Allemaal de schuld van Thomas.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:05 schreef RobjeGeus het volgende:
Geen koffers..
Een timer voor warm water..
Geen vaatwasser..
Boodschappen in de mini mall..
Is dit het nou ?
Ik had er wat meer van verwacht eigenlijk
Kan totaal geen medelijden hebben met haar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja precies. Ze doet het zichzelf aan maar heb ook wel een beetje met haar te doen.
Alle dagen pasta, broccoli en kipquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:05 schreef RobjeGeus het volgende:
Geen koffers..
Een timer voor warm water..
Geen vaatwasser..
Boodschappen in de mini mall..
Is dit het nou ?
Ik had er wat meer van verwacht eigenlijk
Daar heb je geen zwembroek voor nodig ;-)quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben waarschijnlijk hun zwemgoed nog niet, dat zit in de koffers, die ze nog steeds niet hebben gehad.
Voor de bewoners is het misschien lastig maar voor de kijkers is het minder leuk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:03 schreef spapaars het volgende:
Wordt wel tijd dat ze hun koffers krijgen, het lijkt nu meer op een stelletje patiënten in een inrichting.
Jaa i know maar ik vind dit allemaal meer een beetje pesterij en kinderachtig gedoe dan dat er daadwerkelijk ergens om gestreden wordt ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt nog wel meer hoor, t is nog maar net begonnen hé
Geen ideequote:Op woensdag 5 januari 2022 09:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal dat in de ochtend nog gebeuren?
rijst ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Alle dagen pasta, broccoli en kip
is ook wel een marteling op zich
Ik mis Elsquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Erger me nu al groen en geel aan die grote Kittyshow.
Ze vervelen zich en dan doe je rare/domme dingenquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:07 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Jaa i know maar ik vind dit allemaal meer een beetje pesterij en kinderachtig gedoe dan dat er daadwerkelijk ergens om gestreden wordt ofzo
ze heeft goed opgelet het afgelopen jaar. Ze weet dat degene die de keuken runt een sleutelpositie heeft en vanuit de keuken heeft ze een goed overzicht over de rest.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Erger me nu al groen en geel aan die grote Kittyshow.
Nouchine heeft iets lievigs en iets bozigs in haar gezicht. Het schiet twee kanten op. Kan er de vinger zo niet op leggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |