SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Nawel
BB / [Bewoner] Salar
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ja, BB had gewoon iedereen gelijk moeten stellen. Dimi zonder bovenkleding, dan iedereen topless!quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar Dimi moet dan weer aangekleed blijven van BB
Echt wel, lijkt wel allemaal erg braafjes, behalve Kitty dan, die gaat nog wel voor vuurwerk zorgen!quote:
Dimi is al de hele ochtend naar de kijkers thuis aan het zwaaienquote:
Menstruatiequote:Op woensdag 5 januari 2022 09:01 schreef mario390 het volgende:
ben benieuwd wie last van verlate
masturbatie kregt
grace
nawel
of kitty
Ik mag er niks over zeggen van een zekere user.quote:
Jij mag zeggen wat je wilquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag er niks over zeggen van een zekere user.
Dit is wel grappig?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik maar dat is dann geen
grapje
En heb het nu al 6 keer gelezen.quote:
Per ongeluk menstruerenquote:
Ja,om 1700 uur,en wij mogen beslissen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:09 schreef greysbones het volgende:
Zouden ze een opdracht hebben vandaag
quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,om 1700 uur,en wij mogen beslissen.
Ik jok niet leave.quote:
Niks mis. Ze zijn allemaal geil.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen!![]()
Eerst ff bijgelezen.
Belangrijkste feit: Kitty is woest.![]()
Wat nieuw is: dat iedereen goedgemutst ( behalve Kitty dan) om 9 uur in de woonkamer zit en dat er gewerkt wordt aan koffie en ontbijt voor iedereen.
Netjes hoor. Keurige bewoners.
Uit ervaring weet ik dat als mensen in een groep, zonder speciale feestelijke reden, zo uitgelaten zijn er iets mis is.
Nee ik weet dat we met de bewoners kunnen communiceren rond die tijdquote:
Beetje te hyper hèquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen!![]()
Eerst ff bijgelezen.
Belangrijkste feit: Kitty is woest.![]()
Wat nieuw is: dat iedereen goedgemutst ( behalve Kitty dan) om 9 uur in de woonkamer zit en dat er gewerkt wordt aan koffie en ontbijt voor iedereen.
Netjes hoor. Keurige bewoners.
Uit ervaring weet ik dat als mensen in een groep, zonder speciale feestelijke reden, zo uitgelaten zijn er iets mis is.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
Okee, nu weet ik dat er echt iets niet goed is in die groep.
Ochtendgebedje...rot op zeg
Verleden jaar had daar ene Naomi een menstruatiekapje voor. Kon je nadien gebruiken om de bloemen te bemesten.quote:
Ja, every timequote:Op woensdag 5 januari 2022 09:18 schreef mario390 het volgende:
grace moest bij het tandenpoetsen
bijna kot..n
quote:
Ja, dat eerste stuk is heel normaal... prima dingen die cupjes.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Verleden jaar had daar ene Naomi een menstruatiekapje voor. Kon je nadien gebruiken om de bloemen te bemesten.
Letterlijk?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
Ik zit te wachten tot kitty ontploft
quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Letterlijk?
Dat zal me een klap geven
ik vraag me af op welke manier Kitty denkt punten te kunnen scoren, het enige dat die doet is godganse dagen boos lopen doen, op iedereen vitten en zagen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
Ik zit te wachten tot kitty ontploft
Dat dusquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:22 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik vraag me af op welke manier Kitty denkt punten te kunnen scoren, het enige dat die doet is godganse dagen boos lopen doen, op iedereen vitten en zagen.
En daarna baalt ze weer dat ze uit haar slof geschoten isquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:22 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik vraag me af op welke manier Kitty denkt punten te kunnen scoren, het enige dat die doet is godganse dagen boos lopen doen, op iedereen vitten en zagen.
Met regelmaat een landende 747 in je oor op de stream, is dan ook geen echte reclamequote:Op woensdag 5 januari 2022 09:22 schreef Benny het volgende:
258.000 kijkers gister. Het gaat niet echt de goede kant op
Oh bah krijgen we dat weerquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:24 schreef Whuzz het volgende:
Kitty DBK. Misschien gaat ze ontploffen en willen de schade beperkt houden. Containment Strategy
Mensen kijken nog liever naar LLDL.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:22 schreef Benny het volgende:
Doet me denken... De Belgen hebben stream 2. Die heeft meer streamlocks + veel reclame. Ook niet echt aantrekkelijk natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty in de DBK en SL op 2. Dus dit wordt opgenomen.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:22 schreef Benny het volgende:
je zou bijna denken dat ze genomineerd wil worden. Het is bijna Els 2.0 met verschil dat Els wél voor opschudding zorgdequote:Op woensdag 5 januari 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Een weekje en de meesten zijn er klaar mee
Het zal anders worden als er spannende actie (in welke vorm dan ook) komt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:22 schreef Benny het volgende:
Dat gaat het echt nog wel. Beetje geduldquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:24 schreef Stargazing het volgende:
Als Kitty's gedrag nu voor wat drama zou zorgen dat zou mss nog beelden opleveren maar het zijn echt zo stomme dingen dat niemand er een ruk om geeft
Ik bedoelde letterlijk. Dus dat ze echt ontploft (BIEM!) en ze de schade willen beperken tot een ravage in de DBKquote:
Kitty komt met hersenspinsels om de boel op te naaienquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:27 schreef Stargazing het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat ze genomineerd wil worden. Het is bijna Els 2.0 met verschil dat Els wél voor opschudding zorgde
"we hebben geluisterd" zeggen ze danquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Doet me denken... De Belgen hebben stream 2. Die heeft meer streamlocks + veel reclame. Ook niet echt aantrekkelijk natuurlijk
Wat er gister is uitgezonden is allemaal nieuw. Dat zou 2 verschillende groepen (streamers en tv volgers) moeten boeien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het zal anders worden als er spannende actie (in welke vorm dan ook) komt.
Zolang dat uit blijft zal het weinig kijkers opleveren.
Dat gezapig gezeik maakt geen tv (meer).
Vooralsnog zie ik niets wat mij zal boeien om de tv voor aan te zetten.
Dan ga ik ff terugkijken, maakt me nieuwsgierigquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat er gister is uitgezonden is allemaal nieuw. Dat zou 2 verschillende groepen (streamers en tv volgers) moeten boeien.
Mee eens. Komt minder gezellig over.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:31 schreef Stargazing het volgende:
die rode loper en balk maakt de tuin wel iets minder aantrekkelijk heb ik het gevoel, vorig jaar zag het er nog uit als een tuin, nu is het een halve studio
Het lijkt op een viese taktik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty komt met hersenspinsels om de boel op te naaien
Er zal ook weinig geroddeld worden in de hottub want er staat een zitje naast. ( op de oude plek van de sauna)quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:31 schreef Stargazing het volgende:
die rode loper en balk maakt de tuin wel iets minder aantrekkelijk heb ik het gevoel, vorig jaar zag het er nog uit als een tuin, nu is het een halve studio
Jij post het al.quote:
Of het slim is weet ik niet maar ik voorspelde al wel dat het op Sercan was.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af of ze zo slim is
Had jij goed gezienquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of het slim is weet ik niet maar ik voorspelde al wel dat het op Sercan was.
oh ik dacht dat je de glaasjes bedoelde waaruit ze aan het drinken warenquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo nu zie ik,ik heb erst schlecht gekijkt
ik dacht zijn doorzichtige glasjes
de tuin zou hetzelfde gebleven moeten zijn, het probleem is ook dat deze mensen vorig jaar gekeken hebben en nu allemaal beseffen dat echt alles gefilmd en uitgezonden word, ze zijn nog te braaf daardoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zal ook weinig geroddeld worden in de hottub want er staat een zitje naast. ( op de oude plek van de sauna)
Vlak voor waar de sauna nu staat is ook een zitje met pizza oven.
Waarom wil je dit weten?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:01 schreef mario390 het volgende:
ben benieuwd wie last van verlate
masturbatie kregt
grace
nawel
of kitty
Heeft grees zelf voor gekozen tochquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:38 schreef Ebinas het volgende:
Twee willen proberen een vogel te vangen.
Grace vind het geen goed plan "wij zitten al in een kooi"
Christoff en Sercan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:39 schreef Ebinas het volgende:
Plan is nu een rat of een muis te gaan vangen.
Ze bedenken een soort van een val of zo
het zou wel verklaren waarom Kitty steeds zo geirriteert looptquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waarom wil je dit weten?
Ik zie ze alleen met tape een soort springtouw maken?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:41 schreef Ebinas het volgende:
Ze hebben het op 1 over Kitty
Jullie hebben nu echt mot het? vfraagt eentje aan Sercan
Klitty was gisteren ook al boos. Is ze ook wel eens vrolijk?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:35 schreef Blackprinces het volgende:
Bewoners staan eerder op dan ik...![]()
Kitty boos woest nog of is ze alweer aan het delegeren
je moet wel toegeven, het goeie eraan is dat er veel meer initiatiefnemers zijn dit jaar en niet alles beslist word door een Nick of Michel die dan blindelings gevolgd wordenquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Christoff en Sercan.
Publiek houdt er niet van. Diertjes vangen. Dat gaat kijkcijfers kosten.
Ik weet nog dat ene G in Utopia een mierennest ging verbranden. De domme sukkel.
BB roept ze nog wel naar de DBK
Klopt, maar tussendoor ging het over Kitty.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zie ze alleen met tape een soort springtouw maken?
cafeetassenquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:36 schreef Stargazing het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je de glaasjes bedoelde waaruit ze aan het drinken waren
Was hij knap? Dan was het Tobias.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klopt, maar tussendoor ging het over Kitty.
En er stond net nog even een derde jongen bij.
Maar die namen, ik ben er nog niet
Volgens mij Salar, omdat hij zijn hoodie ook op heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:45 schreef Stargazing het volgende:
wie is er net naar de dbk geroepen? ik begrijp die stem echt maar voor de helft
De Kit is in ieder geval terugquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:45 schreef Stargazing het volgende:
wie is er net naar de dbk geroepen? ik begrijp die stem echt maar voor de helft
Nu leg je de lat wel heel hoog hequote:Op woensdag 5 januari 2022 09:47 schreef Koos1958 het volgende:
oh ze is zo klaar met janken, als ze nu ook eens klaar is met dat zeuren en negatieve gedoe zou fijn zijn
Deze 3quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Was hij knap? Dan was het Tobias.
Ze doen het expres, kak!quote:
De Kitquote:
ze doet het zelf, de rest heeft plezier met elkaar maar Kitty sluit zich constant af en blijft op haarzelf. Je kan evengoed gewoon vragen om genomineerd te wordenquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu leg je de lat wel heel hoog he
man manquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:50 schreef mikekomen het volgende:
Nou kom op... Genoeg gelachen. Wij willen bloed zien!
Ze komt over als een moeder die tegen een burn out aan zit die op hyperactieve kinderen moet lettenquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:50 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ze doet het zelf, de rest heeft plezier met elkaar maar Kitty sluit zich constant af en blijft op haarzelf. Je kan evengoed gewoon vragen om genomineerd te worden
Kitty koosquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
waarom moet ik naar els kijken terwijl je op de achtergrond de anderen plezier hoort maken
Dit is niet Els hoor maar ik begrijp je verwarring, Els zat al lang in de hottub. Voor de rest is er nuet veel verschilquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
waarom moet ik naar els kijken terwijl je op de achtergrond de anderen plezier hoort maken
Of Ivan de puppyschopper,en wat nog erger was die pony in de sneeuw.Was dankzij een oplettende FOKster dat die werd weggehaald.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Christoff en Sercan.
Publiek houdt er niet van. Diertjes vangen. Dat gaat kijkcijfers kosten.
Ik weet nog dat ene G in Utopia een mierennest ging verbranden. De domme sukkel.
BB roept ze nog wel naar de DBK
Oja stom van mequote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dit is niet Els hoor maar ik begrijp je verwarring, Els zat al lang in de hottub. Voor de rest is er nuet veel verschil
Het mooiste is dat ze straks wel zal gaan klagen dat niemand haar erbij betrektquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:50 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ze doet het zelf, de rest heeft plezier met elkaar maar Kitty sluit zich constant af en blijft op haarzelf. Je kan evengoed gewoon vragen om genomineerd te worden
Misschien heeft ze een dejavu.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze komt over als een moeder die tegen een burn out aan zit die op hyperactieve kinderen moet letten
Ze is gewoon doodsbang dat ze het over haar hebben en dat ze zo niet goed overkomt. Mens heeft niet door dat ze dat zichzelf aandoet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze komt over als een moeder die tegen een burn out aan zit die op hyperactieve kinderen moet letten
Dat niemand haar helptquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het mooiste is dat ze straks wel zal gaan klagen dat niemand haar erbij betrekt
Ze is nog gestrest van vannacht misschien. Arme Kitty.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef Ebinas het volgende:
Ze houdt ze idd continue in de gaten, maar lijkt er niet van te genieten.
kunnen we Kitty inwisselen voor Patrick ajb.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het mooiste is dat ze straks wel zal gaan klagen dat niemand haar erbij betrekt
En als ze dat wel doen, gaat ze klagen dat de jongens het zo agressief zeggen dat ze ook willen kokenquote:
Maakt ze zo appelmoes?quote:
Dat ze nu niet door heeft dat zij de enige is die het niet naar haar zin heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is nog gestrest van vannacht misschien. Arme Kitty.
waarschijnlijk op dezelfde plek als die van Kristofquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:55 schreef Koos1958 het volgende:
vraag me af waar die afgebladerde nagellak is gebleven van haar. Zou dat in de lasagna terecht zijn gekomen
Jepquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En als ze dat wel doen, gaat ze klagen dat de jongens het zo agressief zeggen dat ze ook willen koken
Is er wel een vaatwasser eik?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:55 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Heb je die afwas gezien, kan makkelijk iemand in de vaatwasser doen toch ?
Die kookt nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:56 schreef Stargazing het volgende:
[..]
waarschijnlijk op dezelfde plek als die van Kristof
Nou kom maar op met slidings dan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is gewoon doodsbang dat ze het over haar hebben en dat ze zo niet goed overkomt. Mens heeft niet door dat ze dat zichzelf aandoet.
Wat dat betreft is het 3xEls.
Ja precies. Ze doet het zichzelf aan maar heb ook wel een beetje met haar te doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat ze nu niet door heeft dat zij de enige is die het niet naar haar zin heeft.
Stap er overheen en ga genieten zou ik denken.
Maar het lukt haar vooralsnog niet.
Voor mijn streams niet erg, dat dan weer weel
Leuk voor Capuchon-Jongenquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mij Salar, omdat hij zijn hoodie ook op heeft.
Ze stelt zich voor dat het Sercan's hoofd isquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:58 schreef Ebinas het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk
[ afbeelding ]
Ja, wel schattig; ze hebben die een naampje gegeven.quote:
Appelmoesquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:58 schreef DarkRaven70 het volgende:
Wat zit er in die theedoek eigenlijk ?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:58 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze stelt zich voor dat het Sercan's hoofd is
quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, wel schattig; ze hebben die een naampje gegeven.
Kitty heet ze.
Zal dat in de ochtend nog gebeuren?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
We wachten op een kitty ontploffing
De onderbroeken van iedereenquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:58 schreef DarkRaven70 het volgende:
Wat zit er in die theedoek eigenlijk ?
Die doen het niet. Moeten ze verdienen denk ik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:59 schreef Jockari het volgende:
En nog niemand in de hottub of sauna geweest ? Vreemd.
Misschien is daar die sleutel voor? Alleen hebben ze het daar nooit meer over gehad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:59 schreef Jockari het volgende:
zal wel niet kunnenquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:59 schreef Jockari het volgende:
misschien is die ook verbonden aan de warmwaterknopquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:00 schreef Hunter het volgende:
[..]
Misschien is daar die sleutel voor? Alleen hebben ze het daar nooit meer over gehad.
Ze hebben waarschijnlijk hun zwemgoed nog niet, dat zit in de koffers, die ze nog steeds niet hebben gehad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:59 schreef Jockari het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:00 schreef Burner82 het volgende:
Dimi heeft weer een reden gevonden om zich uit te kleden/badjas uit te doen![]()
appelsap maak je toch van ongekookte appels? Dit is alleen het water wat ze heeft toegevoegd om de appels te koken volgens mij.quote:
Ik kan haar ook prima hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:59 schreef Stargazing het volgende:
Dat enthousiasme en die energie van Grace is zo heerlijk oprecht.
En nog een pluspunt het is niet kinderachtig
Welnee hoe kom je daar nu bij ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:03 schreef spapaars het volgende:
Wordt wel tijd dat ze hun koffers krijgen, het lijkt nu meer op een stelletje patiënten in een inrichting.
Geen koffers dus geen badkleding.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:59 schreef Jockari het volgende:
Zijn het toch ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:03 schreef spapaars het volgende:
Wordt wel tijd dat ze hun koffers krijgen, het lijkt nu meer op een stelletje patiënten in een inrichting.
Ik begrijp dat uitknijpen ook niet zo. Lijkt me ook dat het zure appelmoes is want ze hebben geen suiker.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
appelsap maak je toch van ongekookte appels? Dit is alleen het water wat ze heeft toegevoegd om de appels te koken volgens mij.
Ik vind het dom gedoe, Als het is omdat de appelmoes te waterig is, moet ze het gewoon laten afkoelen, er zit heel veel pectine in appels en dan wordt de appelmoes vanzelf steviger.
Kan prima zonder hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Geen koffers dus geen badkleding.
Komt nog wel meer hoor, t is nog maar net begonnen héquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:05 schreef RobjeGeus het volgende:
Geen koffers..
Een timer voor warm water..
Geen vaatwasser..
Boodschappen in de mini mall..
Is dit het nou ?
Ik had er wat meer van verwacht eigenlijk
Allemaal de schuld van Thomas.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:05 schreef RobjeGeus het volgende:
Geen koffers..
Geen vaatwasser..
Is dit het nou ?
Kan totaal geen medelijden hebben met haar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja precies. Ze doet het zichzelf aan maar heb ook wel een beetje met haar te doen.
Alle dagen pasta, broccoli en kipquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:05 schreef RobjeGeus het volgende:
Geen koffers..
Geen vaatwasser..
Is dit het nou ?
Daar heb je geen zwembroek voor nodig ;-)quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben waarschijnlijk hun zwemgoed nog niet, dat zit in de koffers, die ze nog steeds niet hebben gehad.
Voor de bewoners is het misschien lastig maar voor de kijkers is het minder leuk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:03 schreef spapaars het volgende:
Jaa i know maar ik vind dit allemaal meer een beetje pesterij en kinderachtig gedoe dan dat er daadwerkelijk ergens om gestreden wordt ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt nog wel meer hoor, t is nog maar net begonnen hé
Geen ideequote:Op woensdag 5 januari 2022 09:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal dat in de ochtend nog gebeuren?
rijst ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Alle dagen pasta, broccoli en kip
is ook wel een marteling op zich
Ik mis Elsquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Erger me nu al groen en geel aan die grote Kittyshow.
Ze vervelen zich en dan doe je rare/domme dingenquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:07 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Jaa i know maar ik vind dit allemaal meer een beetje pesterij en kinderachtig gedoe dan dat er daadwerkelijk ergens om gestreden wordt ofzo
ze heeft goed opgelet het afgelopen jaar. Ze weet dat degene die de keuken runt een sleutelpositie heeft en vanuit de keuken heeft ze een goed overzicht over de rest.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Erger me nu al groen en geel aan die grote Kittyshow.
Nouchine heeft iets lievigs en iets bozigs in haar gezicht. Het schiet twee kanten op. Kan er de vinger zo niet op leggenquote:
2 heeft niet Kitty streamquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:11 schreef Stargazing het volgende:
waarom blijven die cameras die Kitty volgen, niemand zit daar op te wachten, geef me dan maar liever een SL
Komt door die rare wenkbrauwenquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Nouchine heeft iets lievigs en iets bozigs in haar gezicht. Het schiet twee kanten op. Kan er de vinger zo niet op leggen
hoezo?quote:
Ik denk dat het de schillen en klokhuizen zijn geweest. Appelsap van gemaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:11 schreef Benny het volgende:
Van die appelpulp had mooi een appelflap gemaakt kunnen worden
Ja, dat is het denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook wel zo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan totaal geen medelijden hebben met haar.
Ze zegt dat ze alles voor een ander doet en dat het nu tijd is voor haarzelf. Die hebben al jaren medelijden met zichzelf, en zijn vaak met ikke ikke ikke bezig.
Het lijkt wel werkquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
Bezig zijn om maar te doen of je druk bent
Salar vindt dat ze nu bij verschillende groepen horen, omdat ze allebei een andere slaapkamer hebben gekozen. Nawel zegt dat dat onzin is, dat dat alleen in z'n hoofd zit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:18 schreef Koos1958 het volgende:
waar hadden die twee het op de bank nu allemaal over. Verstond het slecht
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:18 schreef Stargazing het volgende:
Zodra Kitty genomineerd is moet ze er echt uit, dan mogen ze iemand anders zoeken om weg te draaien van het plezier
ik zie niets van het vermaak omdat de camera constant op kitty is gericht en ben er zeker van dat er nog wel beter vermaak zal komen. Ik denk dat Peter en Sercan ook nog wel voor opschudding zullen zorgenquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja laten we weer meteen het meeste vermaak naar huis sturen.
is maar ook niet zo fijn,ze zollten wel waardigen dat zij vorquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:18 schreef Stargazing het volgende:
Zodra Kitty genomineerd is moet ze er echt uit, dan mogen ze iemand anders zoeken om weg te draaien van het plezier
Er zullen er heus nog wel meer zijn jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:21 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik zie niets van het vermaak omdat de camera constant op kitty is gericht en ben er zeker van dat er nog wel beter vermaak zal komen. Ik denk dat Peter en Sercan ook nog wel voor opschudding zullen zorgen
moet je wel bladerdeeg hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:11 schreef Benny het volgende:
zij heeft altijd hoofdpijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:21 schreef greysbones het volgende:
Zo’n hoofdpijn door de spanning waarschijnlijk
dat wel maar zal ook niet blijven duren, word snel oudquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:22 schreef engine het volgende:
[..]
Er zullen er heus nog wel meer zijn ja
Maar voor nu zorgt Kitty voor de meeste opschudding.
Welneequote:
En bloem..quote:
Wat doet ze dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:22 schreef engine het volgende:
[..]
Er zullen er heus nog wel meer zijn ja
Maar voor nu zorgt Kitty voor de meeste opschudding.
Appelmoes.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:11 schreef Benny het volgende:
Stream 2 is aan te radenquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:23 schreef greysbones het volgende:
Man man
Nu is het wel klaar met kitty hoor
Kitty denkt dat iedereen iets tegen haar heeft, Kitty uit dat constant, en vind alles oneerlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:23 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Wat doet ze dan?
De keren dat ik keek was ze gewoon bezig en niets aan de hand. Dus ik zal het wel gemist hebben. Maar wat heeft iedereen tegen Kitty?
Het is vooral het snurk probleem... Ze heeft al twee avonden op rij stampij gemaakt terwijl niemand er verder echt een probleem mee heeft. Vannacht was ze echt woest al begreep ik niet waarom.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:23 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Wat doet ze dan?
De keren dat ik keek was ze gewoon bezig en niets aan de hand. Dus ik zal het wel gemist hebben. Maar wat heeft iedereen tegen Kitty?
het stoort vooral omdat het de eerste week is en persoonlijk wil ik wat meer van iedereen zien, die kandidaten wat beter leren kennen maar dat gaat niet als alles al meteen de grote kitty show wordquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:26 schreef engine het volgende:
[..]
Het is vooral het snurk probleem... Ze heeft al twee avonden op rij stampij gemaakt terwijl niemand er verder echt een probleem mee heeft. Vannacht was ze echt woest al begreep ik niet waarom.
Verder is ze heel aanwezig en constant aan het woord. Schijnbaar stoort dat mensen
Eens hoor maar kitty kan er ook weinig aan doen dat ze constant op stream is.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:27 schreef Stargazing het volgende:
[..]
het stoort vooral omdat het de eerste week is en persoonlijk wil ik wat meer van iedereen zien, die kandidaten wat beter leren kennen maar dat gaat niet als alles al meteen de grote kitty show word
quote:
De 1 veranderen in 2quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:29 schreef mario390 het volgende:
wie weet bij de VL KIjkers hoe ik
zonder op terug button te klicken
boven van stream 1 op 2 kom?
2 tabbladen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:29 schreef mario390 het volgende:
Dat doen ze toch allemaal.? Onzin lullen, verhalen vertellen, dansjes, gymoefeningen, neplachen, nepvrolijk zijn druk druk druk druk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
Bezig zijn om maar te doen of je druk bent
Zit je op pc?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:29 schreef mario390 het volgende:
Geen idee, ik heb ze allebei tegelijk draaienquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:29 schreef mario390 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |