SPOILER: Waar op tv te bekijken?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, BB had gewoon iedereen gelijk moeten stellen. Dimi zonder bovenkleding, dan iedereen topless!quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar Dimi moet dan weer aangekleed blijven van BB
Echt wel, lijkt wel allemaal erg braafjes, behalve Kitty dan, die gaat nog wel voor vuurwerk zorgen!quote:
Dimi is al de hele ochtend naar de kijkers thuis aan het zwaaienquote:
Menstruatiequote:Op woensdag 5 januari 2022 09:01 schreef mario390 het volgende:
ben benieuwd wie last van verlate
masturbatie kregt
grace
nawel
of kitty
Ik mag er niks over zeggen van een zekere user.quote:
Jij mag zeggen wat je wilquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag er niks over zeggen van een zekere user.
Dit is wel grappig?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik maar dat is dann geen
grapje
En heb het nu al 6 keer gelezen.quote:
Per ongeluk menstruerenquote:
Ja,om 1700 uur,en wij mogen beslissen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:09 schreef greysbones het volgende:
Zouden ze een opdracht hebben vandaag
quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,om 1700 uur,en wij mogen beslissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop