En daarna baalt ze weer dat ze uit haar slof geschoten isquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:22 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik vraag me af op welke manier Kitty denkt punten te kunnen scoren, het enige dat die doet is godganse dagen boos lopen doen, op iedereen vitten en zagen.
Met regelmaat een landende 747 in je oor op de stream, is dan ook geen echte reclamequote:Op woensdag 5 januari 2022 09:22 schreef Benny het volgende:
258.000 kijkers gister. Het gaat niet echt de goede kant op
Oh bah krijgen we dat weerquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:24 schreef Whuzz het volgende:
Kitty DBK. Misschien gaat ze ontploffen en willen de schade beperkt houden. Containment Strategy
Mensen kijken nog liever naar LLDL.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:22 schreef Benny het volgende:
Doet me denken... De Belgen hebben stream 2. Die heeft meer streamlocks + veel reclame. Ook niet echt aantrekkelijk natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty in de DBK en SL op 2. Dus dit wordt opgenomen.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:22 schreef Benny het volgende:
je zou bijna denken dat ze genomineerd wil worden. Het is bijna Els 2.0 met verschil dat Els wél voor opschudding zorgdequote:Op woensdag 5 januari 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Een weekje en de meesten zijn er klaar mee
Het zal anders worden als er spannende actie (in welke vorm dan ook) komt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:22 schreef Benny het volgende:
Dat gaat het echt nog wel. Beetje geduldquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:24 schreef Stargazing het volgende:
Als Kitty's gedrag nu voor wat drama zou zorgen dat zou mss nog beelden opleveren maar het zijn echt zo stomme dingen dat niemand er een ruk om geeft
Ik bedoelde letterlijk. Dus dat ze echt ontploft (BIEM!) en ze de schade willen beperken tot een ravage in de DBKquote:
Kitty komt met hersenspinsels om de boel op te naaienquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:27 schreef Stargazing het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat ze genomineerd wil worden. Het is bijna Els 2.0 met verschil dat Els wél voor opschudding zorgde
"we hebben geluisterd" zeggen ze danquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Doet me denken... De Belgen hebben stream 2. Die heeft meer streamlocks + veel reclame. Ook niet echt aantrekkelijk natuurlijk
Wat er gister is uitgezonden is allemaal nieuw. Dat zou 2 verschillende groepen (streamers en tv volgers) moeten boeien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het zal anders worden als er spannende actie (in welke vorm dan ook) komt.
Zolang dat uit blijft zal het weinig kijkers opleveren.
Dat gezapig gezeik maakt geen tv (meer).
Vooralsnog zie ik niets wat mij zal boeien om de tv voor aan te zetten.
Dan ga ik ff terugkijken, maakt me nieuwsgierigquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat er gister is uitgezonden is allemaal nieuw. Dat zou 2 verschillende groepen (streamers en tv volgers) moeten boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |