu toe niet echt boeiend, het kakt behoorlijk in de laatste 48 uur ...
Johan was goed bezig ... Ik ken hem van vroegerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:14 schreef Paul het volgende:
ik kijk op 1 ff terug met Hugo De jonge en Johan Derksen
denk je dat ze de uitz. vor vanavond alquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:29 schreef engine het volgende:
Kitty valt als een blok in slaap en begint te snurken
Ja staat al op Videoland.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk je dat ze de uitz. vor vanavond al
hebben?
gisteren draaiden zich de in anderequote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:43 schreef engine het volgende:
Meerdere die maar moeilijk in slaap vallen vanavond.
Het gaat er wild aan toe daar in Aalten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:25 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is Kitty verhalen aan het vertellen over de avonturen in haar woonplaats?
Nee gaat over afgelopen dagenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar de is niet van de laatssten 3 uren?
Je commentaar van terugkijken niet hier doen Mario , dan worden mensen boosquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:54 schreef mario390 het volgende:
en ik heb erst de van 4.jan gekijkt
de lange is niet de van beginn het
is maar de 1ste uitz.
Er is ook niets te beleven daar. Als bewoner moet je toch gek worden van dat niets doen de hele dag en alleen maar broccoli als eten krijgenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het tot nu toe niet echt boeiend, het kakt behoorlijk in de laatste 48 uur ...
Morguh Flow3r Ja ze kan er wat van he, ik zou gek worden als ik daar bij lag.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 06:38 schreef Flow3r het volgende:
Kitty ligt flink te zagen, niemand wordt er wakker van
Morgenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Flow3r Ja ze kan er wat van he, ik zou gek worden als ik daar bij lag.
IK heb het ook even uitgezet hoor, hoef dat gesnurk niet de hele tijd te horenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 06:41 schreef Cargamelk het volgende:
Nergens last van .. heb het geluid uit
Kan mij er iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 06:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Morgen![]()
ik hoor net iemand iets zeggen
klonk als : shut up
Ik zet snel geluid aan hoor alleen gesnurkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 06:51 schreef Flow3r het volgende:
OMG zet je geluid aan![]()
nvm, Salar hoestte even en het is weer stil![]()
Niet.quote:
Vraag me altijd af waarom mensen dat doen. Je hebt je ogen toch dicht?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:01 schreef Ebinas het volgende:
Deze legt een lap op zijn/haar ogen (goed)
[ afbeelding ]
Morguh Ebinasquote:
Mss toch nog net wat te licht wat door de oogleden komt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:03 schreef Hunter het volgende:
[..]
Vraag me altijd af waarom mensen dat doen. Je hebt je ogen toch dicht?
Deed ik ook maar niet toen ik jullie lasquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ebinaslaat je geluid nog maar even uit
nee die ligt in de andere kamer, geen gesnurk maar wel vlak bij de deur, misschien schijnt daar licht doorheenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss toch nog net wat te licht wat door de oogleden komt.
En ligt deze bij het gesnurk? dan stoort wellicht ook meer
Volgens mij wen je nooit aan een snurkende naast jequote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:07 schreef engine het volgende:
Toch lijkt het snurken al minder een probleem. De rest slaapt gewoon.
Dan zal het het licht zijn, of het idee dat.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee die ligt in de andere kamer, geen gesnurk maar wel vlak bij de deur, misschien schijnt daar licht doorheen
mogguh
Of van de lamlendigheid van het vele gehang, dat je wat gemakkelijker in slaap valt?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:07 schreef engine het volgende:
Toch lijkt het snurken al minder een probleem. De rest slaapt gewoon.
Dat moet je in de eerste dagen al doen anders lopen de kijkers weg.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:18 schreef Ebinas het volgende:
Ben benieuwd wat deze dag zal brengen.
Hoop toch echt dat het nog in opbouw is qua boeiend geheel
Ja, er moet wel iets gaan gebeuren willen ze de mensen geboeid houden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:18 schreef Ebinas het volgende:
Ben benieuwd wat deze dag zal brengen.
Hoop toch echt dat het nog in opbouw is qua boeiend geheel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |