Over spellen met draken gesproken..quote:
Ik heb hem, maar nog niet gespeeld. Ik begreep wel van kennissen die de uitbreiding hebben dat het erg leuk speelt met de nieuwe circuits.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:06 schreef Aure het volgende:
Heeft iemand de uitbreiding van Heat, heavy rain, en is dat wat?
En flamecraft ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Over spellen met draken gesproken..
Taverns & Dragons is heel leukmaar misschien had ik dat al eens gepost hier
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Over spellen met draken gesproken..quote:maar misschien had ik dat al eens gepost hier
Ja, dat kan gewoon.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:05 schreef Ynske het volgende:
Vraagje, hier zitten toch ook wel Catan spelers?
Mag je als je een Dorp - Straat - Straat - Straat heb staan een nieuw dorp tussen je tweede en derde straat bouwen?
Dus dat het Dorp - Straat - Straat - Dorp - Straat krijgt?
Wyrmspan heeft mooiere eierenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vorige week Wyrmspan weer gespeeld.
Gameplay leuker dan Wingspan.
Winspan heeft leuker thema met de vogels.
Verder heb ik het volgende aangeschaft:
https://www.e-raptor.pl/en_US/p/Insert-Woodcraft-UV-Print/2334
https://www.e-raptor.pl/en_US/p/Insert-Wyrmspan/2280
https://www.e-raptor.pl/en_US/p/Ark-Nova-Token-Set/2312
Dit komt dichtbij, ik heb hem te koop zien staan daarquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb van het weekend op Castlefest het spel Forest Shuffle gekocht.
Het zag er erg comfy uit.
Vanavond eens spelen als de kleine op bed ligt.
Nog iets meegenomen?quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit komt dichtbij, ik heb hem te koop zien staan daar
Vooral boeken gekocht en gelijk laten signeren LIT / Gesigneerde boeken , in de gametent was het veel te warmquote:
Die wil ik wel eens proberen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu ook gespeeld. Kan met 2 (wat wij deden) tot 5. Lijkt me wat lastig met zoveel, aangezien het best wat ruimte inneemt.
Het is een ecologie spel. Je bouwt een bos, waarin alle kaartjes (organismen) een waarde hebben. Sommige een enkele bonus, andere een permanente bonus, sommige hebben elkaar nodig om punten te scoren etc.
Het nadeel is dat er veel informatie weergegeven moet worden op een klein kaartje. Dus veel met symbolen werken.
[ afbeelding ]
Spiel over 2 wekenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:41 schreef Morri2 het volgende:
Ik heb eigenlijk nu al weer zin in de spellenbeurzen in het najaar. Het start met Spiel in Essen. Ik zit nu al te kijken naar wat voor moois er nieuw is.
We hebben nu ook de Alpen-uitbreiding. Best grappig, even wat nieuwe beestjes en plantjes. Maar nu tot nu toe alleen met een gespeeld. Binnenkort eens wat mensen uitnodigen om met meer te spelen.quote:
Kopen: best wel wat via de auction van BGG als dat lukt, qua nieuw Dorfromantik Sakura en waarschijnlijk een paar spellen bij LittleHouseBoardgames en nog wat kleine promo's.quote:Op zondag 22 september 2024 09:33 schreef Aure het volgende:
Wat willen jullie heel graag uitproberen of kopen op Spiel?
Ga je een of meerdere dagen? Als je een dag gaat, probeer niet alle hallen te zien in die ene dag. Daar is geen tijd voor. Kijk naar je favo uitgevers, vink ze aan in de app en ga naar die hal.quote:Op maandag 23 september 2024 23:41 schreef FrankRicard het volgende:
Dit wordt mijn eerste keer Spiel, wel regelmatig op het Spellenspektakel geweest toen dat nog in Eindhoven was. Nog tips?
Mijn beknopte lijstje tot nu toe, eerst zien/uitproberen en dan eventueel kopen:quote:Op zondag 22 september 2024 09:33 schreef Aure het volgende:
Wat willen jullie heel graag uitproberen of kopen op Spiel?
Spiel is groot. Heeel heeeel groot. Kom heel vroeg en vetrek zo laat mogelijk. Of meerdere dagen. Plan van te voren.quote:Op maandag 23 september 2024 23:41 schreef FrankRicard het volgende:
Dit wordt mijn eerste keer Spiel, wel regelmatig op het Spellenspektakel geweest toen dat nog in Eindhoven was. Nog tips?
Hoe was het gisteren?quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga alleen de donderdag met een overnachting in Arnhem op de woensdag en de donderdag
Ik ben gisteren niet gegaan. Ik ben ziekquote:
Oh noo, beterschapquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben gisteren niet gegaan. Ik ben ziek
SETI heb ik gezien maar niet meegenomen. Beetje spijt van. Net als Galileo G.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:55 schreef Aure het volgende:
Die pijnlijke voeten heb ik ook!
En SETI, Farshore en Draftosaurus
Heee was jij er ook, leuk!quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SETI heb ik gezien maar niet meegenomen. Beetje spijt van. Net als Galileo G.
Aha, ik dacht al, ze zeiden wel uitverkocht maar zo druk vond ik t helemaal niet! Heb je dat ergens bij Spiel gelezen, van die 50.000 per dag?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:50 schreef Morri2 het volgende:
Qua drukte vond ik het meevallen op zaterdag, de enige dag dat ik kon. Die nieuwe beperkte toegang van 50.000 per dag is toch wel fijn. Zo zijn er niet 80.000 bezoekers of zo op zaterdag, en 40.000 op de andere dagen.
Ik heb een uitstekende dag gehad. Niet erg veel meegenomen; mijn kasten zitten vol, en ik ben erg kritisch geworden.
Voornamelijk een paar kleine, kortere spellen meegenomen. Uit ervaring weet ik dat die makkelijk op tafel komen en dus ook best veel gespeeld gaan worden. die zijn het geld dubbel en dwars waard. Vrienden en kennissen komen vaak toch al met de grote dozen.
@:egeltje1985 Bable is leuk! Die heb ik op Zuiderspel gespeeld, en toen meteen gebacked op Kickstarter. Grachtenpand overigens ook.
Op vrijdag. Wel met een beetje dubbel gevoel want toen we Essen binnenreden kreeg ik een telefoontje dat mijn moeder was overleden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 07:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Heee was jij er ook, leuk!
Ik wilde nog graag tea garden, maar die was al uitverkocht voordat ik er was
Gecondoleerdquote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op vrijdag. Wel met een beetje dubbel gevoel want toen we Essen binnenreden kreeg ik een telefoontje dat mijn moeder was overleden.
En na 1,5 uur ontplofte mijn hoofd en zijn we weer naar huis gegaan.
Ik heb Beyond the Horizon, Rebirth, uitbreidingen voor Darwin’s Journey, Newton, Through Ice And Snow, Ark Nova Mappack 2 en Sky Team Turbulence gehaald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |