Das waar. Hoewel ik zelf nog hoopvol kom kijken (streams welliswaar).quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:19 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dat moet je in de eerste dagen al doen anders lopen de kijkers weg.
Gisteren hoorde ik Grace vertellen wat voor hit BB al jaren in Brazilie wel niet is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er moet wel iets gaan gebeuren willen ze de mensen geboeid houden.
Het is omdat we FOK! hebben maar je zou maar alleen de streams hebben ... verf zien drogen is interessanter.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Das waar. Hoewel ik zelf nog hoopvol kom kijken (streams welliswaar).
En als de streams boeiender zouden zijn, zou ik de uitzending ook willen zien (van wat zit er achter de SL's).
Mss dat er meer mensen nog even afwachten, maar een hit zal het zo niet worden
Ik kijk juist de uitzending omdat de streams saai zijn. En je ziet de gesprekken in de DBK die zie je niet op de streams.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Das waar. Hoewel ik zelf nog hoopvol kom kijken (streams welliswaar).
En als de streams boeiender zouden zijn, zou ik de uitzending ook willen zien (van wat zit er achter de SL's).
Mss dat er meer mensen nog even afwachten, maar een hit zal het zo niet worden
Dat is het idd. Zeker wetenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:24 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Het is omdat we FOK! hebben maar je zou maar alleen de streams hebben ... verf zien drogen is interessanter.
Da's ook weer zo. hmmm. mss maar met de forwardknop onder de vinger terugkijken. Dan kan ik die gesprekken wel zien. Geeft mss ook wat meer "binding" met die gastenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk juist de uitzending omdat de streams saai zijn. En je ziet de gesprekken in de DBK die zie je niet op de streams.
@mario390 kijkt dat ook altijd, daar is inderdaad veel meer te doen dan in de BB hier.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gisteren hoorde ik Grace vertellen wat voor hit BB al jaren in Brazilie wel niet is.
Best jaloers op, zou gevoel bij zo'n rls ook wel weer willen
Die hebben leuke feestjes schijnt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Mario390 kijkt dat ook altijd, daar is inderdaad veel meer te doen dan in de BB hier.
Als het licht pas om 0:00 uit gaat, valt dat wel mee op zich.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:43 schreef Cargamelk het volgende:
Ik begrijp wel waarom ze in het BB huis zitten .. iedere dag uitslapen.
Misschien bedoelen ze met "zwaarder", dat ze overdag niet meer mogen slapenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:50 schreef Cargamelk het volgende:
Ik hoor het ze nog zeggen .. alles is dit jaar anders en veel zwaarder ect. blabla.
Onzin want ze slapen alleen maar
Kijken hoelang ze die regel aanhoudenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze met "zwaarder", dat ze overdag niet meer mogen slapen
Was vorig jaar ook al die regel en daar trokken ze zich niks van aanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:54 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Kijken hoelang ze die regel aanhouden
Juist .. zie Nick nog onder zijn dekentje op de bank liggen...hele dagen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook al die regel en daar trokken ze zich niks van aan
Ja zo spannend BBquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:56 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Juist .. zie Nick nog onder zijn dekentje op de bank liggen...hele dagen.
We hadden er zelfs een speciaal topic voorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:56 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Juist .. zie Nick nog onder zijn dekentje op de bank liggen...hele dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |