Sercan VS Kittyquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:55 schreef Flow3r het volgende:
wat een gezeik, ga lekker op de plee zitten janken aandachtszoeker![]()
Ik wil boze Kitty![]()
![]()
Ik hoop dat dit voor haar gewoon even een uurtje janken is en dan morgen weer verder. Maar dat kan best een keer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:57 schreef lyo het volgende:
Dit is wel echt een eerlijk moment van Grace. Die zondert zich af om intens kwetsbaar te voelen. Ik heb er respect voor. Iemand die zo dicht bij haarzelf staat. BB op zich en dan haar maatje die eruit kan liggen. Ik zou zo door het scherm een knuffel willen geven!
ach kom, ze weet donders goed dat als ze ergens alleen is, ze een camera op haar heeft, als je dan echt je even terug wil trekken ga je op de wc zittenquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:57 schreef lyo het volgende:
Dit is wel echt een eerlijk moment van Grace. Die zondert zich af om intens kwetsbaar te voelen. Ik heb er respect voor. Iemand die zo dicht bij haarzelf staat. BB op zich en dan haar maatje die eruit kan liggen. Ik zou zo door het scherm een knuffel willen geven!
in de slaapkamer?quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:59 schreef Flow3r het volgende:
ze zijn gewoon aan het kletsen op stream 2
Ik schakel in en ze komen niet meer bij van het lachenquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:59 schreef Flow3r het volgende:
ze zijn gewoon aan het kletsen op stream 2
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
geluid wel, maar nu alleen dit beeldquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:02 schreef suzi1 het volgende:
dus heel de tijd geen geluid bij 2, en grace is uitgebeden en stapt andere slaapkamer in
en dan ineens weer geluid op 2??
Dit is geen actrice hé. Gewoon een mens die even op de bank bezint..quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ach kom, ze weet donders goed dat als ze ergens alleen is, ze een camera op haar heeft, als je dan echt je even terug wil trekken ga je op de wc zitten
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Yoga met Vera - 6 januari 2022.Waarom is het geluid zo zacht bij jou filmpjes heeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Heb volume bij het opnemen op 50% staan, zou normaal gesproken genoeg moeten zijn ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:06 schreef Paul het volgende:
Waarom is het geluid zo zacht bij jou filmpjes hee
Ik moet mn volume heel hard zetten. Gisteren kwam er een reclame achteraan en toen werd mn buurt gelijk wakkerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb volume bij het opnemen op 50% staan, zou normaal gesproken genoeg moeten zijn ?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
Het geluid van de streams is over het algemeen erg zacht, behalve bij een streamlock.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:13 schreef odie22 het volgende:
ik heb geluid uitgezet , ben wel klaar met dat mens
Die reclames heb ik geen invloed op, maar ik zal even kijken of ik het geluid iets kan boosten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:11 schreef Paul het volgende:
Ik moet mn volume heel hard zetten. Gisteren kwam er een reclame achteraan en toen werd mn buurt gelijk wakker
Niet helemaal nee. Ik vind het vooral opvallend dat de rest in die kamer niet eens weet waar het over gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:13 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty heeft de feiten rond MH17 niet echt helder voor de geest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat ook wel ja, nu kan ik het me van Nouchine nog enigszins voorstellen omdat het in België natuurlijk niet zo overheersend in het nieuws is geweest maar Salar had blijkbaar ook geen idee.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Niet helemaal nee. Ik vind het vooral opvallend dat de rest in die kamer niet eens weet waar het over gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |