Hoop het wel, maar die komt pas februari uit geloof ikquote:Op zondag 5 november 2023 08:18 schreef Sarabi het volgende:
Wij zijn ook echt fan van de Pandemic Legacy spellen. Is Ticket to Ride Legacy ook leuk voor 2 personen?
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidappquote:Op zondag 5 november 2023 08:30 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hoop het wel, maar die komt pas februari uit geloof ik
Zal de Engelse of Duitse versie zijn. Het spel is net uit en hij was op Spiel binnen een dag uitverkocht.quote:Op zondag 5 november 2023 08:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Deze is het dus niet? Want die lijkt nu al leverbaar.
Die is t geloof ik welquote:Op zondag 5 november 2023 08:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Deze is het dus niet? Want die lijkt nu al leverbaar.
Dat is m dus welquote:Op zondag 5 november 2023 08:34 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Die is t geloof ik welin mijn hoofd zat echt februari pas
Hmmm Engels zou niet zo'n probleem zijn. Duits iets meerquote:Op zondag 5 november 2023 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal de Engelse of Duitse versie zijn. Het spel is net uit en hij was op Spiel binnen een dag uitverkocht.
Het is de nederlandse versie. Staat duidelijk als je zoekt op ticket to ride legacy wanneer het een andere taal is op bol.quote:Op zondag 5 november 2023 08:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jammer dat je met de zoom functie niet het kaartje kan lezen op de tweede afbeelding, dan kun je zien welke taal het is
Vertel ook even hier hoe spel is.quote:Op zondag 5 november 2023 08:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Het is de nederlandse versie. Staat duidelijk als je zoekt op ticket to ride legacy wanneer het een andere taal is op bol.
Maar als je twijfelt: morgen kan ik je met zekerheid alles zeggen, want heb m net besteld
Check! was weer leuk, paar spelletjes mee kunnen nemen waaronder Wolven (een van de spellen die ik wel wou halen).quote:Op zondag 5 november 2023 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zijn mensen die naar spellen spektakel zijn geweest?
Verder ben ik wel benieuwd naar ticket to ride legacy en Ark nova uitbreiding
Hopelijk ga ik er volgend jaar er heen. Wolven was vorig jaar op Spiel in 1 dag uitverkocht.quote:Op maandag 6 november 2023 10:13 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Check! was weer leuk, paar spelletjes mee kunnen nemen waaronder Wolven (een van de spellen die ik wel wou halen).
Eerst even de demo gespeeld maar die is inderdaad zo leuk als wat ik wel verwacht had na het kijken van de playthrough
Jep, was leuk maar valt toch wel in het niet bij Spiel (waar ik 3 dagen was).quote:Op zondag 5 november 2023 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zijn mensen die naar spellen spektakel zijn geweest?
Verder ben ik wel benieuwd naar ticket to ride legacy en Ark nova uitbreiding
Als je 1 keer Spiel bent geweest, dan ben je verwend op het gebied van spellen beurzen.quote:Op maandag 6 november 2023 10:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, was leuk maar valt toch wel in het niet bij Spiel (waar ik 3 dagen was).
Jepquote:Op maandag 6 november 2023 10:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je 1 keer Spiel bent geweest, dan ben je verwend op het gebied van spellen beurzen.
Ja dat was het nu ook, rond een uur of 2 heb ik die gekocht toen waren er nog 8, hij was dat aan iemand uit aan het leggen toen ik en een ander iemand er een kochten, en die verkoper er stond zo van, uhmm ja er zijn er nog 6, wil je?quote:Op maandag 6 november 2023 10:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk ga ik er volgend jaar er heen. Wolven was vorig jaar op Spiel in 1 dag uitverkocht.
2 campagnes gespeeld. Wij zijn echt superenthousiast! Als je ticket to ride en legacy spellen kent, is het een supermakkelijke start met echt weinig lastige regels. Gelijk na het eerste spel krijg je de eerste leuke twists (ik ga niks spoilen) waardoor je verder wilquote:Op zondag 5 november 2023 08:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vertel ook even hier hoe spel is.![]()
Ik wil hem mogelijk aanschaffen. (Ook al heb ik weer teveel geld uitgegeven aan bordspellen op Kickstarter)
Oeh tofquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:53 schreef superkimmi het volgende:
[..]
2 campagnes gespeeld. Wij zijn echt superenthousiast! Als je ticket to ride en legacy spellen kent, is het een supermakkelijke start met echt weinig lastige regels. Gelijk na het eerste spel krijg je de eerste leuke twists (ik ga niks spoilen) waardoor je verder wil
Kan met zn tweetjes. En is competitief. En gedurende de campagnes kunnen er evt ook andere mensen meedoen. Aan het einde van alle 12 spellen hou je een speelbare versie over.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Oeh tofKan dus met z'n tweeėn? En is het coöperatief of competitief?
Leuk te lezen! Wij doen legacy’s met zijn drieėn dus ben benieuwd naar onze ervaring. Nog niet gestart ivm ziekte perikelen en nu moet Bark Avenue eerst nog een keer op tafel komenquote:Op donderdag 30 november 2023 23:46 schreef superkimmi het volgende:
Wij hebben Ticket To Ride Legacy af! Vonden het echt een heel leuk spel en de nieuwe regels met elke toevoeging waren goed te volgen.
Wel is het zo dat naarmate het spel vordert, je elkaar eigenlijk weinig meer in de weg hoeft te zitten als je met 2 speelt. Dat maakt het iets minder spannend is en ben je meer je eigen spel aan het spelen.
Ik vergeet de hele tijd de adventskalender van WGG en 999 te checkenquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij White Goblin Games is vandaag de deluxe versie van Flamecraft in de aanbieding. Jammer, want ik heb de gewone versie vorig jaar voor 35 euro gekocht op Spiel.
Oh godver. Ik vergeet dat ook steeds.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:32 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik vergeet de hele tijd de adventskalender van WGG en 999 te checken
Op hun eigen site in ieder geval niet. Misschien ook goed dat ik het niet weetquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh godver. Ik vergeet dat ook steeds.
Kan ik ergens zien wat ik tot nu toe al gemist heb van WGG?
Ik heb hem. Hij is leuk. Lijkt veel wingspan, maar sommige gameplay elementen zijn anders.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:12 schreef Aure het volgende:
Heeft iemand de net uitgekomen Wyrmspan? Is het wat?
Is het de moeite waard voor erbij of verschilt ie daarvoor niet genoeg?quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb hem. Hij is leuk. Lijkt veel wingspan, maar sommige gameplay elementen zijn anders.
Het laatstequote:Op vrijdag 26 april 2024 17:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Is het de moeite waard voor erbij of verschilt ie daarvoor niet genoeg?
Een spel met drakenquote:Op zaterdag 27 april 2024 08:47 schreef Serinde het volgende:
Ik zou Wyrmspan wel eens willen spelen en heb het vermoeden dat een vriendin van me er toch wel voor zwicht![]()
Wij hebben deze week 3x Bardwood Grove gespeeld. De vrienden waar ik altijd speel, hebben ook een game tafel. Scheelt een hoop klaarleggen en opruimen. Erg leuk spel, heb het nog niet kunnen winnen maar mijn brein werkt momenteel ook niet optimaal en dan is Bardwood Grove net even te lastig om goed genoeg door te kunnen denken. Maar leuk en gezellig was het wel!
Gisteren ben ik met twee vriendinnen in Nieuwekerk ad IJssel geweest, bij de The Game-Inn. We hadden daar een high tea en hebben gespeeld:
Cahoots
Lucky Numbers (ken ik van BGA)
Wonder Woods (2x. Heb deze zelf ook)
Applejack
Was heel gezellig. Zou zoiets ook graag in de buurt op fietsafstand hebben! Als ik de Staatsloterij win, begin ik zo’n zaak
quote:Op zondag 26 mei 2024 09:54 schreef Serinde het volgende:
Ik ben geopereerd en kan/mag de komende weken heel weinig doen met mijn armen. Online bordspellen gaat goed![]()
Spelen jullie ook op boardgame arena?
Yes. egeltje85 ben ik daar.quote:Op zondag 26 mei 2024 09:54 schreef Serinde het volgende:
Ik ben geopereerd en kan/mag de komende weken heel weinig doen met mijn armen. Online bordspellen gaat goed![]()
Spelen jullie ook op boardgame arena?
Over spellen met draken gesproken..quote:
Ik heb hem, maar nog niet gespeeld. Ik begreep wel van kennissen die de uitbreiding hebben dat het erg leuk speelt met de nieuwe circuits.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:06 schreef Aure het volgende:
Heeft iemand de uitbreiding van Heat, heavy rain, en is dat wat?
En flamecraft ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Over spellen met draken gesproken..
Taverns & Dragons is heel leukmaar misschien had ik dat al eens gepost hier
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Over spellen met draken gesproken..quote:maar misschien had ik dat al eens gepost hier
Ja, dat kan gewoon.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:05 schreef Ynske het volgende:
Vraagje, hier zitten toch ook wel Catan spelers?
Mag je als je een Dorp - Straat - Straat - Straat heb staan een nieuw dorp tussen je tweede en derde straat bouwen?
Dus dat het Dorp - Straat - Straat - Dorp - Straat krijgt?
Wyrmspan heeft mooiere eierenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vorige week Wyrmspan weer gespeeld.
Gameplay leuker dan Wingspan.
Winspan heeft leuker thema met de vogels.
Verder heb ik het volgende aangeschaft:
https://www.e-raptor.pl/en_US/p/Insert-Woodcraft-UV-Print/2334
https://www.e-raptor.pl/en_US/p/Insert-Wyrmspan/2280
https://www.e-raptor.pl/en_US/p/Ark-Nova-Token-Set/2312
Dit komt dichtbij, ik heb hem te koop zien staan daarquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb van het weekend op Castlefest het spel Forest Shuffle gekocht.
Het zag er erg comfy uit.
Vanavond eens spelen als de kleine op bed ligt.
Nog iets meegenomen?quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit komt dichtbij, ik heb hem te koop zien staan daar
Vooral boeken gekocht en gelijk laten signeren LIT / Gesigneerde boeken , in de gametent was het veel te warmquote:
Die wil ik wel eens proberen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu ook gespeeld. Kan met 2 (wat wij deden) tot 5. Lijkt me wat lastig met zoveel, aangezien het best wat ruimte inneemt.
Het is een ecologie spel. Je bouwt een bos, waarin alle kaartjes (organismen) een waarde hebben. Sommige een enkele bonus, andere een permanente bonus, sommige hebben elkaar nodig om punten te scoren etc.
Het nadeel is dat er veel informatie weergegeven moet worden op een klein kaartje. Dus veel met symbolen werken.
[ afbeelding ]
Spiel over 2 wekenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:41 schreef Morri2 het volgende:
Ik heb eigenlijk nu al weer zin in de spellenbeurzen in het najaar. Het start met Spiel in Essen. Ik zit nu al te kijken naar wat voor moois er nieuw is.
We hebben nu ook de Alpen-uitbreiding. Best grappig, even wat nieuwe beestjes en plantjes. Maar nu tot nu toe alleen met een gespeeld. Binnenkort eens wat mensen uitnodigen om met meer te spelen.quote:
Kopen: best wel wat via de auction van BGG als dat lukt, qua nieuw Dorfromantik Sakura en waarschijnlijk een paar spellen bij LittleHouseBoardgames en nog wat kleine promo's.quote:Op zondag 22 september 2024 09:33 schreef Aure het volgende:
Wat willen jullie heel graag uitproberen of kopen op Spiel?
Ga je een of meerdere dagen? Als je een dag gaat, probeer niet alle hallen te zien in die ene dag. Daar is geen tijd voor. Kijk naar je favo uitgevers, vink ze aan in de app en ga naar die hal.quote:Op maandag 23 september 2024 23:41 schreef FrankRicard het volgende:
Dit wordt mijn eerste keer Spiel, wel regelmatig op het Spellenspektakel geweest toen dat nog in Eindhoven was. Nog tips?
Mijn beknopte lijstje tot nu toe, eerst zien/uitproberen en dan eventueel kopen:quote:Op zondag 22 september 2024 09:33 schreef Aure het volgende:
Wat willen jullie heel graag uitproberen of kopen op Spiel?
Spiel is groot. Heeel heeeel groot. Kom heel vroeg en vetrek zo laat mogelijk. Of meerdere dagen. Plan van te voren.quote:Op maandag 23 september 2024 23:41 schreef FrankRicard het volgende:
Dit wordt mijn eerste keer Spiel, wel regelmatig op het Spellenspektakel geweest toen dat nog in Eindhoven was. Nog tips?
Hoe was het gisteren?quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga alleen de donderdag met een overnachting in Arnhem op de woensdag en de donderdag
Ik ben gisteren niet gegaan. Ik ben ziekquote:
Oh noo, beterschapquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben gisteren niet gegaan. Ik ben ziek
SETI heb ik gezien maar niet meegenomen. Beetje spijt van. Net als Galileo G.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:55 schreef Aure het volgende:
Die pijnlijke voeten heb ik ook!
En SETI, Farshore en Draftosaurus
Heee was jij er ook, leuk!quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SETI heb ik gezien maar niet meegenomen. Beetje spijt van. Net als Galileo G.
Aha, ik dacht al, ze zeiden wel uitverkocht maar zo druk vond ik t helemaal niet! Heb je dat ergens bij Spiel gelezen, van die 50.000 per dag?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:50 schreef Morri2 het volgende:
Qua drukte vond ik het meevallen op zaterdag, de enige dag dat ik kon. Die nieuwe beperkte toegang van 50.000 per dag is toch wel fijn. Zo zijn er niet 80.000 bezoekers of zo op zaterdag, en 40.000 op de andere dagen.
Ik heb een uitstekende dag gehad. Niet erg veel meegenomen; mijn kasten zitten vol, en ik ben erg kritisch geworden.
Voornamelijk een paar kleine, kortere spellen meegenomen. Uit ervaring weet ik dat die makkelijk op tafel komen en dus ook best veel gespeeld gaan worden. die zijn het geld dubbel en dwars waard. Vrienden en kennissen komen vaak toch al met de grote dozen.
@:egeltje1985 Bable is leuk! Die heb ik op Zuiderspel gespeeld, en toen meteen gebacked op Kickstarter. Grachtenpand overigens ook.
Op vrijdag. Wel met een beetje dubbel gevoel want toen we Essen binnenreden kreeg ik een telefoontje dat mijn moeder was overleden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 07:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Heee was jij er ook, leuk!
Ik wilde nog graag tea garden, maar die was al uitverkocht voordat ik er was
Gecondoleerdquote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op vrijdag. Wel met een beetje dubbel gevoel want toen we Essen binnenreden kreeg ik een telefoontje dat mijn moeder was overleden.
En na 1,5 uur ontplofte mijn hoofd en zijn we weer naar huis gegaan.
Ik heb Beyond the Horizon, Rebirth, uitbreidingen voor Darwin’s Journey, Newton, Through Ice And Snow, Ark Nova Mappack 2 en Sky Team Turbulence gehaald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |