Dit is niet Els hoor maar ik begrijp je verwarring, Els zat al lang in de hottub. Voor de rest is er nuet veel verschilquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
waarom moet ik naar els kijken terwijl je op de achtergrond de anderen plezier hoort maken
Of Ivan de puppyschopper,en wat nog erger was die pony in de sneeuw.Was dankzij een oplettende FOKster dat die werd weggehaald.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Christoff en Sercan.
Publiek houdt er niet van. Diertjes vangen. Dat gaat kijkcijfers kosten.
Ik weet nog dat ene G in Utopia een mierennest ging verbranden. De domme sukkel.
BB roept ze nog wel naar de DBK
Oja stom van mequote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dit is niet Els hoor maar ik begrijp je verwarring, Els zat al lang in de hottub. Voor de rest is er nuet veel verschil
Het mooiste is dat ze straks wel zal gaan klagen dat niemand haar erbij betrektquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:50 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ze doet het zelf, de rest heeft plezier met elkaar maar Kitty sluit zich constant af en blijft op haarzelf. Je kan evengoed gewoon vragen om genomineerd te worden
Misschien heeft ze een dejavu.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze komt over als een moeder die tegen een burn out aan zit die op hyperactieve kinderen moet letten
Ze is gewoon doodsbang dat ze het over haar hebben en dat ze zo niet goed overkomt. Mens heeft niet door dat ze dat zichzelf aandoet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze komt over als een moeder die tegen een burn out aan zit die op hyperactieve kinderen moet letten
Dat niemand haar helptquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het mooiste is dat ze straks wel zal gaan klagen dat niemand haar erbij betrekt
Ze is nog gestrest van vannacht misschien. Arme Kitty.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef Ebinas het volgende:
Ze houdt ze idd continue in de gaten, maar lijkt er niet van te genieten.
kunnen we Kitty inwisselen voor Patrick ajb.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het mooiste is dat ze straks wel zal gaan klagen dat niemand haar erbij betrekt
En als ze dat wel doen, gaat ze klagen dat de jongens het zo agressief zeggen dat ze ook willen kokenquote:
Maakt ze zo appelmoes?quote:
Dat ze nu niet door heeft dat zij de enige is die het niet naar haar zin heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is nog gestrest van vannacht misschien. Arme Kitty.
waarschijnlijk op dezelfde plek als die van Kristofquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:55 schreef Koos1958 het volgende:
vraag me af waar die afgebladerde nagellak is gebleven van haar. Zou dat in de lasagna terecht zijn gekomen
Jepquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En als ze dat wel doen, gaat ze klagen dat de jongens het zo agressief zeggen dat ze ook willen koken
Is er wel een vaatwasser eik?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:55 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Heb je die afwas gezien, kan makkelijk iemand in de vaatwasser doen toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |