abonnement Unibet Coolblue
pi_203028421


Vorig jaar:


Plaats: Melbourne, Australi
Datum: 17 january- 30 januari
Draw Size: 128
Ondergrond: Hardcourt


Website: https://ausopen.com/
Schedule: Klik

TV:
Eurosport, Eurosport PLAYER en Discovery+

POLL

POLL

[ Bericht 2% gewijzigd door superniger op 04-01-2022 13:44:23 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203028434
Met een ongevaccineerde Djokovic. _O_




Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203029750
Wat hoop ik zo dat Djoko niet gaat winnen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 januari 2022 @ 09:02:22 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_203041400
Wappie Djokovic komt weer met een of ander excuus: prima, mag ongevaccineerd spelen.

Junior uit India vraagt een uitzondering aan met een daadwerkelijk excuus (India is nog niet begonnen met vaccineren van mensen onder de 18, kan hij weinig aan doen natuurlijk): mag niet spelen.

Wat een verrassing weer.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 5 januari 2022 @ 09:29:18 #5
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_203041699
Tennis is een parodie op een sport geworden.
pi_203041821
Al die aannames weer hier; niks in dit bericht zegt dat Djoko ongevaccineerd is. Wellicht is zijn vaccin verlopen (tsja, niks helpt na 6 maanden meer tegen omicron) of wellicht heeft ie een vaccin (Sputnik) dat niet erkend wordt door Australie. Laten we maar even wachten tot er meer duidelijk is voordat we Djoko aan de schandpaal nagelen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 januari 2022 @ 09:52:02 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_203041972
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2022 09:39 schreef Norrage het volgende:
of wellicht heeft ie een vaccin (Sputnik) dat niet erkend wordt door Australie.
Dat zou wel echt gigantisch dom zijn van f hem f (ik neem aan) de nationale bond. Zelfs in minder ontwikkelde landen, waar internationaal weinig geaccepteerde vaccins de norm zijn, heeft men mogelijk internationale sporters bewust iets als Pfizer gegeven, juist om dit soort dingen te voorkomen. Maar goed, het zal uiteindelijk inderdaad vast bij vermoedens blijven.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_203042974
quote:
Tennisser Novak Djokovic moet bewijzen dat hij een legitieme "medische uitzondering" heeft om zonder vaccinatiebewijs naar Australi af te wijzen. Dat bewijs moet hij zodra hij in Australi landt laten zien, anders zit hij "op het volgende vliegtuig naar huis", zei de Australische premier Scott Morrison vandaag op een persconferentie.

Djokovic liet gisteren weten dat hij meedoet aan de Australian Open dankzij deze dispensatieregeling. Alle deelnemers aan de Australian Open moeten volledig zijn gevaccineerd of een medische vrijstelling krijgen om Victoria binnen te komen zonder meteen 14 dagen verplicht in quarantaine te moeten. Djokovic heeft nooit kenbaar gemaakt of hij gevaccineerd is of niet.

Twee onafhankelijke teams van experts beoordelen welke spelers recht hebben op een medische uitzondering. De aanvragen die deze experts krijgen, worden beoordeeld zonder dat de experts weten om welke speler het gaat.

Premier Morrison zei dat als het bewijs van Djokovic onvoldoende is, de tennisser niet anders zal worden behandeld dan anderen. "Er zouden helemaal geen speciale regels moeten zijn voor Novak Djokovic. Geen enkele."
pi_203050171
twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203052251
Australi is een walgelijk land geworden.
pi_203053100
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 19:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Australi is een walgelijk land geworden.
Eens een strafkolonie altijd een strafkolonie
  woensdag 5 januari 2022 @ 21:34:53 #12
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_203054462
Het was altijd al een droeftoeter, die Djokovic. Zou fantastisch zijn als ze hem naar huis sturen.
Die Scheie bleibt gleich, nur die Fliegen ndern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_203055395
O, er is al een Australian Open topic.

twitter
  woensdag 5 januari 2022 @ 22:31:00 #14
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203055645
:D
  woensdag 5 januari 2022 @ 22:35:08 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_203055730
Oeh, heerlijk.
Sorry dat ik hier een beetje van geniet :@
Met zijn arrogante kutkop die denkt dat regeltjes niet voor hem gelden.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_203055820
GEDEPORTEERD
  woensdag 5 januari 2022 @ 22:52:38 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_203056044
nos.nl is er ook snel bij:
quote:
Djokovic mag Australi niet in; deelname aan Australian Open op de tocht

Novak Djokovic is de toegang geweigerd tot Australi in verband met een verkeerd aangevraagd visum. Dat is de uitkomst na een urenlang verhoor op het vliegveld van Melbourne.

Djokovic reisde af naar Australi in verband met de Australian Open die op 17 januari begint. De Servir is negenvoudig kampioen van dat toernooi.

(later meer)

https://nos.nl/artikel/24(...)ian-open-op-de-tocht

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_203056501
Heerlijk dit.
Je niet willen vaccineren, geloven dat je vies water schoon kunt krijgen door tegen de moleculen te praten, die crazy eyes vrouw van hem maar met haar onzinnige gedoe. Die geestelijk gestoorde vader.
De boel op scherp zetten door op je socials te zeggen dat je naar Australie gaat met een medische uitzondering, terwijl iedereen weet dat je anti-vax bent.
Zal vast wel een Servisch doktertje voor hem in willen staan, hij wordt daar echt als een God gezien.
Dan heb je je visa niet goed geregeld voor een land waarvan je weet dat ze streng zijn, proberen ze je nog te helpen met je " medische indicatie" en kan je vervolgens geen enkel bewijs overleggen wat dat ondersteunt...

byebye.
Al had ik graag gezien hoe hij wedstrijdenlang werd uitgejoeld.
pi_203056639
Overigens erg verstandig dat de sympathieke djokovic die mrna rommel niet neemt.
pi_203056698
Zo zie je maar weer hoe het gevaccineerde Australi is gehersenspoeld door de elite! Hoe is het zo ver gekomen? Hadden ze maar naar ONS geluisterd. Free Novak!!!
U MAD?
  donderdag 6 januari 2022 @ 06:35:32 #21
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_203057500
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2022 23:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Overigens erg verstandig dat de sympathieke djokovic die mrna rommel niet neemt.
De losers heeft zijn eigen fucking dokter, die spuit hem helemaal vol met dope… maar het lukt ze niet eens om twee comirnaty stickertjes te bemachtigen. Als ik een dokter op mijn loonlijst had, dan zou ik een stickervel vol van die dingen hebben… voor op mijn fiets, mijn rugzak, mijn brooddoos
Die Scheie bleibt gleich, nur die Fliegen ndern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 6 januari 2022 @ 06:59:28 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203057546
quote:
9s.gif Op woensdag 5 januari 2022 09:02 schreef heywoodu het volgende:
Wappie Djokovic komt weer met een of ander excuus: prima, mag ongevaccineerd spelen.

Junior uit India vraagt een uitzondering aan met een daadwerkelijk excuus (India is nog niet begonnen met vaccineren van mensen onder de 18, kan hij weinig aan doen natuurlijk): mag niet spelen.

Wat een verrassing weer.
Gelukkig gelden de regels in Australi ook voor nummer 1 tennis wappies. :)
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 6 januari 2022 @ 07:01:10 #23
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203057556
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2022 23:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Overigens erg verstandig dat de sympathieke djokovic die mrna rommel niet neemt.
Of in de gegeven omstandigheden juist dom. Hij had gewoon kunnen spelen als hij gewoon een goed werkend covid vaccin had genomen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_203057641
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 07:01 schreef Megumi het volgende:

[..]
Of in de gegeven omstandigheden juist dom. Hij had gewoon kunnen spelen als hij gewoon een goed werkend covid vaccin had genomen.
Wie gelooft nu in die rommel
U MAD?
  donderdag 6 januari 2022 @ 07:13:08 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203057662
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 07:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Wie gelooft nu in die rommel
Het is geen rommel. En geloof heet niks met vaccins en dergelijke te maken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_203057907
Djokovic :W mooi dattie er uit is gezet.
pi_203057962
quote:
9s.gif Op woensdag 5 januari 2022 09:02 schreef heywoodu het volgende:
Wappie Djokovic komt weer met een of ander excuus: prima, mag ongevaccineerd spelen.

Junior uit India vraagt een uitzondering aan met een daadwerkelijk excuus (India is nog niet begonnen met vaccineren van mensen onder de 18, kan hij weinig aan doen natuurlijk): mag niet spelen.

Wat een verrassing weer.
Als Junior uit India genoeg talent en financile middelen heeft om in een grand slam toernooi op een ander continent te spelen dan heeft Junior ook de mogelijkheid om vaccinatie te regelen , buiten het trage overheidssysteem om. Kwestie van voorbereiding. Dit is al maanden bekend
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 6 januari 2022 @ 08:25:21 #28
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_203058007
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 08:16 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
Als Junior uit India genoeg talent en financile middelen heeft om in een grand slam toernooi op een ander continent te spelen dan heeft Junior ook de mogelijkheid om vaccinatie te regelen , buiten het trage overheidssysteem om. Kwestie van voorbereiding. Dit is al maanden bekend
Of dat inderdaad kan is dus net zo'n voorbarige - zo niet mr voorbarige - conclusie als die dat Djokovic 'dus niet gevaccineerd wil worden' :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_203058087
Deze soap _O-
Gaat allang niet meer over wel/ niet gevaccineerd (bij heeft verdomme een excemptie die door een uitegebreide procedure is uitgegeven), maar is nu louter politiek en een mediastunt. Wat een enorme farce van wappie klimaatontkennend Australi.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 6 januari 2022 @ 08:33:29 #30
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203058274
Mooi dat Đjoković de wereld laat zien dat ze weer terug naar normaal kunnen.
pi_203058619
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 08:32 schreef Norrage het volgende:
Deze soap _O-
Gaat allang niet meer over wel/ niet gevaccineerd (bij heeft verdomme een excemptie die door een uitegebreide procedure is uitgegeven), maar is nu louter politiek en een mediastunt. Wat een enorme farce van wappie klimaatontkennend Australi.
Kijken of de rechtsstaat nog wel functioneert want de regering is van God los.
pi_203061305
twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203061903
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 08:32 schreef Norrage het volgende:
Deze soap _O-
Gaat allang niet meer over wel/ niet gevaccineerd (bij heeft verdomme een excemptie die door een uitegebreide procedure is uitgegeven), maar is nu louter politiek en een mediastunt. Wat een enorme farce van wappie klimaatontkennend Australi.
Kennelijk voldoet hij niet aan de voorwaarden. Dan denkt hij dat hij god is en een uitzondering kan krijgen. Think again :W

Sowieso een misselijke vent.
  donderdag 6 januari 2022 @ 13:27:24 #35
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203062143
De zitting inzake het hoger beroep was kennelijk vanochtend om 08.00 u. Nederlandse tijd. Heeft iemand vernomen wanneer de uitspraak wordt verwacht? Is wel een unicum dit volgens mij, dat een speler een land niet inkomt. Weet wel wat Boris Becker in volgens mij 1989 Amerika niet in kwam omdat zijn paspoort nog maar x maanden geldig was. Toen moest hij terug om een nieuw te halen. _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 6 januari 2022 @ 13:29:03 #36
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203062175
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 08:32 schreef Norrage het volgende:
Deze soap _O-
Gaat allang niet meer over wel/ niet gevaccineerd (bij heeft verdomme een excemptie die door een uitegebreide procedure is uitgegeven), maar is nu louter politiek en een mediastunt. Wat een enorme farce van wappie klimaatontkennend Australi.
Australi ontkent dat er een klimaat is? Dan zijn ze wel heel ver heen inderdaad.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203062372
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 08:32 schreef Norrage het volgende:
Deze soap _O-
Gaat allang niet meer over wel/ niet gevaccineerd (bij heeft verdomme een excemptie die door een uitegebreide procedure is uitgegeven), maar is nu louter politiek en een mediastunt. Wat een enorme farce van wappie klimaatontkennend Australi.
Maar die excemptie heeft hij dus juist niet.. en blijkbaar was die uitgebreide procedure dan niet officieel gedocumenteerd, anders was het alsnog wel goed gekomen.

Die regels en dergelijke vind ik ook allemaal onzin en overdreven, maar Djokovic wist dat het zo zou gaan, het is niet alsof dit opeens vorige week besloten is. Dan moet je nu ook niet zeuren dat je het land niet binnen komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 06-01-2022 13:52:29 ]
pi_203062569
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:44 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar die excemptie heeft hij dus juist niet.. en blijkbaar was die uitgebreide procedure dan niet officieel gedocumenteerd, anders was het alsnog wel goed gekomen.

Die regels en dergelijke vind ik ook allemaal onzin en overdreven, maar Djokovic wist dat het zo zou gaan, het is niet alsof dit opeens vorige week besloten is. Dan moet je nu ook niet zeuren dat je het land niet binnen komt.
Naja, ik snap er ook niks meer van. Hij heeft kennelijk een medische excemptie voor de AO, maar niet om het land in te komen. Ik hoop echt dat Djoko eens eerlijk is over wat er nou aan de hand is, want zo belandt hij alleen meer in de problemen. Wat is zijn medische excemptie? Beweert hij dat hij genoeg antistoffen heeft omdat hij vorig jaar (of dit jaar nog?) besmet is geweest ofzo, en willlen ze dat niet geloven?

Dat zijn status en geschiedenis de gemoederen goed bezig houdt is wel duidelijk; als dit iemand anders was geweest dan was er denk ik weinig aan de hand geweest. Ook erg dom die instagram post van hem. Als hij gewoon niks had gezegd was ie waarschijnlijk gewoon Australie binnengekomen en was het eerste bericht dat we van hem zagen dat ie in Melbourne aan het trainen is....

Niet echt een slimme PR strategie van team-Djoko, helaas....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203062593
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:27 schreef Federer-fan het volgende:
De zitting inzake het hoger beroep was kennelijk vanochtend om 08.00 u. Nederlandse tijd. Heeft iemand vernomen wanneer de uitspraak wordt verwacht? Is wel een unicum dit volgens mij, dat een speler een land niet inkomt. Weet wel wat Boris Becker in volgens mij 1989 Amerika niet in kwam omdat zijn paspoort nog maar x maanden geldig was. Toen moest hij terug om een nieuw te halen. _O-
Maandag pas.
pi_203062597
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:29 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Australi ontkent dat er een klimaat is? Dan zijn ze wel heel ver heen inderdaad.
Australie heeft een klimaat-veranderings-ontkennende regering. Vrij onorthodoxe regering en immigratiebeleid is ook altijd extreem geweest daar. Ook extreem raar dat ze niet gewoon al die tennissers in een bubbel gooien zoals vorig jaar, wat heel goed ging, en nu ineens vaccinaties gaan eisen die helemaal niet werken tegen de nieuwe variant.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203063354
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:01 schreef Norrage het volgende:

[..]
Australie heeft een klimaat-veranderings-ontkennende regering. Vrij onorthodoxe regering en immigratiebeleid is ook altijd extreem geweest daar. Ook extreem raar dat ze niet gewoon al die tennissers in een bubbel gooien zoals vorig jaar, wat heel goed ging, en nu ineens vaccinaties gaan eisen die helemaal niet werken tegen de nieuwe variant.
Januari 2021 hadden we nauwelijks vaccins dus dat konden ze dan ook niet eisen. Het zou ook raar zijn als ze zo streng zijn voor eigen burgers dat de tennissers dan wel vrolijk in een bubbel mogen. De eisen zijn duidelijk. Djokovic wist dit ook wel, maar kiest ervoor om het op medische redenen te gooien.

En ja, ik denk ook dat hij inderdaad wel rustig naar binnen mocht als hij niet zoveel ruchtbaarheid eraan had gegeven op socials.
pi_203063510
Die ouders van hem helpen ook niet echt mee. Wat een tokkies _O-
pi_203063692
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:59 schreef Regilio_ het volgende:
Die ouders van hem helpen ook niet echt mee. Wat een tokkies _O-
Ja, genante lui _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Januari 2021 hadden we nauwelijks vaccins dus dat konden ze dan ook niet eisen. Het zou ook raar zijn als ze zo streng zijn voor eigen burgers dat de tennissers dan wel vrolijk in een bubbel mogen. De eisen zijn duidelijk. Djokovic wist dit ook wel, maar kiest ervoor om het op medische redenen te gooien.

En ja, ik denk ook dat hij inderdaad wel rustig naar binnen mocht als hij niet zoveel ruchtbaarheid eraan had gegeven op socials.
Ben het met je eens hoor. De omstandigheden zijn wat anders nu. Maar dan nog. Huidige maatregelen tegen Omikron zijn natuurlijk van de gekke _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203063710
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:59 schreef Norrage het volgende:

[..]
Naja, ik snap er ook niks meer van. Hij heeft kennelijk een medische excemptie voor de AO, maar niet om het land in te komen. Ik hoop echt dat Djoko eens eerlijk is over wat er nou aan de hand is, want zo belandt hij alleen meer in de problemen. Wat is zijn medische excemptie? Beweert hij dat hij genoeg antistoffen heeft omdat hij vorig jaar (of dit jaar nog?) besmet is geweest ofzo, en willlen ze dat niet geloven?

Dat zijn status en geschiedenis de gemoederen goed bezig houdt is wel duidelijk; als dit iemand anders was geweest dan was er denk ik weinig aan de hand geweest. Ook erg dom die instagram post van hem. Als hij gewoon niks had gezegd was ie waarschijnlijk gewoon Australie binnengekomen en was het eerste bericht dat we van hem zagen dat ie in Melbourne aan het trainen is....

Niet echt een slimme PR strategie van team-Djoko, helaas....
De medische vrijstelling die de toernooidirectie heeft geritseld voldoet waarschijnlijk niet aan de eisen van het Australische department of home affairs.

Dat verbaast me niks. Normaalgesproken krijg je automatisch vrijstelling als je aan de hand van je medische dossier kan aantonen dat je een aandoening hebt die op een lijst van het Australian Immunisation Register voorkomt.

Als je aandoening niet op die lijst staat, moet je een medisch certificaat overhandigen met daarin onder meer details over waarom jouw aandoening vaccineren onmogelijk maakt. Deze verklaring wordt normaalgesproken door je behandelend arts opgesteld.

Dat Djokovic niet gewoon een vrijstelling bij zijn arts heeft gekregen zegt eigenlijk al genoeg.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_203064917
quote:
Op een persconferentie in Belgrado vergeleek Srdjan Djokovic, de vader van Novak, zijn zoon met Jezus Christus. “Jezus werd gekruisigd, maar heeft het doorstaan en leeft nog steeds onder ons”, zei hij. “Nu proberen ze Novak op dezelfde manier te kruisigen.”

Srdjan Djokovic noemde zijn zoon op de persbabbel in dramatische stijl een “vrijheidsstrijder”. “Novak is Servi en Servi is Novak”, zei hij verder. “Hij zal strijden zoals wij Servirs dat altijd doen. Hij is het licht aan het einde van de tunnel voor een wereld van vrijheid. Niet enkel het westen, maar zeven miljard mensen vormen de aarde.”

Volgens Srdjan Djokovic zit zijn zoon in Australi in een gevangenis. “Behalve zijn telefoon werd hem alles afgenomen”, zo klonk het. “Hij kan zich niet omkleden of wassen. Hij vecht niet alleen voor Servi, maar voor de hele wereld. Hij strijdt voor de vrijheid van meningsuiting.”
pi_203064944
Đjoković ook nooit meer op Roland Garros (want Macron) en in de VS (want vaccin verplicht)?
pi_203065284
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 16:29 schreef wimderon het volgende:

[..]

Die vader is een enorme engnek.
Als Djokovic verstandig is vraagt-ie hem publiekelijk om een keer z'n smoel te houden. Maar dat zal wel niet gebeuren. Djoko is een familiemens.

Ik denk gewoon dat er heel slecht is gecommuniceerd tussen toernooiorganisatie en federale regering. Dit geknoei had nooit mogen gebeuren. Wat dat betreft staat Down Under er slecht op.

Verder is het onmogelijk om er echt inhoudelijk iets over te zeggen; wat weet ik nou van Djokovic's medische indicaties?

Wel denk ik dat hij een hels toernooi tegemoet zal gaan als-ie toch nog mee mag doen. Uiteraard kan dat ook stimulerend voor hem werken.
Ik geef de nuchtere Griekspoor gelijk: of je het nou leuk vindt of niet, voor dit beroep is het gewoon het meest verstandige om je te laten vaccineren. En als je dat pers niet wilt, dan weet je dat er consequenties aan verbonden (kunnen) zijn.

Een politieke zaak is het wat mij betreft al helemaal niet. Het is al eeuwenlang zo dat verschillende landen er verschillende regels op nahouden. Zelfs ongeacht de 'politieke winden' die er waaien.
Dat is te zeggen: het was geen politieke zaak totdat die Vucic er zich openlijk mee ging bemoeien. Laat 'm z'n smoel houden. Ik kan de uitdrukking 'politieke heksenjacht' niet meer horen.

Vrijheid, heksenjacht, holocaust: het zijn de laatste jaren helaas allemaal uitgeholde begrippen geworden, dankzij een stel doorgeslagen schreeuwende egotrippers.

Het is lullig voor Djokovic, maar erg veel medelijden heb ik niet. Uiteindelijk zal-ie er geen boterham minder om hoeven te eten. Sowieso denk ik dat er in Servi geen bakker meer is die hem niet van gratis brood zal willen voorzien. De eeuwige held Novak Jezus Djokovic. Halleluja!
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203065548
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 16:29 schreef wimderon het volgende:

[..]

:D

Fijn dat z'n vader in ieder geval bescheiden is gebleven
  donderdag 6 januari 2022 @ 17:29:50 #49
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203065699
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:16 schreef Marcoss het volgende:

[..]
:D

Fijn dat z'n vader in ieder geval bescheiden is gebleven
Ja, dit is een nieuw niveau van bescheidenheid.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 6 januari 2022 @ 18:23:17 #50
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_203066359
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 16:29 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als die vader zijn zoon als Jezus ziet denkt hij dan ook dat hij zelf God is?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_203067125
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 16:32 schreef Nober het volgende:
Đjoković ook nooit meer op Roland Garros (want Macron) en in de VS (want vaccin verplicht)?
Missen we niks aan. Fantastische speler, maar een waardeloze en zwaar narcistische persoonlijkheid.
  donderdag 6 januari 2022 @ 19:18:00 #52
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203067129
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:23 schreef PirE het volgende:

[..]
Als die vader zijn zoon als Jezus ziet denkt hij dan ook dat hij zelf God is?
Jij bent behoorlijk Bijbelvast meneer. _O_
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 6 januari 2022 @ 19:54:09 #53
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_203067727
Wat zou het fantastisch zijn als hij het record van Nadal en Federer niet breekt vanwege zijn vaccinatie status. Hij blijft sowieso een loser, zelfs als hij het breekt. Maar het neemt zijn sukkelige fans wel een sterk argument af.
Die Scheie bleibt gleich, nur die Fliegen ndern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_203068838
quote:
De Japanner Kei Nishikori (ATP 47) heeft zich teruggetrokken uit de Australian Open vanwege een heupblessure waarvan hij nog niet voldoende hersteld is. Dat maakte hij donderdag bekend via Twitter.

“Ik heb dit heupprobleem sinds eind vorig jaar. Het is nog niet 100 procent genezen”, verklaarde de Japanner.
pi_203070708
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 08:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Of dat inderdaad kan is dus net zo'n voorbarige - zo niet mr voorbarige - conclusie als die dat Djokovic 'dus niet gevaccineerd wil worden' :+
Kun je dat uitleggen? Ik zie het namelijk niet. De prijs van een vaccin is 20 . Dat is wat landen betalen. Laten we het voor de zekerheid x 10 doen. 200,- voor 1x een particulier geregeld betrouwbaar 1 vaccin voor 1 jonge speler. En dit hoef je niet supersnel te regelen, hier had je minstens 2 maanden de tijd voor.

Een week naar Australi kost minstens het tienvoudige daar weer van, Het vliegticket is al 1200-1800 van India naar Melbourne. Dan heb je nog verblijf, eten, wellicht begeleiding.
Nogmaals, mijn stelling is als je dat allemaal kunt financieren, dan kun je ook 1 vaccin financieren. Ook in India.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_203070779
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 16:57 schreef Toby56 het volgende:
als-ie toch nog mee mag doen
dan wint ie hem, met 2 vingers in de neus.

uit rancune
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_203070816
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:23 schreef PirE het volgende:

[..]
Als die vader zijn zoon als Jezus ziet denkt hij dan ook dat hij zelf God is?
Nee, slechts timmerman.
pi_203070828
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:59 schreef Regilio_ het volgende:
Die ouders van hem helpen ook niet echt mee. Wat een tokkies _O-
Echt h. Dat statement van die vader _O-
pi_203087781
quote:
Ook Tsjechische tennisster Voracova zit vast in hetzelfde Australische detentiecentrum als Djokovic: “Beetje zoals een gevangenis”

De Tsjechische Renata Voracova, van wie het Australische visum is geweigerd, zit in hetzelfde quarantainehotel en detentiecentrum als de Servir Novak Djokovic. “Het voelt een beetje als een gevangenis,” vertelde ze in een interview met het Tsjechische dagblad DNES en Sport op vrijdag.

“Ik zit in een kamer en ik kan nergens heen,” zei de 38-jarige Voracova. “Ik kan mijn raam maar een paar centimeter openzetten. Er zijn overal bewakers, ook onder mijn raam, wat nogal vreemd is. Misschien dachten ze dat ik eruit zou springen en wegrennen,” voegde ze eraan toe. Ook noemde ze haar hotel “een soort verbeterde slaapzaal”. “Ze brengen me eten en er is een bewaker in de gang. Alles is gerantsoeneerd. Ik voel me een beetje als in een gevangenis.”

Voracova reisde vorige maand al af naar Australi en nam er ook deel aan een voorbereidingstoernooi. Donderdag zou ze van de douane het nieuws hebben gekregen dat haar visum ongeldig is. “Het was als in een actiefilm, helemaal niet prettig”, zegt de Tsjechische. “Ik snap niet waarom ze na een week naar me toe komen om te zeggen: de regels die eerder golden, gelden nu niet meer.”

Het Tsjechische ministerie van Buitenlandse Zaken meldde dat het protesteerde tegen de detentie, maar dat de tennisster er inmiddels mee instemde om het land te verlaten en niet deel te nemen aan het Australian Open, dat maandag 17 januari begint, “omdat haar trainingsmogelijkheden beperkt zijn”.

“Ik wacht op een vergunning om te vertrekken, misschien zaterdag”, aldus Voracova. De Tsjechische had een vrijstelling gekregen omdat ze onlangs hersteld was van COVID-19, voordat haar visum donderdag werd geannuleerd.
pi_203090440
Als ze kort geleden hersteld zijn van corona hebben ze dat toch gewoon op papier :?
pi_203090956
Australi :X
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203091129
quote:
Advocaten: Djokovic had in december nog corona
Tennisser Novak Djokovic is vorige maand besmet geweest met het coronavirus, en heeft daarom een medische vrijstelling ontvangen waardoor hij zonder vaccinatiebewijs Australi in mocht. Dat beweren de advocaten van de Servir in nieuw opgedoken documenten bij de federale rechtbank.

Djokovic testte op 16 december met een PCR-test positief, staat in het document. De tennisser verblijft momenteel in een hotel in Melbourne, nadat hem eerder deze week de toegang tot het land was geweigerd. Hij hoopt dat hij kan deelnemen aan de Australian Open, die op maandag 17 januari begint.

De rechter doet maandag uitspraak over de zaak van Djokovic. Eerder was al bekend dat hij beweerde dat hij over een 'medische vrijstelling' beschikt. Djokovic heeft zich nooit uitgelaten over het feit of hij wel of niet is gevaccineerd tegen het coronavirus.

De 34-jarige tennisser liet gisteren voor het eerst van zich horen: "Bedankt mensen over de hele wereld voor jullie continue steun. Ik voel het en het wordt erg gewaardeerd", schreef hij op Instagram.
Bron: https://nos.nl/liveblog/2(...)vaccineerd-personeel

twitter


Ik weet niet of de postzegel ook daadwerkelijk de 17e in ontvangst is genomen, maar als dat zo is dan is de verdediging van die advocaten snel onderuit gehaald.

Oftewel hij liegt, oftewel hij neemt het niet zo nauw met de quarantaine regels. Daar houden ze in Australi niet zo van.

[ Bericht 4% gewijzigd door OmniRocket op 08-01-2022 11:00:17 ]
pi_203091330
Die postzegel was enkele dagen ervoor, had ik al gelezen. Dus die slaat nergens op. Maar er was wel een ander kinderevenement op zijn academie de 17e waar ook foto’s van zijn. Dus zeker wat dubieus allemaal :/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203091554
Wellicht zet Djokovic ook zijn deelname voor de komende 2 jaar op het spel, aangezien hij niet de eerste zal zijn die voor 3 jaar de toegang tot Australi wordt ontzegd na problemen om Australi binnen te komen
  zaterdag 8 januari 2022 @ 11:55:06 #65
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203091760
quote:
Kort voordat Djokovic' verweer openbaar werd, kwam al naar buiten dat de Australische tennisbond spelers inderdaad foutief genformeerd heeft dat een eerdere besmetting reden voor medische vrijstelling is. Dit ondanks het feit dat het ministerie van volksgezondheid de bond tot tweemaal toe te kennen had gegeven dat dit niet het geval was.
Schuld van de bond :')

Wat een genante vertoning. Wel vreemd dat ze dan inderdaad een medische vrijstelling kregen?
pi_203091995
Ik heb sterk mijn twijfels of ie wel echt besmet is geweest.
pi_203092480
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Schuld van de bond :')

Wat een genante vertoning. Wel vreemd dat ze dan inderdaad een medische vrijstelling kregen?
twitter


Ze hebben het ook gewoon nagevraagd en een 'nee' gekregen.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 12:55:56 #68
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203092530
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:50 schreef wimderon het volgende:

[..]
[ twitter ]

Ze hebben het ook gewoon nagevraagd en een 'nee' gekregen.
Bijzonder dat Djokovic dan toch verzoek heeft ingediend en kennelijk heeft gekregen. Hij kan het echter niet bewijzen in Australi dus benieuwd op welke gronden dat is ingediend.
pi_203092677
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Bijzonder dat Djokovic dan toch verzoek heeft ingediend en kennelijk heeft gekregen. Hij kan het echter niet bewijzen in Australi dus benieuwd op welke gronden dat is ingediend.
Die dubbelspeelster (Voracova) waar ik gisteren over postte was zelfs al binnen, had al een wedstrijd gespeeld en is nu alsnog naar huis gestuurd. Dat was ook op grond van een recente positieve test.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 13:14:06 #70
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_203092766
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:18 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik heb sterk mijn twijfels of ie wel echt besmet is geweest.
Dat lijkt me ook niet, idd.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 13:15:49 #71
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_203092787
Toch apart dat als Federer in deze situatie zou zitten wij hem allemaal blind zouden geloven maar bij Novax Djokovic twijfel je toch.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_203092828
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:15 schreef XDo het volgende:
Toch apart dat als Federer in deze situatie zou zitten wij hem allemaal blind zouden geloven maar bij Novax Djokovic twijfel je toch.
dat ligt toch echt aan hem en zijn gedrag
pi_203092856
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:18 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
dat ligt toch echt aan hem en zijn gedrag
Want hij heeft al vaker iedereen bedrogen?
Pff, wat een vooroordelen ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203092882
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:20 schreef Norrage het volgende:

[..]
Want hij heeft al vaker iedereen bedrogen?
Pff, wat een vooroordelen ;(
hij heeft in ieder geval de schijn flink tegen met zijn feestjes idd.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:47:46 #75
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203094029
Momenteel Nadal-Ruusuvuori op kanaal 406 (Ziggo Sport Tennis). Niet live, maar hij is net begonnen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:48:54 #76
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203094044
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Bijzonder dat Djokovic dan toch verzoek heeft ingediend en kennelijk heeft gekregen. Hij kan het echter niet bewijzen in Australi dus benieuwd op welke gronden dat is ingediend.
Het probleem is volgens mij dat hij een type visum heeft dat niet voorziet in het toevoegen van bewijs voor een medische uitzondering, dus gewoon echt een verkeerd visum.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 8 januari 2022 @ 19:54:08 #77
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_203098150
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:15 schreef XDo het volgende:
Toch apart dat als Federer in deze situatie zou zitten wij hem allemaal blind zouden geloven maar bij Novax Djokovic twijfel je toch.
Federer is een echte vent, die laat zich vaccineren, krijgt geen covid en verdient vertrouwen.

Djokovic is in alles wat hij doet onbetrouwbaar en onsportief
Die Scheie bleibt gleich, nur die Fliegen ndern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_203098617
Ik ga de komende week de tennis topics maar even vermeiden geloof ik. Wat een onzin wordt hier allemaal verkocht….
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203098886
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:48 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Het probleem is volgens mij dat hij een type visum heeft dat niet voorziet in het toevoegen van bewijs voor een medische uitzondering, dus gewoon echt een verkeerd visum.
Dat lijkt me niet. Een visum heeft namelijk helemaal geen betrekking op corona maatregelen. De coronaregels bij immigratie komen bovenop de eis van een geldig visum.

Je vraagt een visum ook al een stuk eerder aan (en dan heb ik het niet over de toeristenvisa die je vaak in het vliegtuig invult). Op dat moment hoef je nog helemaal niet aan de coronaregels te voldoen. Dat hoeft pas op het moment dat je daadwerkelijk het land binnenkomt.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 21:17:33 #80
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203100042
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:27 schreef SamCooke het volgende:

[..]
Dat lijkt me niet. Een visum heeft namelijk helemaal geen betrekking op corona maatregelen. De coronaregels bij immigratie komen bovenop de eis van een geldig visum.

Je vraagt een visum ook al een stuk eerder aan (en dan heb ik het niet over de toeristenvisa die je vaak in het vliegtuig invult). Op dat moment hoef je nog helemaal niet aan de coronaregels te voldoen. Dat hoeft pas op het moment dat je daadwerkelijk het land binnenkomt.
Er zijn in elk geval twee soorten visa zijn. Hij had het type visum moeten hebben waaraan een medische verklaring kan worden gekoppeld maar hij had het andere type visum. Zie dit artikel. Uit het artikel (mijn vetmakingen):

quote:
Now, Djokovic's chances of entering Australia have once again been thrown into doubt after Australian newspaper The Age confirmed that his team had submitted the wrong type of visa.

Earlier on Wednesday, Australia's ABC News said that the Acting Australian Border Force Commissioner was examining an "issue" that had arisen with the Serb's Australian Travel Declaration for the Australian Open, now believed to be an incorrect visa application.

The world No 1 is said to hold a visa that does not permit medical exemptions for being unvaccinated, and is thought to have already landed in Melbourne.


[ Bericht 32% gewijzigd door Federer-fan op 08-01-2022 21:22:44 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203100053
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:15 schreef Norrage het volgende:
Ik ga de komende week de tennis topics maar even vermeiden geloof ik. Wat een onzin wordt hier allemaal verkocht….
Omdat je het er niet mee eens bent? :D je hebt dan wel meer tijd om naar je Novak poster te kijken denk :)
  zaterdag 8 januari 2022 @ 21:18:03 #82
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203100055
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:54 schreef XL het volgende:

[..]
Federer is een echte vent, die laat zich vaccineren, krijgt geen covid en verdient vertrouwen.

Djokovic is in alles wat hij doet onbetrouwbaar en onsportief
En heeft de uitstraling van een pak blanke vla.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203101004
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Er zijn in elk geval twee soorten visa zijn. Hij had het type visum moeten hebben waaraan een medische verklaring kan worden gekoppeld maar hij had het andere type visum. Zie dit artikel. Uit het artikel (mijn vetmakingen):
[..]

Dat gerucht is later ontkracht. Uit https://www.theage.com.au(...)20220106-p59m9a.html:

quote:
Despite rumours to the contrary, the rejection had nothing to do with Djokovic’s visa. The tennis star was granted a visa around November, which was for athletes and is the same visa that other Australian Open participants have entered Australia on.
The Age was ook de bron van het verkeerde visa verhaal in het door jou aangehaalde artikel.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 22:05:56 #84
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_203101151
twitter

:D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_203103662
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:54 schreef XL het volgende:

[..]
Federer is een echte vent, die laat zich vaccineren, krijgt geen covid en verdient vertrouwen.

Djokovic is in alles wat hij doet onbetrouwbaar en onsportief
?

:')
  zondag 9 januari 2022 @ 10:41:46 #86
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203106520
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 21:59 schreef SamCooke het volgende:

[..]
Dat gerucht is later ontkracht. Uit https://www.theage.com.au(...)20220106-p59m9a.html:
[..]
The Age was ook de bron van het verkeerde visa verhaal in het door jou aangehaalde artikel.
Ok, dank je wel voor de opheldering.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 9 januari 2022 @ 13:39:32 #88
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_203108803
Ben geen fan van Nole 8)7 . Maar ik zie m veel liever verliezen op de baan dan ernaast.
En de manier waarop ie nu wordt behandeld verdient zeker geen schoonheidsprijs.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_203113714
quote:
1 Slovakia Andrej Martin
Netherlands Robin Haase


Bosnia and Herzegovina Mirza Baić
Kazakhstan Mikhail Kukushkin


Belgium Ruben Bemelmans
Portugal Nuno Borges


United States Ernesto Escobedo
32 Turkey Altuğ elikbilek
quote:
4 France Gilles Simon
WC Australia Edward Winter


Netherlands Jesper de Jong
WC Australia Akira Santillan


Portugal Joo Domingues
PR India Yuki Bhambri


Argentina Camilo Ugo Carabelli
20 Czech Republic Tom Machč
quote:
8 Germany Yannick Hanfmann
Chinese Taipei Jason Jung


Netherlands Tim van Rijthoven
Argentina Facundo Mena


Switzerland Marc-Andrea Hsler
Italy Alessandro Giannessi


WC France Harold Mayot
26 France Quentin Halys
---------------------------------
quote:
4 Serbia Nina Stojanović
Brazil Laura Pigossi


United States Hailey Baptiste
PR United Kingdom Samantha Murray Sharan


China Yuan Yue
Netherlands Lesley Pattinama Kerkhove


WC Australia Catherine Aulia
21 United States Caty McNally
quote:
10 Romania Mihaela Buzărnescu
Belgium Ysaline Bonaventure


Netherlands Arianne Hartono
WC Australia Talia Gibson


Argentina Paula Ormaechea
Switzerland Simona Waltert


Japan Yuriko Miyazaki
17 Germany Jule Niemeier
quote:
12 Hungary Dalma Glfi
Brazil Carolina Alves


Netherlands Indy de Vroome
Poland Urszula Radwańska


United States Whitney Osuigwe
France Jessika Ponchet


WC Australia Alexandra Bozovic
25 Switzerland Stefanie Vgele
quote:
14 Serbia Aleksandra Krunić
Slovakia Rebecca ramkov


Spain Cristina Bucșa
Romania Cristina Dinu


United States Sachia Vickery
Australia Lizette Cabrera


Netherlands Richl Hogenkamp
20 Germany Anna-Lena Friedsam
  zondag 9 januari 2022 @ 19:12:14 #90
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_203114113
Altijd tegen Rooowwwwbbbiinnnn
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_203117155
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:12 schreef Szura het volgende:
Altijd tegen Rooowwwwbbbiinnnn
Martin is alleen goed op gravel maarja Haase is nergens goed

Van Rijthoven redelijk geloot, kan van iedereen in dat deel winnen maar is niet de favoriet

De Jong kan richting finale, maar Machac waarschijnlijk te goed

Dames wordt niks, heel misschien kan Hartonogodin verrassen
  zondag 9 januari 2022 @ 22:32:52 #92
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_203117205
Urszula Randwanska, tennist die nog ja?
pi_203118844
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:12 schreef Szura het volgende:
Altijd tegen Rooowwwwbbbiinnnn
Haase wint tegen nummer de nummer 1 geplaatst, easy.
U MAD?
pi_203118845
Ik zag overigens Sela zojuist op de livescores (nee niet Sels maar Sela)…. die was toch allang gestopt?
U MAD?
pi_203118899
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:39 schreef EP3 het volgende:
Ben geen fan van Nole 8)7 . Maar ik zie m veel liever verliezen op de baan dan ernaast.
En de manier waarop ie nu wordt behandeld verdient zeker geen schoonheidsprijs.
Zo sta ik er ook in.
Het is ronduit knoeiwerk in Australi. Heel slecht gecommuniceerd tussen de verantwoordelijke organisaties/bonden en de federale overheid.

Het zou me niets verbazen dat de rechter daar ook zo over denkt, als-ie echt onafhankelijk is tenminste. En dat zou wel eens gunstig kunnen uitpakken voor Djokovic. Althans, wat deelname betreft.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203119202
twitter


twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203119226
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 05:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag overigens Sela zojuist op de livescores (nee niet Sels maar Sela)…. die was toch allang gestopt?
Klote dwergje Sela :')
pi_203119228
Dan moet hij dus zorgen dat hij net voor de volgende Grand Slam weer Corona krijgt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ambrosius op 10-01-2022 08:17:48 ]
sig verwijderd door FA
pi_203119246
Hup Nole!! *O*
  Redactie Sport / Supervogel maandag 10 januari 2022 @ 07:43:53 #100
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203119249
Is er publiek bij?
  maandag 10 januari 2022 @ 07:50:20 #101
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203119275
Wel een flinke afgang voor de Australische politiek dit :D Voelde je gisteren aankomen toen ze 2 dagen uitstel vroegen..
Rini dankjewel.
pi_203119314
Op naar slam 21
Idemo
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 10 januari 2022 @ 07:58:02 #103
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203119323
Wordt Voracova nu nog in allerijl weer ingevlogen?....
  maandag 10 januari 2022 @ 07:58:24 #104
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203119325
Jammer. :{
  Redactie Sport / Supervogel maandag 10 januari 2022 @ 08:10:47 #105
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203119363
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 07:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt Voracova nu nog in allerijl weer ingevlogen?....
Nee die is niet bekend genoeg
pi_203119388
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2022 07:43 schreef Pino112 het volgende:
Is er publiek bij?
Genoeg mensen om hem uit te fluiten.
pi_203119423
quote:
10s.gif Op maandag 10 januari 2022 08:15 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Genoeg mensen om hem uit te fluiten.
Daar wordt hij meestal alleen maar beter van ;)
pi_203119463
Haase gewonnen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_203119536
Minister kan de uitspraak van de rechter nog wel terugdraaien.. wat een enorme klucht is dit zeg :D
pi_203119590
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:27 schreef SamCooke het volgende:

[..]
Dat lijkt me niet. Een visum heeft namelijk helemaal geen betrekking op corona maatregelen. De coronaregels bij immigratie komen bovenop de eis van een geldig visum.

Je vraagt een visum ook al een stuk eerder aan (en dan heb ik het niet over de toeristenvisa die je vaak in het vliegtuig invult). Op dat moment hoef je nog helemaal niet aan de coronaregels te voldoen. Dat hoeft pas op het moment dat je daadwerkelijk het land binnenkomt.
Nee de overheid betoogt dat een medische vrijstelling nimmer geldig is in combinatie met een werkvisum.
speak only if it improves the silence.
pi_203119632
De zeer toevallige "besmetting" een maandje geleden redt Djokovic dus? :D
pi_203119646
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 07:38 schreef Ambrosius het volgende:
Dan moet hij dus zorgen dat hij net voor de volgende Grand Slam weer Corona krijgt.
Hij moet vooral zorgen dat er volgend jaar weer een dokter is die zegt dat hij in december corona heeft gekregen. Het kan natuurlijk prima waar zijn, maar medical exemptions worden ook bij de vleet vals afgegeven, dus ja.
pi_203119679
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 08:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Hij moet vooral zorgen dat er volgend jaar weer een dokter is die zegt dat hij in december corona heeft gekregen. Het kan natuurlijk prima waar zijn, maar medical exemptions worden ook bij de vleet vals afgegeven, dus ja.
Maar een positieve test geldt blijkbaar niet als medische uitzondering. Maar als ik het zo lees, geldt het feit dat hij die wel heeft gekregen en dus alles heeft gedaan om te voldoen aan de regels zwaarder dan het feit dat hij die uitzondering niet had mogen krijgen.
  maandag 10 januari 2022 @ 09:05:55 #114
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203119705
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 08:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De zeer toevallige "besmetting" een maandje geleden redt Djokovic dus? :D
Zit hier nou niet dingen te suggereren. Daar houdt Norrage niet van. Jullie zijn allemaal anti Djokovic, daarom geloven jullie zelfs een doktersverklaring niet. Dat Djokovic rondom die besmetting gewoon overal is verschenen is ook allemaal verdachtmakerij. Als het Federer was geweest hadden jullie nooit moeilijk gedaan.
Rini dankjewel.
pi_203119794
quote:
11s.gif Op maandag 10 januari 2022 08:28 schreef franklop het volgende:
Haase gewonnen
Dit zijn grotere headlines dan de Djoko-soap.
  maandag 10 januari 2022 @ 09:19:56 #116
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_203119817
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2022 08:10 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Nee die is niet bekend genoeg
;( :'(
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 10 januari 2022 @ 09:20:18 #117
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_203119824
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:16 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Dit zijn grotere headlines dan de Djoko-soap.
:')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 10 januari 2022 @ 09:21:03 #118
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_203119832
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 08:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De zeer toevallige "besmetting" een maandje geleden redt Djokovic dus? :D
mooi gepland
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 10 januari 2022 @ 09:23:44 #119
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_203119867
Ik lees op Twitter dat hij is gearresteerd :?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 10 januari 2022 @ 09:25:40 #120
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203119890
twitter


Positieve test op 16e, volgende dagen gewoon rondom mensen geweest. Benieuwd wat Australi gaat doen.
pi_203119902
quote:
11s.gif Op maandag 10 januari 2022 08:28 schreef franklop het volgende:
Haase gewonnen
En hoe, lol. Eerste set 6-0 winnen, tweede set 6-4 verliezen, in de derde set 5-0 voorkomen, Martin terug laten komen tot 5-5, en dan met 7-5 winnen. Act _O-
Demain, on roule
  maandag 10 januari 2022 @ 09:27:30 #122
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_203119907
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Zit hier nou niet dingen te suggereren. Daar houdt Norrage niet van. Jullie zijn allemaal anti Djokovic, daarom geloven jullie zelfs een doktersverklaring niet. Dat Djokovic rondom die besmetting gewoon overal is verschenen is ook allemaal verdachtmakerij. Als het Federer was geweest hadden jullie nooit moeilijk gedaan.
Federer zou sowieso een dokter betalen om te doen alsof hij gevaccineerd is. Dit hele gedoe met doen alsof je besmet bent geweest is gewoon echt dom.
Die Scheie bleibt gleich, nur die Fliegen ndern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 10 januari 2022 @ 09:28:46 #123
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203119925
twitter


Novax wordt op eerste vliegtuig terug gezet lijkt erop
  maandag 10 januari 2022 @ 09:36:46 #124
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_203120032
Als Djokovic opnieuw werd gearresteerd, wat was dan het punt van de rechtszaak :') ?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 10 januari 2022 @ 09:37:18 #125
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203120040
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:36 schreef Anonymousz het volgende:
Als Djokovic opnieuw werd gearresteerd, wat was dan het punt van de rechtszaak :') ?
Inderdaad, wat is dit voor fucking soap :')
Rini dankjewel.
  maandag 10 januari 2022 @ 09:38:07 #126
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203120047
quote:
99s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:27 schreef XL het volgende:

[..]
Federer zou sowieso een dokter betalen om te doen alsof hij gevaccineerd is. Dit hele gedoe met doen alsof je besmet bent geweest is gewoon echt dom.
Djoko heeft principes. Doen alsof hij gevaccineerd is vindt hij waarschijnlijk nog dun.
Rini dankjewel.
pi_203120157
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Zit hier nou niet dingen te suggereren. Daar houdt Norrage niet van. Jullie zijn allemaal anti Djokovic, daarom geloven jullie zelfs een doktersverklaring niet. Dat Djokovic rondom die besmetting gewoon overal is verschenen is ook allemaal verdachtmakerij. Als het Federer was geweest hadden jullie nooit moeilijk gedaan.
Wat ontzettend kinderachtig gast.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 10 januari 2022 @ 09:59:54 #128
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203120459
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:45 schreef Norrage het volgende:

[..]
Wat ontzettend kinderachtig gast.
Het is toch zo? Je wil hier niet meer lezen omdat gebruikers kritiek hebben op Djokovic en vooral op zijn handelswijze en omdat ze niet geloven wat hij aan argumentatie inbrengt..
Rini dankjewel.
pi_203120563
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Zit hier nou niet dingen te suggereren. Daar houdt Norrage niet van. Jullie zijn allemaal anti Djokovic, daarom geloven jullie zelfs een doktersverklaring niet. Dat Djokovic rondom die besmetting gewoon overal is verschenen is ook allemaal verdachtmakerij. Als het Federer was geweest hadden jullie nooit moeilijk gedaan.
Norrage is een gewaardeerd user en als hij het niet met me eens is heb ik daar alle vrede mee.
pi_203120604
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]

Positieve test op 16e, volgende dagen gewoon rondom mensen geweest. Benieuwd wat Australi gaat doen.
Lol maar dit is niet besproken tijdens de zitting?
  maandag 10 januari 2022 @ 10:17:58 #131
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203120776
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Lol maar dit is niet besproken tijdens de zitting?
Ik denk dat een rechter daar niet naar kijkt. Enkel of zijn visa rechtmatig is afgegeven/geweigerd.
  maandag 10 januari 2022 @ 10:20:46 #132
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_203120830
Djokovic is een lul eerste klas, zou enkel mooi zijn als hij uit Australie gegooid zou worden. Niemand gelooft die ‘positieve test’ in December natuurlijk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 10 januari 2022 @ 10:27:12 #133
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203120967
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Djokovic is een lul eerste klas, zou enkel mooi zijn als hij uit Australie gegooid zou worden. Niemand gelooft die ‘positieve test’ in December natuurlijk.
Of die positieve test is onzin, of zijn gedrag erna is stuitend.
Rini dankjewel.
pi_203120996
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik denk dat een rechter daar niet naar kijkt. Enkel of zijn visa rechtmatig is afgegeven/geweigerd.
Enerzijds zou ik denken dat je de geloofwaardigheid van het bewijsmateriaal kritisch tegen het licht moet houden. Anderzijds lijkt het mij juridisch gezien vrijwel onmogelijk aan te tonen dat zoiets vervalst is.

Maar goed, je zal een juridische waarheid hebben, en een publieke waarheid. Wat betreft dat laatste heeft Djokovic sowieso een probleem, maar goed, Djokovic is van het type
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft de brede antipathie jegens hem allang genternaliseerd tot iets positiefs.
pi_203121022
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Djoko heeft principes. Doen alsof hij gevaccineerd is vindt hij waarschijnlijk nog dun.
En hij is denk ik ook wel onderdeel van een scene, hij had van die supervage types in zijn podcast toch? Dus daar zal hij ook niet voor willen afdoen, dunkt me.

Edit: deze bedoelde ik :D
https://www.tennisworldus(...)instagram-live-show/
pi_203121344
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:36 schreef Anonymousz het volgende:
Als Djokovic opnieuw werd gearresteerd, wat was dan het punt van de rechtszaak :') ?
De facade van een 'rechtsstaat' op houden naar de internationale gemeenschap.
pi_203121430
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 08:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De zeer toevallige "besmetting" een maandje geleden redt Djokovic dus? :D
Lijkt het wel op, want het is dus bevestigd door de transcript dat hij ongevaccineerd is.

Overigens zullen ze hem alsnog wel de toegang ontzeggen lol, maar las berichten dat dit dan gelijk voor 3 jaar zou zijn. :o

https://www.theguardian.c(...)ination-live-updates

Popcorn.gif
Jack does it in real time...
pi_203121507
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Het is toch zo? Je wil hier niet meer lezen omdat gebruikers kritiek hebben op Djokovic en vooral op zijn handelswijze en omdat ze niet geloven wat hij aan argumentatie inbrengt..
maar als ik iets post (bewijsvoering van zijn goede bedoelingen) word ik niet serieus genomen en lachen jullie maar . Daarom lees ik hier liever niet meer. Als er nou ruimte was voor een normale discussie…

Nu volg ik het hier maar vooral voor de nieuwsscoops.

En of Haase er al uit ligt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 10 januari 2022 @ 11:03:54 #139
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203121655
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:55 schreef Norrage het volgende:
erieus genomen en lachen jullie maar . Daarom lees ik hier liever niet meer. Als er nou ruimte was voor een normale discussie
Toch blijf ik moeite houden met aan de ene kant de besmetting die hij gehad heeft en aan de andere kant zijn gedrag n dat moment. Hoe kijk jij dan naar die goede bedoelingen?
Rini dankjewel.
  maandag 10 januari 2022 @ 11:07:15 #140
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203121712
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 11:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Toch blijf ik moeite houden met aan de ene kant de besmetting die hij gehad heeft en aan de andere kant zijn gedrag n dat moment. Hoe kijk jij dan naar die goede bedoelingen?
Met goede bedoelingen liegen of met goede bedoelingen anderen besmetten.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203121908
twitter
pi_203121992
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:51 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Lijkt het wel op, want het is dus bevestigd door de transcript dat hij ongevaccineerd is.

Overigens zullen ze hem alsnog wel de toegang ontzeggen lol, maar las berichten dat dit dan gelijk voor 3 jaar zou zijn. :o

https://www.theguardian.c(...)ination-live-updates

Popcorn.gif
Ja, als ze hem nu alsnog weigeren, is dat ook meteen voor 3 jaar..
  maandag 10 januari 2022 @ 11:23:41 #143
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203122017
Wat een farce :')

Complete faal van alle betrokken partijen. Die minister kan het eigenlijk ook niet meer goed doen. Djoko zal wel gewoon mogen spelen en dit toernooi compleet domineren op rancune. Worden nog leuke wedstrijden met vijandig publiek op de tribune :9

twitter


Beetje off-topic, maar AndyGod _O_
  maandag 10 januari 2022 @ 11:27:46 #144
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203122082
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 11:23 schreef hhh38 het volgende:
Wat een farce :')

Complete faal van alle betrokken partijen. Die minister kan het eigenlijk ook niet meer goed doen. Djoko zal wel gewoon mogen spelen en dit toernooi compleet domineren op rancune. Worden nog leuke wedstrijden met vijandig publiek op de tribune :9

[ twitter ]

Beetje off-topic, maar AndyGod _O_
Farage ziet ze gewoon heel graag naar Australi vertrekken :P
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203122394
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 11:23 schreef hhh38 het volgende:
Wat een farce :')

Complete faal van alle betrokken partijen. Die minister kan het eigenlijk ook niet meer goed doen. Djoko zal wel gewoon mogen spelen en dit toernooi compleet domineren op rancune. Worden nog leuke wedstrijden met vijandig publiek op de tribune :9

[ twitter ]

Beetje off-topic, maar AndyGod _O_
De pijplijn tussen extreemrechts en antivax hippies levert vaker zulke bizarre taferelen op :')
  maandag 10 januari 2022 @ 11:59:25 #146
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203122541
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 11:50 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
De pijplijn tussen extreemrechts en antivax hippies levert vaker zulke bizarre taferelen op :')
Lijkt ook geen van hun fans te hinderen dat er totaal geen rationele coherentie tussen alle egomane verzetsstrijderij zit.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 10 januari 2022 @ 12:00:22 #147
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203122553
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 11:50 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
De pijplijn tussen extreemrechts en antivax hippies levert vaker zulke bizarre taferelen op :')
Levert de meest wonderlijke bondgenootschappen op ook.
Rini dankjewel.
pi_203122848
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 12:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Levert de meest wonderlijke bondgenootschappen op ook.
https://en.wikipedia.org/wiki/Savitri_Devi

Doet me altijd aan deze mevrouw denken, hardcore nazi die geloofde dat Hitler een avatar was van de hindoegod Vishnu en bij het ontstaan van de New Age hippiebeweging betrokken was _O-
pi_203123068
twitter


Ben benieuwd, zou je rond middernacht een persconferentie geven als je van plan bent gewoon te spelen en in Australi te blijven? Dat kan dan ook morgen, zou je zeggen.
  maandag 10 januari 2022 @ 12:34:08 #150
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203123122
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 12:30 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]

Ben benieuwd, zou je rond middernacht een persconferentie geven als je van plan bent gewoon te spelen en in Australi te blijven? Dat kan dan ook morgen, zou je zeggen.
Middernacht Australische tijd? Dat is dus over anderhalf uur
pi_203123176
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 12:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Middernacht Australische tijd? Dat is dus over anderhalf uur
Ja, 14.00 Nederlandse tijd
pi_203123177
Godstalent van rijthoven ook door

@de_boswachter
pi_203123387
Vier Nederlandse mannen in het hoofdtoernooi volgende week. De tijden van Jantje Siemerink, Krajicek, Paul Haarhuis en Jacco Eltingh herleven.

Polonaise bij de KNLTB.
- verwijderd door admin -
  maandag 10 januari 2022 @ 12:52:45 #154
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_203123432
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:51 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Lijkt het wel op, want het is dus bevestigd door de transcript dat hij ongevaccineerd is.

Overigens zullen ze hem alsnog wel de toegang ontzeggen lol, maar las berichten dat dit dan gelijk voor 3 jaar zou zijn. :o

https://www.theguardian.c(...)ination-live-updates

Popcorn.gif
Erg mooi.

Tevens, Murray _O_
  maandag 10 januari 2022 @ 12:53:39 #155
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_203123443
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 12:50 schreef groenen het volgende:
Vier Nederlandse mannen in het hoofdtoernooi volgende week. De tijden van Jantje Siemerink, Krajicek, Paul Haarhuis en Jacco Eltingh herleven.

Polonaise bij de KNLTB.
Eerder tijden van Sijsling, Haase, De Bakker en Schoorl
  maandag 10 januari 2022 @ 12:54:34 #156
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203123460
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 12:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Middernacht Australische tijd? Dat is dus over anderhalf uur
Ja ik zou niet teveel lezen in het tijdstip. Is waarschijnlijk voor hem gewoon 'asap'. Alhoewel ik stiekem wel hoop dat de minister een voorbeeld stelt.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203123476
Denk dat Djoko gewoon meedoet trouwens. Politiek statement is wel gemaakt, meeste belangen wijzen in de richting van hem laten spelen.
  maandag 10 januari 2022 @ 12:56:18 #158
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203123492
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 12:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk dat Djoko gewoon meedoet trouwens. Politiek statement is wel gemaakt, meeste belangen wijzen in de richting van hem laten spelen.
Dit is toch geen politiek statement? De Australische regering slaat echt een modderfiguur.
pi_203123522
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 12:54 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja ik zou niet teveel lezen in het tijdstip. Is waarschijnlijk voor hem gewoon 'asap'. Alhoewel ik stiekem wel hoop dat de minister een voorbeeld stelt.
Maar dan had ik het juist eerder verwacht, de uitspraak van de rechter is al een paar uur geleden
pi_203123558
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 12:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dit is toch geen politiek statement? De Australische regering slaat echt een modderfiguur.
Nouja, in de wereld van het populisme. Ze hebben toch mooi gestreden tegen de toegang van Djokovic. En dan teruggefloten worden door de rechter, wat een mooie uitweg is om geen verdere stappen te hoeven ondernemen. Nu de rechter overrulen gaat ze een stap te ver denk ik.
  maandag 10 januari 2022 @ 13:01:11 #161
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203123569
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 12:58 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar dan had ik het juist eerder verwacht, de uitspraak van de rechter is al een paar uur geleden
Ja ik denk wel dat hij met informatie komt of hij nu wel of niet definitief denkt mee te spelen.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 10 januari 2022 @ 13:01:52 #162
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203123581
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 13:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Nouja, in de wereld van het populisme. Ze hebben toch mooi gestreden tegen de toegang van Djokovic. En dan teruggefloten worden door de rechter, wat een mooie uitweg is om geen verdere stappen te hoeven ondernemen. Nu de rechter overrulen gaat ze een stap te ver denk ik.
Denk wel dat je (helaas?) gelijk hebt. Maar wie weet, kan ook kwestie van poot stijf houden, een voorbeeld stellen en/of laten zien wie er de baas is worden.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 10 januari 2022 @ 13:06:01 #163
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203123648
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 13:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Nouja, in de wereld van het populisme. Ze hebben toch mooi gestreden tegen de toegang van Djokovic. En dan teruggefloten worden door de rechter, wat een mooie uitweg is om geen verdere stappen te hoeven ondernemen. Nu de rechter overrulen gaat ze een stap te ver denk ik.
Ik zou het ook geen goed idee vinden als ze de rechter overrulen, maar ik denk dat de publieke opinie niet echt positief benvloed is met deze halfslachtige actie
pi_203124078
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 13:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik zou het ook geen goed idee vinden als ze de rechter overrulen, maar ik denk dat de publieke opinie niet echt positief benvloed is met deze halfslachtige actie
Zou het niet gaan om het voorkomen van een negatief effect? De nog populistischere populisten wind uit te zeilen nemen?
  maandag 10 januari 2022 @ 13:47:33 #165
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203124288
Wat is nu eigenlijk waar van die tweetjes over dat Djokovic gearresteerd zou zijn?
Rini dankjewel.
pi_203124416
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 13:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat is nu eigenlijk waar van die tweetjes over dat Djokovic gearresteerd zou zijn?
dat was fake news
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203124459
discovery + is nu 30 voor 1 jaar. Alle slams plus de winterspelen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 10 januari 2022 @ 14:43:34 #168
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_203125149
twitter



#21
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_203125330
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 14:43 schreef Anonymousz het volgende:

[ twitter ]

#21
Meest gehate sporter aller tijden?
  maandag 10 januari 2022 @ 14:59:34 #170
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_203125398
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 14:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Meest gehate sporter aller tijden?
Van het jaar sowieso, aller tijden zeker in de top 5
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_203125609
twitter

twitter

Haha pareltje wel hoor deze scam
pi_203125728
Novak gaat iedereen slopen. _O_

twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203125734
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 14:43 schreef Anonymousz het volgende:

[ twitter ]

#21
idemooooo
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 10 januari 2022 @ 15:21:54 #174
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203125751
100% dat ie m nu inderdaad gaat winnen. Met een verbeten balkanmoordenaars blik in zijn ogen.
Rini dankjewel.
  maandag 10 januari 2022 @ 15:33:13 #175
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_203125942
quote:
17s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Haha pareltje wel hoor deze scam
_O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 10 januari 2022 @ 15:48:34 #176
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203126137
Toernooi is nu al geslaagd
Djokogod _O_
  maandag 10 januari 2022 @ 15:59:36 #177
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_203126303
Het is nog niet 100% zeker hij kan nog gedeporteerd worden als dat gebeurt is hij 3 jaar niet welkom _O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_203126351
Echt dit allemaal _O_
En inderdaad Andygod _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 10 januari 2022 @ 16:04:11 #179
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203126358
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:59 schreef Anonymousz het volgende:
Het is nog niet 100% zeker hij kan nog gedeporteerd worden als dat gebeurt is hij 3 jaar niet welkom _O-
Tot wanneer kan dat?
Ook op championshipspoint over een paar weken?
  maandag 10 januari 2022 @ 16:06:42 #180
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203126392
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:59 schreef Anonymousz het volgende:
Het is nog niet 100% zeker hij kan nog gedeporteerd worden als dat gebeurt is hij 3 jaar niet welkom _O-
Zie je dat hier Ernst Kuipers al doen? :')

Gaat niet gebeuren natuurlijk. Hij gaat nu gewoon meedoen en geen set afstaan.
Rini dankjewel.
pi_203126843
Djoko heeft de boel briljant opgelicht _O_
pi_203126901
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Zie je dat hier Ernst Kuipers al doen? :')

Gaat niet gebeuren natuurlijk. Hij gaat nu gewoon meedoen en geen set afstaan.
Geen idee hoe de Australische bevolking hierin staat, maar ik kan me voorstellen dat zij geen uitzonderingspositie willen voor Djokovic en bij zo'n besluit gaat de populariteit vast meteen omhoog :o
  maandag 10 januari 2022 @ 16:47:19 #183
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203126920
Die minister staat behoorlijk onder druk lijkt me. Wanneer zou hij uiterlijk een besluit nemen? Zou toch wel vandaag of morgen moeten, lijkt me...
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 10 januari 2022 @ 16:48:17 #184
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203126933
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
100% dat ie m nu inderdaad gaat winnen. Met een verbeten balkanmoordenaars blik in zijn ogen.
Die blik wordt denk ik nog enger dan anders. :@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203126997
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
Die minister staat behoorlijk onder druk lijkt me. Wanneer zou hij uiterlijk een besluit nemen? Zou toch wel vandaag of morgen moeten, lijkt me...
quote:
De advocaat van de Australische regering liet weten dat de minister van Immigratie, Alex Hawke, overweegt om zich te beroepen op zijn persoonlijke bevoegdheid tot uitzetting. Dat zou betekenen dat Djokovic drie jaar lang Australi niet mag binnen komen.

De minister heeft besloten om er vandaag nog geen gebruik van te maken, maar kan er morgen of later nog op terugkomen
Daar kun je ook weinig mee dus
  maandag 10 januari 2022 @ 17:02:02 #186
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203127084
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]
[..]
Daar kun je ook weinig mee dus
Hoe langer hij wacht hoe kleiner de kans toch? Ik had verwacht dat ie het op dezelfde dag nog zou doen als ie dat van plan was
pi_203127167
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 17:02 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hoe langer hij wacht hoe kleiner de kans toch? Ik had verwacht dat ie het op dezelfde dag nog zou doen als ie dat van plan was
Als hij het echt overweegt, kan ik me voorstellen dat hij dat niet meteen bekend maakt, maar daar nog even mee wacht zodat hij met alle instanties kan overleggen. Het is wel een beslissing die je neemt natuurlijk, je ontzegt de nummer 1 van de wereld 3 jaar de toegang tot je land.. Dat er nog niks bekend is gemaakt, zegt mij in ieder geval dat ze erover nadenken.

Maar een beslissing zou je dan sowieso morgen verwachten ja, ook richting de organisatie van het toernooi en alles daaromheen.
  maandag 10 januari 2022 @ 18:01:44 #188
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_203127777
Iedereen die een verkeerde komma in zijn asielaanvraag heeft staan wordt linea recta teruggestuurd naar Bagdad, maar Djokovic vervalst en plein public een document om door de douane te komen en er gebeurt niets. Dan mogen ze Border Security Australi ook wel opdoeken, die doen alleen maar stoer als er camera's draaien.
pi_203128128
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
100% dat ie m nu inderdaad gaat winnen. Met een verbeten balkanmoordenaars blik in zijn ogen.
Stukje genocide.

@Zipportal @Wereldgozer
U MAD?
pi_203128145
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 18:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Stukje genocide.

@:zipportal @:wereldgozer
@monkyyy heeft een stevige mening over die wappie.
  maandag 10 januari 2022 @ 18:31:38 #191
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_203128194
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 18:29 schreef Zipportal het volgende:

[..]
@:monkyyy heeft een stevige mening over die wappie.
@superniger heeft een Djoko bodypillow
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  maandag 10 januari 2022 @ 18:31:44 #192
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_203128195
twitter


Genant
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 10 januari 2022 @ 19:15:32 #193
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203128774
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]
[..]
Daar kun je ook weinig mee dus
Ik ben wel benieuwd. Zou wel een bak zijn als hij drie jaar niet mee mag doen. :@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 10 januari 2022 @ 19:59:01 #194
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_203129633
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:04 schreef tja77 het volgende:

[..]
Tot wanneer kan dat?
Ook op championshipspoint over een paar weken?
Als we na 24 uur niks horen dan mag hij officieel blijven
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 10 januari 2022 @ 20:46:13 #195
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203130695
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:48 schreef tja77 het volgende:
Toernooi is nu al geslaagd
Djokogod _O_
_O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203130828
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 10 januari 2022 @ 20:56:59 #197
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203130891
quote:
Ik zou hem wegsturen als ik Australi was. Wordt wel een beetje een rel als hij mag blijven, denk ik.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203130905
Ik gun Djokovic een meisjespruik en dat hij dan op bezoek gaat bij Marco Borsato, kijken of hij dan nog steeds zo lacht aan het end.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203131782
quote:
Maar maakt het voor Australi iets uit of hij in Servi de quarantaine-regels niet heeft gevolgd? Denk dat dat ze daar niet zoveel mee doen, alleen de vraag of het wel een echte besmetting was als je er in de dagen erna zo mee omgaat. En dan zou dan vast wel een probleem zijn.
  maandag 10 januari 2022 @ 22:29:09 #200
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203132655
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 18:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Stukje genocide.

@:zipportal @:wereldgozer
https://gfycat.com/offbeatbraveammonite
Rini dankjewel.
pi_203132890
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:45 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar maakt het voor Australi iets uit of hij in Servi de quarantaine-regels niet heeft gevolgd? Denk dat dat ze daar niet zoveel mee doen, alleen de vraag of het wel een echte besmetting was als je er in de dagen erna zo mee omgaat. En dan zou dan vast wel een probleem zijn.
Worden iig leuke persco's
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 11 januari 2022 @ 06:32:19 #202
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203134133
Hartono, De Vroome en De Jong door. Pattinama niet. Hoogenkamp nog bezig.

Edit: Hoogenkamp ook door

[ Bericht 20% gewijzigd door Pino112 op 11-01-2022 07:08:28 ]
pi_203134295
Dat is een aardige score. Feest op het bondsbureau
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_203134367
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 07:31 schreef franklop het volgende:
Dat is een aardige score. Feest op het bondsbureau
Slagroomtaart *O*

Indy 17 DF :')
  dinsdag 11 januari 2022 @ 08:03:57 #205
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_203134462
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 07:47 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Slagroomtaart *O*

Indy 17 DF :')
Dat is niet zo veel voor haar he
pi_203134466
Botox nu op de baan in een ATP TOERNOOI mensen
U MAD?
pi_203134599
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:04 schreef de_boswachter het volgende:
Botox nu op de baan in een ATP TOERNOOI mensen
Verliest de eerste zet.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 januari 2022 @ 08:51:57 #208
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203134874
Jesper de Jong-Akira Santillan 5-7, 6-4, 6-3
Robin Haase-Andrej Martin 6-0, 4-6, 7-5
Tim van Rijthoven-Facundo Mena 6-4, 6-3
Indy de Vroome-Urszula Radwanska 7-5, 2-6, 6-4
Arianne Hartono-Talia Gibson 4-6, 6-4, 6-1
Richl Hogenkamp-Anna-Lena Friedsam 7-5, 2-6, 6-4
Yuan Yue-Lesley Pattinama-Kerkhove 7-5, 6-2

6 uit 7. Dat is netjes.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 11 januari 2022 @ 09:40:40 #209
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203135578
Dat wast Botic out
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
  dinsdag 11 januari 2022 @ 09:48:52 #210
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_203135710
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:40 schreef chufi het volgende:
Dat wast Botic out
slimme zet voor de AO
  dinsdag 11 januari 2022 @ 09:51:43 #211
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203135752
Ik vond hem ongenteresseerd spelen.. Ik heb alleen de 2e set gezien
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
pi_203135900
Botic speelt altijd ongeinteresseerd.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 11 januari 2022 @ 10:04:56 #213
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203135923
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 10:03 schreef Norrage het volgende:
Botic speelt altijd ongeinteresseerd.
Daar heb je een punt :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
pi_203136084
quote:
Novak Djokovic is aan het trainen geslagen voor de Australian Open die over zes dagen begint. Djokovic werd eerst gespot in een sportschool, waar hij een warming-up deed. Daarna begaf hij zich naar een van de tennisbanen.

Of Djokovic volgende week ook daadwerkelijk in actie kan komen in Melbourne is nog altijd de vraag. Bijna 24 uur na de uitspraak om het visum van de Servir terug te geven, heeft Australisch minister van Immigratie Alex Hawke nog steeds geen beslissing genomen over het al dan niet terugdraaien van die uitspraak. Hawke heeft vanuit zijn functie de bevoegdheid om dat te kunnen doen.

Zijn ministerie liet dinsdag aan Australische media weten dat Hawke ‘goed nadenkt over de zaak’. Waarschijnlijk neemt de minister pas in de loop van deze week een besluit. ,,Aangezien de zaak nog steeds loopt, is het om juridische redenen niet gepast om uitspraken te doen”, klonk het via een woordvoerder.

De Australische autoriteiten trokken vorige week bij aankomst van Djokovic in Melbourne zijn visum in, omdat de Servische tennisser niet zou kunnen bewijzen waarom hij een medische vrijstelling had gekregen om zonder coronavaccin het land in te komen. Australi wilde de nummer 1 van de wereld het land uitzetten, maar Djokovic wist dat via een rechtszaak te voorkomen. Een rechter bepaalde maandag dat de 34-jarige Servir aan de regels heeft voldaan en in Australi mag blijven. Djokovic kon zodoende het quarantainehotel verlaten waarin hij een aantal dagen opgesloten had gezeten en ging meteen de tennisbaan op.

Volgens Australische media is de Australische federale regering bezig met een onderzoek naar een mogelijke leugen van Djokovic op zijn inreisformulier. Daarop zou hij zou hebben aangevinkt dat hij in de veertien dagen voor vertrek naar Melbourne niet had gereisd. De Servir werd eind vorige maand echter in onder meer Spanje en Belgrado gesignaleerd. Mogelijk een vergissing, maar het kan hem ook opbreken, want het inreisformulier vermeldt dat ‘valse of misleidende informatie een serieuze misdaad is’. Djokovic riskeert zelfs een een maximale celstraf van 12 maanden.

In de rechtszaak bleek dat Djokovic zich niet heeft laten vaccineren tegen het coronavirus, iets waar hij de afgelopen maanden nooit iets over wilde zeggen. Het was daarom lang onduidelijk of hij zou meedoen aan de Australian Open, aangezien daarop in principe alleen gevaccineerde tennissers welkom zijn. De Servir kreeg een medische vrijstelling omdat hij eind vorig jaar, op 16 december, positief had getest op het coronavirus.

Uit foto’s op sociale media valt echter op te maken dat Djokovic in de dagen erna een paar keer in de openbaarheid verscheen en niet in quarantaine zat. De familie van Djokovic wilde maandag op een persconferentie niet reageren op vragen daarover. Zelf heeft de mondiale nummer 1 alleen nog via zijn social media gereageerd.
Uit het AD
pi_203136440
Ik hoop dat Djokovic degradeert.

Botic bezwijkt nu al onder de druk van de Prumjur Liek en de NOS-hype.
Jack does it in real time...
pi_203136686
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 10:03 schreef Norrage het volgende:
Botic speelt altijd ongeinteresseerd.
Botic blijft er voor mij uitzien als een 4tje op de lokale clubkampioenschappen
pi_203136778
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 10:53 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Botic blijft er voor mij uitzien als een 4tje op de lokale clubkampioenschappen
Zou ie ook met een Dirk tas de baan opkomen?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203140021
quote:
Na hetze rond Djokovic nu al nieuw en bizar corona-incident op Australian Open: Tomic met coronaklachten op de baan

De Australische tennisser Bernard Tomic heeft in de kwalificaties van de Australian Open voor een opvallend incident gezorgd. De 29-jarige Tomic vertelde tijdens zijn partij in de eerste kwalificatieronde tegen de umpire dat hij coronagerelateerde klachten heeft. Omdat een sneltest voorafgaand aan de wedstrijd negatief uitviel, was de Australir toch op de baan verschenen.

Aan het begin van de tweede set ging hij vanaf zijn bankje langs de baan in gesprek met de umpire. “Ik weet zeker dat ik in de komende twee dagen positief test, ik zeg het je. Ik betaal een etentje met je als ik niet binnen drie dagen positief ben en anders betaal jij”, zei Tomic, die geldt als een ‘enfant terrible’ in de tenniswereld. “Ik snap niet waarom niemand wordt getest. Ze laten spelers naar de baan komen na een zelftest in hun kamer. Kom op zeg, niet eens een officile PCR-test.”

Tomic werd in de eerste ronde van de kwalificaties binnen een uur uitgeschakeld door de Rus Roman Safioellin (1-6, 4-6). De Australir meldde kort daarna via Instagram dat hij op advies van de dokteren in isolatie is gegaan in zijn hotelkamer. “Ik voel me echt ziek. Ik ben nu terug in mijn hotelkamer. Ik heb net met de dokters ter plaatse gesproken en zij hebben me gevraagd in isolatie te gaan. Ze konden mij nog niet behandelen omdat ze contact willen vermijden.”
  dinsdag 11 januari 2022 @ 15:13:49 #219
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203140105
Vreemd idd dat de tennissers geen goede tests krijgen. Wordt zo snel een superspreader event.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 15:28:49 #220
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203140312
Heb je niet ook een eigen verantwoordelijkheid als speler?
Rini dankjewel.
pi_203142284
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 15:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Heb je niet ook een eigen verantwoordelijkheid als speler?
Bij Tomic is dat altijd een twijfelgeval geweest ;)
  dinsdag 11 januari 2022 @ 18:19:22 #222
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_203142666
En weer verder:

twitter
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 11 januari 2022 @ 20:08:51 #223
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203144506
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:45 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar maakt het voor Australi iets uit of hij in Servi de quarantaine-regels niet heeft gevolgd? Denk dat dat ze daar niet zoveel mee doen, alleen de vraag of het wel een echte besmetting was als je er in de dagen erna zo mee omgaat. En dan zou dan vast wel een probleem zijn.
Is hier nog nieuws over nadat die Australische minister had gezegd dat hij meer tijd wilde nemen voor zijn beslissing? Weet niet of er nog hoger beroep komt tegen de uitspraak van die rechter.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 11 januari 2022 @ 20:18:19 #224
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203144709
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 18:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En weer verder:

[ twitter ]
Waar heeft ie eigenlijk niet over gelogen?
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203144917
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 20:08 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Is hier nog nieuws over nadat die Australische minister had gezegd dat hij meer tijd wilde nemen voor zijn beslissing? Weet niet of er nog hoger beroep komt tegen de uitspraak van die rechter.
Nee, hoger beroep is ook niet nodig, ze hebben de bevoegdheid om hem alsnog het land uit te zetten.

Maar die quote is van vandaag toch? Dan zal er vast nog geen update zijn. Maar ik ga er vanuit dat ze hier zo snel mogelijk een beslissing over gaan nemen. Lijkt me wel praktisch om dat voor de loting te doen zodat je nog kan schuiven met de geplaatste spelers als Djoko niet mee mag doen.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 21:04:23 #226
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203145545
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 20:29 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Nee, hoger beroep is ook niet nodig, ze hebben de bevoegdheid om hem alsnog het land uit te zetten.
Mja, het zou wel handig zijn, anders ligt er wel erg vel druk op die minister. Dat vind ik toch anders dan dat een rechter erover besluit.Die minister heeft denk ik veel meer beoordelingsruimte dan de rechter.
quote:
Maar die quote is van vandaag toch? Dan zal er vast nog geen update zijn. Maar ik ga er vanuit dat ze hier zo snel mogelijk een beslissing over gaan nemen. Lijkt me wel praktisch om dat voor de loting te doen zodat je nog kan schuiven met de geplaatste spelers als Djoko niet mee mag doen.
Mee eens. Ben heel erg benieuwd.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203146540
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 18:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En weer verder:

[ twitter ]
pi_203148002
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 18:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En weer verder:

[ twitter ]
dat is de datum van het downloaden...zijn test is niet vals, informatie uit de eerste hand ;)
  woensdag 12 januari 2022 @ 06:17:35 #229
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203149148
Djokovic heeft toegegeven dat ie fout zat met het invullen van de info op visumaanvraag. Dan is het volgens mij wel duidelijk dat ie het land wordt uitgezet.
pi_203149238
Haase OUT
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 12 januari 2022 @ 08:00:34 #231
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_203149505
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 06:17 schreef tja77 het volgende:
Djokovic heeft toegegeven dat ie fout zat met het invullen van de info op visumaanvraag. Dan is het volgens mij wel duidelijk dat ie het land wordt uitgezet.
En dus ook toegegeven dat hij besmet naar een interview ging :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_203149509
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 06:17 schreef tja77 het volgende:
Djokovic heeft toegegeven dat ie fout zat met het invullen van de info op visumaanvraag. Dan is het volgens mij wel duidelijk dat ie het land wordt uitgezet.
Wel benieuwd wat het idee is geweest van het team van Djokovic. Zo’n fout op het formulier is echt niet per ongeluk, dat geloof ik in ieder geval niet. Dan hebben ze waarschijnlijk gedacht dat ze het beter achteraf een inschattingsfout kunnen noemen dan dat ze het formulier juist invullen met als gevolg dat hij het land sowieso niet in mag.. of ze zijn er gewoon vanuit gegaan dat hij zonder veel problemen het land in zou komen en ze niet gedetailleerd naar de formulieren zouden kijken..

(Ik denk overigens nog steeds dat hij gewoon mag blijven en gaat spelen)
pi_203149512
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 06:17 schreef tja77 het volgende:
Djokovic heeft toegegeven dat ie fout zat met het invullen van de info op visumaanvraag. Dan is het volgens mij wel duidelijk dat ie het land wordt uitgezet.
Anders ben ik benieuwd hoe vaak ze bij de douane te horen gaan krijgen dat Djokovic wel werd binnen gelaten.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 12 januari 2022 @ 08:08:48 #234
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203149564
Die tweede set bij de Vroome :D

5-0 achter staan, terugwerken naar een tiebreak en daar zelfs nog een MP hebben maar toch de set verliezen.
  woensdag 12 januari 2022 @ 08:09:20 #235
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203149567
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 08:00 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Wel benieuwd wat het idee is geweest van het team van Djokovic. Zo’n fout op het formulier is echt niet per ongeluk, dat geloof ik in ieder geval niet. Dan hebben ze waarschijnlijk gedacht dat ze het beter achteraf een inschattingsfout kunnen noemen dan dat ze het formulier juist invullen met als gevolg dat hij het land sowieso niet in mag.. of ze zijn er gewoon vanuit gegaan dat hij zonder veel problemen het land in zou komen en ze niet gedetailleerd naar de formulieren zouden kijken..

(Ik denk overigens nog steeds dat hij gewoon mag blijven en gaat spelen)
Australi is ERG streng en consequent met dit soort zaken. Als Djokovic mag blijven zal me dat zeer verbazen.
pi_203149636
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 08:01 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Anders ben ik benieuwd hoe vaak ze bij de douane te horen gaan krijgen dat Djokovic wel werd binnen gelaten.
Ik denk dat de douane daar niet heel veel moeite mee heeft.

Het gaat vooral om binnenlandse politiek, steun voor coronamaatregelen etc. En hoewel Australi vrij idiote politiek heeft zou ik in dit geval een uitzetting wel begrijpen. Enige is dat die drie jaar wel heftig is.
  woensdag 12 januari 2022 @ 08:21:52 #237
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_203149661
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2022 08:08 schreef Pino112 het volgende:
Die tweede set bij de Vroome :D

5-0 achter staan, terugwerken naar een tiebreak en daar zelfs nog een MP hebben maar toch de set verliezen.
Derde set is ook weer lekker labiel
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 12 januari 2022 @ 08:40:40 #238
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203149787
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 08:21 schreef Szura het volgende:

[..]
Derde set is ook weer lekker labiel
Gewonnen jaaaa

18 DF :')
pi_203149828
Dat Indy wint van Galfi is wel echt een hele grote verrassing. Wat een wedstrijd zeg.
pi_203149843
Schijnbaar vroeg Indy een medische time-out aan vlak voor de supertiebreak en bewoog ze amper meer.
pi_203149871
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 08:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Ik denk dat de douane daar niet heel veel moeite mee heeft.

Het gaat vooral om binnenlandse politiek, steun voor coronamaatregelen etc. En hoewel Australi vrij idiote politiek heeft zou ik in dit geval een uitzetting wel begrijpen. Enige is dat die drie jaar wel heftig is.
Dat is standaard. Australi is streng bij immigratie. Alhoewel ik niet denk dat de fout op het inreisformulier ernstig genoeg is om eruit gezet te worden, is het houden van een face to face interview als je besmet ben dat wellicht wel.
  woensdag 12 januari 2022 @ 09:26:16 #242
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203150165
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 06:17 schreef tja77 het volgende:
Djokovic heeft toegegeven dat ie fout zat met het invullen van de info op visumaanvraag. Dan is het volgens mij wel duidelijk dat ie het land wordt uitgezet.
Het schijnt een strafbaar feit te zijn, hetgeen tot 12 maanden hechtenis kan leiden...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
pi_203150365
Volgens Djokovic was het verkeerde vakje aangekruist door een administratieve fout van een medewerker. Maar wie kan de intentie echt controleren, tenzij een foute aangifte op zich al aanleiding geeft tot gevangenisstraf. De feiten op zich van niet te reizen zijn natuurlijk kwalijk te nemen en als grond voor uitwijzing.

Er is ook nog een dingetje dat hij een aantal dagen later een interview gaf aan L'Equipe op 18 december:
twitter

Hij zei dat hij de hele tijd een masker droeg maar tijdens een fotoshoot voor het magazine zien we hem zonder masker...
  woensdag 12 januari 2022 @ 09:50:02 #244
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203150428
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 09:43 schreef zipcon het volgende:
Volgens Djokovic was het verkeerde vakje aangekruist door een administratieve fout van een medewerker. Maar wie kan de intentie echt controleren, tenzij een foute aangifte op zich al aanleiding geeft tot gevangenisstraf. De feiten op zich van niet te reizen zijn natuurlijk kwalijk te nemen en als grond voor uitwijzing.

Er is ook nog een dingetje dat hij een aantal dagen later een interview gaf aan L'Equipe op 18 december:
[ twitter ]
Hij zei dat hij de hele tijd een masker droeg maar tijdens een fotoshoot voor het magazine zien we hem zonder masker...
Een kaartenhuis van leugens.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 12 januari 2022 @ 09:55:26 #245
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_203150488
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 08:52 schreef OmniRocket het volgende:
Alhoewel ik niet denk dat de fout op het inreisformulier ernstig genoeg is om eruit gezet te worden
Natuurlijk wel, 'foutjes' leiden onherroepelijk tot uitzetting voor iedereen, dus dan ook voor Djokovic.

Anders kun je het formulier net zo goed schrappen als 'foutjes' gewoon mogen en iedereen toch wel het land in mag dan, dan is dat een wassen neus.
pi_203150549
Ik moet toch ondertussen toegeven dat ik Djoko ook niet meer geloof. Die gefrabriceerde corona-test lijkt me ondertussen toch vrij evident....

Zucht. Hoe kan ie dit hebben laten gebeuren....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 12 januari 2022 @ 10:06:51 #247
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_203150618
De altijd vervelende klootzak Djokovic maakt wel veel foutjes en misstapjes zeg. Dat Australie er nog serieus over aan het nadenken is of ze hem uit het land trappen :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_203150722
Als Djokovic na dit allemaal alsnog toegang krijgt tot het land dan kan iedereen daarheen gaan en klopt hun beleid totaal niet :')
  woensdag 12 januari 2022 @ 10:28:33 #249
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_203150831
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:17 schreef Enawh het volgende:
Als Djokovic na dit allemaal alsnog toegang krijgt tot het land dan kan iedereen daarheen gaan en klopt hun beleid totaal niet :')
We kunnen er misschien een Strafkolonie van maken
Die Scheie bleibt gleich, nur die Fliegen ndern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_203150849
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:01 schreef Norrage het volgende:
Ik moet toch ondertussen toegeven dat ik Djoko ook niet meer geloof. Die gefrabriceerde corona-test lijkt me ondertussen toch vrij evident....

Zucht. Hoe kan ie dit hebben laten gebeuren....
Vind die nieuwste tweets van Ben R. wel verwarrend. Hij weigerde wel mondkapje af te doen tijdens interview, dat duidt weer op dat hij toch al wist positief te zijn. Maar goed in dat geval is zijn verdere gedrag weer zo stuitend onverantwoord dat het wat mij betreft erger is dan het vervalsen van een medisch attest, wat schering en inslag is in de sportwereld.

Als Djokovic zich nou gewoon had afgemeld voor de AO vanwege principile redenen had ik nog wel respect voor 'em gehad, maar dat lafhartige rookgordijn over het al dan niet nemen van een vaccinatie plus deze hele farce vind ik echt exceptioneel triest, zelfs voor Djokovic' doen.
pi_203150928
Ik vind voor de afwisseling een tweet van Ben wel goed, die dat hij zegt dat DJoko tijdens de Adria tour wel in isolatie is gegaan en het publiekelijk bekend gemaakt heeft. En nu niet. Ja, we zitten in een andere fase van de pandemie met massale vaccinaties, maar het is toch tamelijk inconsequent, zeker voor een bekend persoon.

Ik ben het met je eens dat dit eventueel nog erger is dan de hele AO farce, dat hij met een positieve test gewoon nog aan allemaal evenementen zou hebben meegedaan. Wat mij doet denken dat hij het inderdaad allemaal verzonnen heeft. In alle 3 de uitkomsten (gedeporteerd worden, coronaregels negeren, liegen) voor Djoko een lose-lose-lose situatie....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203150959
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:01 schreef Norrage het volgende:
Ik moet toch ondertussen toegeven dat ik Djoko ook niet meer geloof. Die gefrabriceerde corona-test lijkt me ondertussen toch vrij evident....

Zucht. Hoe kan ie dit hebben laten gebeuren....
Ik vind het vooral apart dat Djoko zo'n enorm team om zich heen heeft, maar blijkbaar niemand uit z'n team dit aan heeft zien komen. Ik zou zeggen dat je 2 keuzes hebt als je er alles aan wil doen om te spelen in Australi. Of je vertelt de waarheid, vult de formulieren naar waarheid in en hoopt dat je het land in komt. Of je besluit om een verhaal te "bedenken" zodat je op basis daarvan het land binnen kan komen. Maar als je dat doet, weet je ook dat je (zeker als nummer 1 van de wereld) op elk detail gecontroleerd gaat worden. Dan moet je je verhaal op dat gebied goed genoeg dichtgetimmerd hebben en niet zoals het nu gegaan is..

Of de 3e optie: een verhaal bedenken waarmee je Australi binnenkomt en hopen dat het wel los loopt qua gevolgen. Ik heb het gevoel dat ze voor het laatste zijn gegaan, maar dat dat nu keihard terug komt. Al kan het ook nog steeds "goed" aflopen uiteraard.
pi_203151014
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:36 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ik vind het vooral apart dat Djoko zo'n enorm team om zich heen heeft, maar blijkbaar niemand uit z'n team dit aan heeft zien komen. Ik zou zeggen dat je 2 keuzes hebt als je er alles aan wil doen om te spelen in Australi. Of je vertelt de waarheid, vult de formulieren naar waarheid in en hoopt dat je het land in komt. Of je besluit om een verhaal te "bedenken" zodat je op basis daarvan het land binnen kan komen. Maar als je dat doet, weet je ook dat je (zeker als nummer 1 van de wereld) op elk detail gecontroleerd gaat worden. Dan moet je je verhaal op dat gebied goed genoeg dichtgetimmerd hebben en niet zoals het nu gegaan is..

Of de 3e optie: een verhaal bedenken waarmee je Australi binnenkomt en hopen dat het wel los loopt qua gevolgen. Ik heb het gevoel dat ze voor het laatste zijn gegaan, maar dat dat nu keihard terug komt. Al kan het ook nog steeds "goed" aflopen uiteraard.
Ik ben benieuwd wat er was gebeurd als Djoko die instagram post over zijn vertrek niet had gemaakt. Of gewoon had gezegd: ik ga nu naar Australie, tot zo!

Daar begint de grote fout wat mij betreft. Ik denk dat ie dan inderdaad ongemerkt het land in zou zijn gekomen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 12 januari 2022 @ 10:43:54 #254
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_203151070
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:36 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ik vind het vooral apart dat Djoko zo'n enorm team om zich heen heeft, maar blijkbaar niemand uit z'n team dit aan heeft zien komen. Ik zou zeggen dat je 2 keuzes hebt als je er alles aan wil doen om te spelen in Australi. Of je vertelt de waarheid, vult de formulieren naar waarheid in en hoopt dat je het land in komt. Of je besluit om een verhaal te "bedenken" zodat je op basis daarvan het land binnen kan komen. Maar als je dat doet, weet je ook dat je (zeker als nummer 1 van de wereld) op elk detail gecontroleerd gaat worden. Dan moet je je verhaal op dat gebied goed genoeg dichtgetimmerd hebben en niet zoals het nu gegaan is..

Of de 3e optie: een verhaal bedenken waarmee je Australi binnenkomt en hopen dat het wel los loopt qua gevolgen. Ik heb het gevoel dat ze voor het laatste zijn gegaan, maar dat dat nu keihard terug komt. Al kan het ook nog steeds "goed" aflopen uiteraard.
Als je naar Australie reist weet je ook gewoon dat je geen onzin moet verkopen, en je VISA correct moet invullen. Zal Novak, of z’n team, toch ook wel weten. Play stupid games, win stupid prizes. Erg simpel imo.

Ik heb ook wel eens een uur in de rij gestaan op het vliegveld in Brisbane omdat ik op m’n formulier ergens ja op in had gevuld wat achteraf niet nodig bleek te zijn. Maar ik ga niet liegen op m’n entry form naar 1 van de strengste grenscontroles ter wereld met het risico dat mijn VISA gecancelled zou worden :') En dan lig ik natuurlijk niet onder een vergrootglas, en Djokovic wel.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_203151098
Nou, ik denk dat hij eigenlijk wist dat hij in de problemen zou komen en hij probeerde er zich op het laatste nippertje erdoor te bluffen omdat zijn team een loophole had gevonden met een recente infectie. Of hij die echt heeft opgelopen weten we niet, het staat geregistreerd.

Maar eind december deed hij niet mee aan een ATP toernooi in Sydney, dat is toch een teken aan de wand.
Reuters - Djokovic skips ATP Cup, adding to Australian Open uncertainty (Dec 29, 2021)
pi_203151105
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:36 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ik vind het vooral apart dat Djoko zo'n enorm team om zich heen heeft, maar blijkbaar niemand uit z'n team dit aan heeft zien komen. Ik zou zeggen dat je 2 keuzes hebt als je er alles aan wil doen om te spelen in Australi. Of je vertelt de waarheid, vult de formulieren naar waarheid in en hoopt dat je het land in komt. Of je besluit om een verhaal te "bedenken" zodat je op basis daarvan het land binnen kan komen. Maar als je dat doet, weet je ook dat je (zeker als nummer 1 van de wereld) op elk detail gecontroleerd gaat worden. Dan moet je je verhaal op dat gebied goed genoeg dichtgetimmerd hebben en niet zoals het nu gegaan is..

Of de 3e optie: een verhaal bedenken waarmee je Australi binnenkomt en hopen dat het wel los loopt qua gevolgen. Ik heb het gevoel dat ze voor het laatste zijn gegaan, maar dat dat nu keihard terug komt. Al kan het ook nog steeds "goed" aflopen uiteraard.
Dat is denk ik een stukje hubris / group think wat veroorzaakt wordt doordat de absolute topsporters natuurlijk erg vaak wegkomen met schimmige dingen. Het maakt veel verschil of je te maken hebt met sportbonden of met overheden. Sportbonden hebben over het algemeen hetzelfde belang als de topsporter in kwestie, overheden hebben andere belangen.
pi_203151109
Het klinkt gewoon allemaal z onlogisch, z dom, dat je denkt dat het misschien toch gewoon waar is en dat hij gewoon verneukt wordt door Australie...Maar ja....We zullen het snel weten of ie daadwerkelijk deporteerd wordt.Ik denk dat dat maar het beste is voor hem, want als ie straks gaat spelen dan krijgt ie nog veel meer shit over zich heen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203151149
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:46 schreef Norrage het volgende:
Het klinkt gewoon allemaal z onlogisch, z dom, dat je denkt dat het misschien toch gewoon waar is en dat hij gewoon verneukt wordt door Australie...Maar ja....We zullen het snel weten of ie daadwerkelijk deporteerd wordt.Ik denk dat dat maar het beste is voor hem, want als ie straks gaat spelen dan krijgt ie nog veel meer shit over zich heen.
Denk dat er als hij speelt een Davis cup-achtige sfeer tegen hem gaat ontstaan. Dat gaat echt niet fraai worden. En ik denk dat dat zelfs voor Djokovic te veel gaat zijn. Leuk voor de onderbuik hoor zo'n weggehoonde Djokovic, maar verder...
pi_203151196
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:45 schreef zipcon het volgende:
Nou, ik denk dat hij eigenlijk wist dat hij in de problemen zou komen en hij probeerde er zich op het laatste nippertje erdoor te bluffen omdat zijn team een loophole had gevonden met een recente infectie. Of hij die echt heeft opgelopen weten we niet, het staat geregistreerd.

Maar eind december deed hij niet mee aan een ATP toernooi in Sydney, dat is toch een teken aan de wand.
Reuters - Djokovic skips ATP Cup, adding to Australian Open uncertainty (Dec 29, 2021)
Ja dat ie aan de ATP Cup niet meedeed, en dat zelfs zijn Servische teamgenoten niet wisten waarom niet en niks van hem hadden gehoord, was al wel een teken aan de wand.

Ik hoop echt dat hij hier goed vanaf gaat komen, maar voorlopig vrees ik zelfs een beetje voor zijn carriere....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 12 januari 2022 @ 10:56:23 #260
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203151237
quote:
99s.gif Op woensdag 12 januari 2022 09:26 schreef chufi het volgende:

[..]
Het schijnt een strafbaar feit te zijn, hetgeen tot 12 maanden hechtenis kan leiden...
Dus dan mag hij toch blijven. _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 12 januari 2022 @ 11:08:18 #261
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203151371
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:56 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Dus dan mag hij toch blijven. _O-
En aangezien Australie vroeger in zn geheel al een soort strafkamp was kan ie misschien nog vrij rondlopen ook :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
  woensdag 12 januari 2022 @ 11:21:52 #262
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203151523
quote:
99s.gif Op woensdag 12 januari 2022 11:08 schreef chufi het volgende:

[..]
En aangezien Australie vroeger in zn geheel al een soort strafkamp was kan ie misschien nog vrij rondlopen ook :+
Ja. mocht hij toch toestemming krijgen om te blijven en aan het toernooi mee te doen en hij wint, dan reageert hij na zijn overwinning denk ik alsof hij geen nocide heeft gepleegd. _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 12 januari 2022 @ 11:28:06 #263
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203151597
Hoe dan ook zal het onherroepelijk tot heel veel vragen komen op persco's. Zoveel kleine leugentjes?
  woensdag 12 januari 2022 @ 12:12:09 #264
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_203152296
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:01 schreef Norrage het volgende:

Zucht. Hoe kan ie dit hebben laten gebeuren....
Als iemand het kan, is hij het 8)7 .
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_203152595
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe dan ook zal het onherroepelijk tot heel veel vragen komen op persco's. Zoveel kleine leugentjes?
Dan kan hij een Osakaatje doen. Wordt hij naar huis gestuurd om dat hij geen persconferenties doet :D
pi_203152660
Ik geloof wel dat Djokovic echt positief getest is. Maar wat was zijn plan als hij geen corona had opgelopen midden december? Had hij dan gewoon niet mee gedaan?
pi_203152752
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:34 schreef BobW het volgende:
Ik geloof wel dat Djokovic echt positief getest is. Maar wat was zijn plan als hij geen corona had opgelopen midden december? Had hij dan gewoon niet mee gedaan?
ja, maar hij heeft alles gedaan om zich opzettelijk te laten besmetten en het is hem wel gelukt

niet zo moeilijk toch met de superbesmettelijke omicron variant
pi_203153029
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:34 schreef BobW het volgende:
Ik geloof wel dat Djokovic echt positief getest is. Maar wat was zijn plan als hij geen corona had opgelopen midden december? Had hij dan gewoon niet mee gedaan?
Tsja, ik denk dat ie dan oprecht niet van plan was mee te doen....maar dat moet ie maar eens bevestigen...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 12 januari 2022 @ 13:05:19 #269
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203153081
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:01 schreef Norrage het volgende:

[..]
Tsja, ik denk dat ie dan oprecht niet van plan was mee te doen....maar dat moet ie maar eens bevestigen...
Dit vind ik zo lastig te geloven. Maar het zou kunnen natuurlijk.
  woensdag 12 januari 2022 @ 14:04:12 #270
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_203153944
Over medische uitzonderingen gesproken: ze zullen De Vroome flink moeten oplappen wil die een kans maken op het hoofdtoernooi: https://nos.nl/artikel/24(...)-voor-haar-droomkans
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_203156869
van een Australische journalist.
twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 12 januari 2022 @ 17:31:01 #272
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203157239


HAASED
  woensdag 12 januari 2022 @ 17:54:28 #273
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_203157479
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 06:17 schreef tja77 het volgende:
Djokovic heeft toegegeven dat ie fout zat met het invullen van de info op visumaanvraag. Dan is het volgens mij wel duidelijk dat ie het land wordt uitgezet.
Rip Djokovic rip tennis carrire
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_203157501
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 17:01 schreef superniger het volgende:
van een Australische journalist.
[ twitter ]
Djokovic de martelaar
pi_203158528
quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Over medische uitzonderingen gesproken: ze zullen De Vroome flink moeten oplappen wil die een kans maken op het hoofdtoernooi: https://nos.nl/artikel/24(...)-voor-haar-droomkans
"Ik kreeg in de derde set last van mijn lies en hamstring en kon daardoor bijna niet meer serveren."

Kon ze toch al niet, geen zorgen dus
  woensdag 12 januari 2022 @ 20:14:34 #276
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203159699
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 17:01 schreef superniger het volgende:
van een Australische journalist.
[ twitter ]
Heftig hoor als dat inderdaad gebeurt. Drie AO's minder die hij kan winnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Federer-fan op 12-01-2022 20:20:35 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203160306
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:14 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Heftig hoor als dat inderdaad gebeurt. Drie AO's minder die hij kan winnen.
Als het bij de AO blijft in dat geval
  woensdag 12 januari 2022 @ 20:58:26 #278
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203160425
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:14 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Heftig hoor als dat inderdaad gebeurt. Drie AO's minder die hij kan winnen.
Hij heeft z'n laatste AO al gewonnen dus.
  woensdag 12 januari 2022 @ 21:10:06 #279
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203160637
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:51 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Als het bij de AO blijft in dat geval
Je bedoelt dat ze hem bijvoorbeeld voor een jaar schorsen? Dat moet heel tergend voor hem zijn, wetend dat hij bij al die GS'en een rele kans heeft om ze te winnen. Nog erger als hij twee jaar lang alle toernooien mag spelen die hij wil behalve de GS'en. _O- :@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 12 januari 2022 @ 21:10:54 #280
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203160656
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hij heeft z'n laatste AO al gewonnen dus.
Sluit je uit dat hij over drie jaar nog speelt op een niveau dat hij er kan winnen of sluit je uit dan hij dan berhaupt nog speelt?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 21:13:04 #281
375570 crew  Cyan9
pi_203160705
Die minister mag wat mij betreft inmiddels wel eens de knoop doorhakken. En dan bij voorkeur Djoko op het vliegtuig zetten. Hij heeft het er zelf naar gemaakt.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 12 januari 2022 @ 21:14:42 #282
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203160738
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:10 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Sluit je uit dat hij over drie jaar nog speelt op een niveau dat hij er kan winnen of sluit je uit dan hij dan berhaupt nog speelt?
Dat 2e hangt af van de rest van het jaar en eventuele vaccinatie eisen, maar ik denk dat ie over 3 jaar niet goed genoeg meer is inderdaad.
pi_203164260
twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203164263
Hartonogodin. Gewonnen van pestkop.
U MAD?
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 13 januari 2022 @ 06:33:47 #285
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203164394
Hoogenkamp ook door
pi_203164484
What a shot!

twitter
pi_203164496
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 07:11 schreef Nober het volgende:
What a shot!

[ twitter ]
CHEAT BOOH
U MAD?
pi_203164523
Loting hoofdtoernooi:

Griekspoor - Fognini
Bij winst tegen Carreno Busta (19)

Van de Zandschulp - Struff
Bij winst tegen Humbert (29) of Gasquet

Rus - Zidansek (29)
Bij winst tegen Watson of Sherif.
  donderdag 13 januari 2022 @ 07:29:10 #289
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_203164530
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2022 06:33 schreef Pino112 het volgende:
Hoogenkamp ook door
En Jesper de Jong. Wat een weelde.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_203164890
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 05:28 schreef de_boswachter het volgende:
Hartonogodin. Gewonnen van pestkop.
Is die Bonaventure nog steeds zo viesdik? Soort Del Potro als ballen in haar slagzone komen, maar als ze n stap moet zetten is het punt over
pi_203164927
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 07:25 schreef TheArt het volgende:
Loting hoofdtoernooi:

Griekspoor - Fognini
Bij winst tegen Carreno Busta (19)

Van de Zandschulp - Struff
Bij winst tegen Humbert (29) of Gasquet

Rus - Zidansek (29)
Bij winst tegen Watson of Sherif.
Dit is wel heel beroerd
pi_203164992
Die minister gaat pas een beslissing nemen als Djoko op de baan staat voor de 1e ronde?
  donderdag 13 januari 2022 @ 09:04:55 #293
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203165192
quote:
9s.gif Op donderdag 13 januari 2022 08:42 schreef Marcoss het volgende:
Die minister gaat pas een beslissing nemen als Djoko op de baan staat voor de 1e ronde?
Het duurt nu zo lang dat je hem beter gewoon mee kan laten doen.
pi_203165677
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Het duurt nu zo lang dat je hem beter gewoon mee kan laten doen.
Ja dit, wat een absolute besluiteloosheid in Australie. Waarschijnlijk willen ze de beslissing volledig dichttimmeren voordat ze hem maken, zodat ze niet weer een flater slaan. Maar door zo lang te wachten slaan ze alsnog een flater....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203165750
4 Nederlanders in de laatste kwali-ronde en 3 in het hoofdtoernooi, we hebben er wel eens slechter voor gestaan :D
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203165758
Zou wel lachen zijn dat Djoko nu gedeporteerd zou worden, hij nog een soort van beroep doet daarop, last-minute toch nog kan spelen, en dan gewoon 1e ronde verliest _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203165926
Het is wel een gave van Djoko om jezelf keer op keer zo onsympathiek mogelijk over te laten komen. :')
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203165980
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:12 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel een gave van Djoko om jezelf keer op keer zo onsympathiek mogelijk over te laten komen. :')
Ik vind dit zo raar om te lezen, van wie dan ook. Ik kan weinig sympathiekere spelers bedenken dan Djoko. Ja, hij is soms op de baan wat opbranderig, maar verder? Ik keur niet goed wat hij nu rond de AO allemaal doet, dat verrast me zeer, maar verder?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203166060
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:16 schreef Norrage het volgende:

[..]
Ik vind dit zo raar om te lezen, van wie dan ook. Ik kan weinig sympathiekere spelers bedenken dan Djoko. Ja, hij is soms op de baan wat opbranderig, maar verder? Ik keur niet goed wat hij nu rond de AO allemaal doet, dat verrast me zeer, maar verder?
Het is zijn hele aura voor mij, inclusief zijn entourage. Hij komt altijd een beetje over als het onbegrepen en ondergewaardeerde kind. Marketing-technisch weet ie zichzelf ook telkens op een onsympathieke manier neer te zetten: Die Adriatische Tour waarbij corona niet leek te bestaan en nu deze hele affaire. Dat je niet gevaccineerd wenst te worden moet je zelf weten, maar hij wil de regels nu zo buigen en manipuleren om er toch mee te kunnen spelen.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203167111
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:16 schreef Norrage het volgende:

[..]
Ik vind dit zo raar om te lezen, van wie dan ook. Ik kan weinig sympathiekere spelers bedenken dan Djoko. Ja, hij is soms op de baan wat opbranderig, maar verder? Ik keur niet goed wat hij nu rond de AO allemaal doet, dat verrast me zeer, maar verder?
Hij is heel lang heel oneerlijk behandeld door de media en het publiek waardoor ik wel sympathie voor hem had, maar hij heeft zich de afgelopen jaren zo belachelijk gemaakt dat het niet meer valt goed te praten
pi_203167291
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het is zijn hele aura voor mij, inclusief zijn entourage. Hij komt altijd een beetje over als het onbegrepen en ondergewaardeerde kind. Marketing-technisch weet ie zichzelf ook telkens op een onsympathieke manier neer te zetten: Die Adriatische Tour waarbij corona niet leek te bestaan en nu deze hele affaire. Dat je niet gevaccineerd wenst te worden moet je zelf weten, maar hij wil de regels nu zo buigen en manipuleren om er toch mee te kunnen spelen.
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:29 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Hij is heel lang heel oneerlijk behandeld door de media en het publiek waardoor ik wel sympathie voor hem had, maar hij heeft zich de afgelopen jaren zo belachelijk gemaakt dat het niet meer valt goed te praten
vol, ik quote later
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')