Mee eens. Komt minder gezellig over.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:31 schreef Stargazing het volgende:
die rode loper en balk maakt de tuin wel iets minder aantrekkelijk heb ik het gevoel, vorig jaar zag het er nog uit als een tuin, nu is het een halve studio
Het lijkt op een viese taktik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty komt met hersenspinsels om de boel op te naaien
Er zal ook weinig geroddeld worden in de hottub want er staat een zitje naast. ( op de oude plek van de sauna)quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:31 schreef Stargazing het volgende:
die rode loper en balk maakt de tuin wel iets minder aantrekkelijk heb ik het gevoel, vorig jaar zag het er nog uit als een tuin, nu is het een halve studio
Jij post het al.quote:
Of het slim is weet ik niet maar ik voorspelde al wel dat het op Sercan was.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af of ze zo slim is
Had jij goed gezienquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of het slim is weet ik niet maar ik voorspelde al wel dat het op Sercan was.
oh ik dacht dat je de glaasjes bedoelde waaruit ze aan het drinken warenquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo nu zie ik,ik heb erst schlecht gekijkt
ik dacht zijn doorzichtige glasjes
de tuin zou hetzelfde gebleven moeten zijn, het probleem is ook dat deze mensen vorig jaar gekeken hebben en nu allemaal beseffen dat echt alles gefilmd en uitgezonden word, ze zijn nog te braaf daardoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zal ook weinig geroddeld worden in de hottub want er staat een zitje naast. ( op de oude plek van de sauna)
Vlak voor waar de sauna nu staat is ook een zitje met pizza oven.
Waarom wil je dit weten?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:01 schreef mario390 het volgende:
ben benieuwd wie last van verlate
masturbatie kregt
grace
nawel
of kitty
Heeft grees zelf voor gekozen tochquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:38 schreef Ebinas het volgende:
Twee willen proberen een vogel te vangen.
Grace vind het geen goed plan "wij zitten al in een kooi"
Christoff en Sercan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:39 schreef Ebinas het volgende:
Plan is nu een rat of een muis te gaan vangen.
Ze bedenken een soort van een val of zo
het zou wel verklaren waarom Kitty steeds zo geirriteert looptquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waarom wil je dit weten?
Ik zie ze alleen met tape een soort springtouw maken?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:41 schreef Ebinas het volgende:
Ze hebben het op 1 over Kitty
Jullie hebben nu echt mot het? vfraagt eentje aan Sercan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |