Missen we niks aan. Fantastische speler, maar een waardeloze en zwaar narcistische persoonlijkheid.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:32 schreef Nober het volgende:
Đjoković ook nooit meer op Roland Garros (want Macron) en in de VS (want vaccin verplicht)?
Jij bent behoorlijk Bijbelvast meneer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Als die vader zijn zoon als Jezus ziet denkt hij dan ook dat hij zelf God is?
quote:De Japanner Kei Nishikori (ATP 47) heeft zich teruggetrokken uit de Australian Open vanwege een heupblessure waarvan hij nog niet voldoende hersteld is. Dat maakte hij donderdag bekend via Twitter.
“Ik heb dit heupprobleem sinds eind vorig jaar. Het is nog niet 100 procent genezen”, verklaarde de Japanner.
Kun je dat uitleggen? Ik zie het namelijk niet. De prijs van een vaccin is 20 . Dat is wat landen betalen. Laten we het voor de zekerheid x 10 doen. 200,- voor 1x een particulier geregeld betrouwbaar 1 vaccin voor 1 jonge speler. En dit hoef je niet supersnel te regelen, hier had je minstens 2 maanden de tijd voor.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of dat inderdaad kan is dus net zo'n voorbarige - zo niet mr voorbarige - conclusie als die dat Djokovic 'dus niet gevaccineerd wil worden'
dan wint ie hem, met 2 vingers in de neus.quote:
Nee, slechts timmerman.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Als die vader zijn zoon als Jezus ziet denkt hij dan ook dat hij zelf God is?
Echt h. Dat statement van die vaderquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:59 schreef Regilio_ het volgende:
Die ouders van hem helpen ook niet echt mee. Wat een tokkies
quote:Ook Tsjechische tennisster Voracova zit vast in hetzelfde Australische detentiecentrum als Djokovic: “Beetje zoals een gevangenis”
De Tsjechische Renata Voracova, van wie het Australische visum is geweigerd, zit in hetzelfde quarantainehotel en detentiecentrum als de Servir Novak Djokovic. “Het voelt een beetje als een gevangenis,” vertelde ze in een interview met het Tsjechische dagblad DNES en Sport op vrijdag.
“Ik zit in een kamer en ik kan nergens heen,” zei de 38-jarige Voracova. “Ik kan mijn raam maar een paar centimeter openzetten. Er zijn overal bewakers, ook onder mijn raam, wat nogal vreemd is. Misschien dachten ze dat ik eruit zou springen en wegrennen,” voegde ze eraan toe. Ook noemde ze haar hotel “een soort verbeterde slaapzaal”. “Ze brengen me eten en er is een bewaker in de gang. Alles is gerantsoeneerd. Ik voel me een beetje als in een gevangenis.”
Voracova reisde vorige maand al af naar Australi en nam er ook deel aan een voorbereidingstoernooi. Donderdag zou ze van de douane het nieuws hebben gekregen dat haar visum ongeldig is. “Het was als in een actiefilm, helemaal niet prettig”, zegt de Tsjechische. “Ik snap niet waarom ze na een week naar me toe komen om te zeggen: de regels die eerder golden, gelden nu niet meer.”
Het Tsjechische ministerie van Buitenlandse Zaken meldde dat het protesteerde tegen de detentie, maar dat de tennisster er inmiddels mee instemde om het land te verlaten en niet deel te nemen aan het Australian Open, dat maandag 17 januari begint, “omdat haar trainingsmogelijkheden beperkt zijn”.
“Ik wacht op een vergunning om te vertrekken, misschien zaterdag”, aldus Voracova. De Tsjechische had een vrijstelling gekregen omdat ze onlangs hersteld was van COVID-19, voordat haar visum donderdag werd geannuleerd.
Bron: https://nos.nl/liveblog/2(...)vaccineerd-personeelquote:Advocaten: Djokovic had in december nog corona
Tennisser Novak Djokovic is vorige maand besmet geweest met het coronavirus, en heeft daarom een medische vrijstelling ontvangen waardoor hij zonder vaccinatiebewijs Australi in mocht. Dat beweren de advocaten van de Servir in nieuw opgedoken documenten bij de federale rechtbank.
Djokovic testte op 16 december met een PCR-test positief, staat in het document. De tennisser verblijft momenteel in een hotel in Melbourne, nadat hem eerder deze week de toegang tot het land was geweigerd. Hij hoopt dat hij kan deelnemen aan de Australian Open, die op maandag 17 januari begint.
De rechter doet maandag uitspraak over de zaak van Djokovic. Eerder was al bekend dat hij beweerde dat hij over een 'medische vrijstelling' beschikt. Djokovic heeft zich nooit uitgelaten over het feit of hij wel of niet is gevaccineerd tegen het coronavirus.
De 34-jarige tennisser liet gisteren voor het eerst van zich horen: "Bedankt mensen over de hele wereld voor jullie continue steun. Ik voel het en het wordt erg gewaardeerd", schreef hij op Instagram.
Schuld van de bondquote:Kort voordat Djokovic' verweer openbaar werd, kwam al naar buiten dat de Australische tennisbond spelers inderdaad foutief genformeerd heeft dat een eerdere besmetting reden voor medische vrijstelling is. Dit ondanks het feit dat het ministerie van volksgezondheid de bond tot tweemaal toe te kennen had gegeven dat dit niet het geval was.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Schuld van de bond
Wat een genante vertoning. Wel vreemd dat ze dan inderdaad een medische vrijstelling kregen?
Bijzonder dat Djokovic dan toch verzoek heeft ingediend en kennelijk heeft gekregen. Hij kan het echter niet bewijzen in Australi dus benieuwd op welke gronden dat is ingediend.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ze hebben het ook gewoon nagevraagd en een 'nee' gekregen.
Die dubbelspeelster (Voracova) waar ik gisteren over postte was zelfs al binnen, had al een wedstrijd gespeeld en is nu alsnog naar huis gestuurd. Dat was ook op grond van een recente positieve test.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijzonder dat Djokovic dan toch verzoek heeft ingediend en kennelijk heeft gekregen. Hij kan het echter niet bewijzen in Australi dus benieuwd op welke gronden dat is ingediend.
Dat lijkt me ook niet, idd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:18 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik heb sterk mijn twijfels of ie wel echt besmet is geweest.
dat ligt toch echt aan hem en zijn gedragquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:15 schreef XDo het volgende:
Toch apart dat als Federer in deze situatie zou zitten wij hem allemaal blind zouden geloven maar bij Novax Djokovic twijfel je toch.
Want hij heeft al vaker iedereen bedrogen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:18 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
dat ligt toch echt aan hem en zijn gedrag
hij heeft in ieder geval de schijn flink tegen met zijn feestjes idd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Want hij heeft al vaker iedereen bedrogen?
Pff, wat een vooroordelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |