misschien is die ook verbonden aan de warmwaterknopquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:00 schreef Hunter het volgende:
[..]
Misschien is daar die sleutel voor? Alleen hebben ze het daar nooit meer over gehad.
Ze hebben waarschijnlijk hun zwemgoed nog niet, dat zit in de koffers, die ze nog steeds niet hebben gehad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:59 schreef Jockari het volgende:
En nog niemand in de hottub of sauna geweest ? Vreemd.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:00 schreef Burner82 het volgende:
Dimi heeft weer een reden gevonden om zich uit te kleden/badjas uit te doen![]()
appelsap maak je toch van ongekookte appels? Dit is alleen het water wat ze heeft toegevoegd om de appels te koken volgens mij.quote:
Ik kan haar ook prima hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:59 schreef Stargazing het volgende:
Dat enthousiasme en die energie van Grace is zo heerlijk oprecht.
En nog een pluspunt het is niet kinderachtig
Welnee hoe kom je daar nu bij ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:03 schreef spapaars het volgende:
Wordt wel tijd dat ze hun koffers krijgen, het lijkt nu meer op een stelletje patiënten in een inrichting.
Geen koffers dus geen badkleding.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:59 schreef Jockari het volgende:
En nog niemand in de hottub of sauna geweest ? Vreemd.
Zijn het toch ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:03 schreef spapaars het volgende:
Wordt wel tijd dat ze hun koffers krijgen, het lijkt nu meer op een stelletje patiënten in een inrichting.
Ik begrijp dat uitknijpen ook niet zo. Lijkt me ook dat het zure appelmoes is want ze hebben geen suiker.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
appelsap maak je toch van ongekookte appels? Dit is alleen het water wat ze heeft toegevoegd om de appels te koken volgens mij.
Ik vind het dom gedoe, Als het is omdat de appelmoes te waterig is, moet ze het gewoon laten afkoelen, er zit heel veel pectine in appels en dan wordt de appelmoes vanzelf steviger.
Kan prima zonder hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Geen koffers dus geen badkleding.
Komt nog wel meer hoor, t is nog maar net begonnen héquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:05 schreef RobjeGeus het volgende:
Geen koffers..
Een timer voor warm water..
Geen vaatwasser..
Boodschappen in de mini mall..
Is dit het nou ?
Ik had er wat meer van verwacht eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |