Pijn in mijn arm, verder wel goed.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ojee! Hoe voel je je verder vandaag?
Ik ben er ook aan begonnen maar had behoefte aan iets luchtigers. Nu opnieuw starten is alleen wel heel moeilijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb seizoen twee van The Witcher opgezet.
TT aangepast...quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht dat het duidelijk was toen ik 3x zei dat ik deze week geen behoefte had om in de TT te komen. Jammer dat dat niet gerespecteerd wordt.
Mag ik eruit gehaald worden?
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pijn in mijn arm, verder wel goed.
In veel gevallen komen die afsplitsingen ook bij de partijen vandaan die normaliter meedoen om te reageren. Daar gaat dan weer een zetel weg, wat het lastiger maakt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, en een kabinet met een nog kleinere meerderheid, van nog maar 76 zetels.
Nou ja, ze komt uit Volendamquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:15 schreef ijs_beer het volgende:
Mona Keijzer was toch niet wappie? Enkel tegen 2G?
Wederom aangepast. Ik zal nog eens een naam-TT doen. Meteen is iedereen ziedendquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:28 schreef Meke het volgende:
Het is MMF93 hoor Fred, deze TT lijkt zo nergens naar
Dit filmpje hebben we enkele weken geleden op m'n studie gekekenquote:
Ik vind dat er teveel keer en in staat. Dat moet deels een komma zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wederom aangepast. Ik zal nog eens een naam-TT doen. Meteen is iedereen ziedend
Nu snap je waarom men haar wilden cancelenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:28 schreef usagi414 het volgende:
@:Meke heeft wel wat aangericht gisteren met haar naamtopicpost.
Maar bedankt
Mij lijkt het ook wel heftig, hij zegt bijvoorbeeld je hebt al een melk thuis, weet je zeker dat je een melk wilt kopen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit filmpje hebben we enkele weken geleden op m'n studie gekekenUiteindelijk gaat het erover dat door middel van zo'n bril of lens of idk dat je ook volgespamd kunt worden met constant advertenties, "aanbevelingen" op je leven etc. Ik zou helemaal gek worden in elk geval. Uiteindelijk moesten we dus bediscussiëren wat we hierin wel/niet ethisch verantwoord vonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Goed bezigquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zojuist heel dapper gewandelden uiteraard begon het weer te regenen
regen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zojuist heel dapper gewandelden uiteraard begon het weer te regenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |