Ik vergeet de hele tijd de adventskalender van WGG en 999 te checkenquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij White Goblin Games is vandaag de deluxe versie van Flamecraft in de aanbieding. Jammer, want ik heb de gewone versie vorig jaar voor 35 euro gekocht op Spiel.
Oh godver. Ik vergeet dat ook steeds.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:32 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik vergeet de hele tijd de adventskalender van WGG en 999 te checken
Op hun eigen site in ieder geval niet. Misschien ook goed dat ik het niet weetquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh godver. Ik vergeet dat ook steeds.
Kan ik ergens zien wat ik tot nu toe al gemist heb van WGG?
Ik heb hem. Hij is leuk. Lijkt veel wingspan, maar sommige gameplay elementen zijn anders.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:12 schreef Aure het volgende:
Heeft iemand de net uitgekomen Wyrmspan? Is het wat?
Is het de moeite waard voor erbij of verschilt ie daarvoor niet genoeg?quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb hem. Hij is leuk. Lijkt veel wingspan, maar sommige gameplay elementen zijn anders.
Het laatstequote:Op vrijdag 26 april 2024 17:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Is het de moeite waard voor erbij of verschilt ie daarvoor niet genoeg?
Een spel met drakenquote:Op zaterdag 27 april 2024 08:47 schreef Serinde het volgende:
Ik zou Wyrmspan wel eens willen spelen en heb het vermoeden dat een vriendin van me er toch wel voor zwicht![]()
Wij hebben deze week 3x Bardwood Grove gespeeld. De vrienden waar ik altijd speel, hebben ook een game tafel. Scheelt een hoop klaarleggen en opruimen. Erg leuk spel, heb het nog niet kunnen winnen maar mijn brein werkt momenteel ook niet optimaal en dan is Bardwood Grove net even te lastig om goed genoeg door te kunnen denken. Maar leuk en gezellig was het wel!
Gisteren ben ik met twee vriendinnen in Nieuwekerk ad IJssel geweest, bij de The Game-Inn. We hadden daar een high tea en hebben gespeeld:
Cahoots
Lucky Numbers (ken ik van BGA)
Wonder Woods (2x. Heb deze zelf ook)
Applejack
Was heel gezellig. Zou zoiets ook graag in de buurt op fietsafstand hebben! Als ik de Staatsloterij win, begin ik zo’n zaak
quote:Op zondag 26 mei 2024 09:54 schreef Serinde het volgende:
Ik ben geopereerd en kan/mag de komende weken heel weinig doen met mijn armen. Online bordspellen gaat goed![]()
Spelen jullie ook op boardgame arena?
Yes. egeltje85 ben ik daar.quote:Op zondag 26 mei 2024 09:54 schreef Serinde het volgende:
Ik ben geopereerd en kan/mag de komende weken heel weinig doen met mijn armen. Online bordspellen gaat goed![]()
Spelen jullie ook op boardgame arena?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |