ik denk het ookquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:01 schreef Stargazing het volgende:
ik denk dat ze zaterdag gewoon nette kleren krijgen, ik zie ze deze week nog niet hun koffer krijgen. Als ze het echt zwaar willen maken laat BB ze een paar weken zonder zitten
Gelukkig heeft Nintendo die draadloos gemaaktquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Denk dat zij het wel erg fijn zou vinden als ik mijn controller in haar poort steek
Ik afgelopen zondag en had vandaag voor het eerst een dag dat ik me redelijk goed voelde...quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:00 schreef Whuzz het volgende:
Anywaytjes.
* Whuzz heeft vandaag boosterprik gehad en begin me nu wat lam te voelen
Dus truste allemaal!![]()
Maar ja, als dat is wat ze met verstaan onder dat het extra heftig gaat worden, dat ze hun kleren en koffer dik een week niet krijgen. Nou nou, poeh poeh. Afzien hoor...quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:01 schreef Stargazing het volgende:
ik denk dat ze zaterdag gewoon nette kleren krijgen, ik zie ze deze week nog niet hun koffer krijgen. Als ze het echt zwaar willen maken laat BB ze een paar weken zonder zitten
en zo zeurt ze de hele dag doorquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:03 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Net even TV uitzending gekeken, wat kan die ouwe muts zeuren zeg, mai amai
In dat dorp waar die woont is het nu feest in de buurt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zo zeurt ze de hele dag door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Girltalk deel 2 - 6 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:06 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
In dat dorp waar die woont is het nu feest in de buurt.
Wat zal ze teleurgesteld zijn als ze hoort dat niet het publiek sercan en kristof heeft genomineerd. En het publiek het dus niet voor haar op heeft genomen ( zoals ze nu denkt)quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:08 schreef engine het volgende:
Ik heb Kitty vanavond nog niet horen zeuren hoor. Sinds die nominaties lijkt ze wat relaxter.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan weinig leuke fragmenten ontdekken van vandaag, hier was echter om gevraagd ....![]()
Girltalk deel 1 - 6 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Girltalk deel 2 - 6 januari 2022.Hoe kan je überhaupt die filmpjes bekijken. Misschien een domme vraag hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het veranderd niet zoveel aan de situatie. Dat is geen signaal dat het publiek haar niet leuk vindt...ze weet dan alleen dat Salar en Nawel haar niet genomineerd hebben...zo'n klap zal dat niet zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:11 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Wat zal ze teleurgesteld zijn als ze hoort dat niet het publiek sercan en kristof heeft genomineerd. En het publiek het dus niet voor haar op heeft genomen ( zoals ze nu denkt)
quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:08 schreef engine het volgende:
Ik heb Kitty vanavond nog niet horen zeuren hoor. Sinds die nominaties lijkt ze wat relaxter.
Vink nie ergquote:
Nini!quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:16 schreef GayGuy het volgende:
Ik geef het op voor vandaag. Goodnight, people
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |