Mja, het zou wel handig zijn, anders ligt er wel erg vel druk op die minister. Dat vind ik toch anders dan dat een rechter erover besluit.Die minister heeft denk ik veel meer beoordelingsruimte dan de rechter.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, hoger beroep is ook niet nodig, ze hebben de bevoegdheid om hem alsnog het land uit te zetten.
Mee eens. Ben heel erg benieuwd.quote:Maar die quote is van vandaag toch? Dan zal er vast nog geen update zijn. Maar ik ga er vanuit dat ze hier zo snel mogelijk een beslissing over gaan nemen. Lijkt me wel praktisch om dat voor de loting te doen zodat je nog kan schuiven met de geplaatste spelers als Djoko niet mee mag doen.
En dus ook toegegeven dat hij besmet naar een interview gingquote:Op woensdag 12 januari 2022 06:17 schreef tja77 het volgende:
Djokovic heeft toegegeven dat ie fout zat met het invullen van de info op visumaanvraag. Dan is het volgens mij wel duidelijk dat ie het land wordt uitgezet.
Wel benieuwd wat het idee is geweest van het team van Djokovic. Zo’n fout op het formulier is echt niet per ongeluk, dat geloof ik in ieder geval niet. Dan hebben ze waarschijnlijk gedacht dat ze het beter achteraf een inschattingsfout kunnen noemen dan dat ze het formulier juist invullen met als gevolg dat hij het land sowieso niet in mag.. of ze zijn er gewoon vanuit gegaan dat hij zonder veel problemen het land in zou komen en ze niet gedetailleerd naar de formulieren zouden kijken..quote:Op woensdag 12 januari 2022 06:17 schreef tja77 het volgende:
Djokovic heeft toegegeven dat ie fout zat met het invullen van de info op visumaanvraag. Dan is het volgens mij wel duidelijk dat ie het land wordt uitgezet.
Anders ben ik benieuwd hoe vaak ze bij de douane te horen gaan krijgen dat Djokovic wel werd binnen gelaten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 06:17 schreef tja77 het volgende:
Australië is ERG streng en consequent met dit soort zaken. Als Djokovic mag blijven zal me dat zeer verbazen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat het idee is geweest van het team van Djokovic. Zo’n fout op het formulier is echt niet per ongeluk, dat geloof ik in ieder geval niet. Dan hebben ze waarschijnlijk gedacht dat ze het beter achteraf een inschattingsfout kunnen noemen dan dat ze het formulier juist invullen met als gevolg dat hij het land sowieso niet in mag.. of ze zijn er gewoon vanuit gegaan dat hij zonder veel problemen het land in zou komen en ze niet gedetailleerd naar de formulieren zouden kijken..
(Ik denk overigens nog steeds dat hij gewoon mag blijven en gaat spelen)
Ik denk dat de douane daar niet heel veel moeite mee heeft.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Anders ben ik benieuwd hoe vaak ze bij de douane te horen gaan krijgen dat Djokovic wel werd binnen gelaten.
Derde set is ook weer lekker labielquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:08 schreef Pino112 het volgende:
Die tweede set bij de Vroome
5-0 achter staan, terugwerken naar een tiebreak en daar zelfs nog een MP hebben maar toch de set verliezen.
Gewonnen jaaaaquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Derde set is ook weer lekker labiel
Dat is standaard. Australië is streng bij immigratie. Alhoewel ik niet denk dat de fout op het inreisformulier ernstig genoeg is om eruit gezet te worden, is het houden van een face to face interview als je besmet ben dat wellicht wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk dat de douane daar niet heel veel moeite mee heeft.
Het gaat vooral om binnenlandse politiek, steun voor coronamaatregelen etc. En hoewel Australië vrij idiote politiek heeft zou ik in dit geval een uitzetting wel begrijpen. Enige is dat die drie jaar wel heftig is.
Het schijnt een strafbaar feit te zijn, hetgeen tot 12 maanden hechtenis kan leiden...quote:Op woensdag 12 januari 2022 06:17 schreef tja77 het volgende:
Een kaartenhuis van leugens.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:43 schreef zipcon het volgende:
Volgens Djokovic was het verkeerde vakje aangekruist door een administratieve fout van een medewerker. Maar wie kan de intentie echt controleren, tenzij een foute aangifte op zich al aanleiding geeft tot gevangenisstraf. De feiten op zich van niet te reizen zijn natuurlijk kwalijk te nemen en als grond voor uitwijzing.
Er is ook nog een dingetje dat hij een aantal dagen later een interview gaf aan L'Equipe op 18 december:
[ twitter ]
Hij zei dat hij de hele tijd een masker droeg maar tijdens een fotoshoot voor het magazine zien we hem zonder masker...
Natuurlijk wel, 'foutjes' leiden onherroepelijk tot uitzetting voor iedereen, dus dan ook voor Djokovic.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:52 schreef OmniRocket het volgende:
Alhoewel ik niet denk dat de fout op het inreisformulier ernstig genoeg is om eruit gezet te worden
We kunnen er misschien een Strafkolonie van makenquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:17 schreef Enawh het volgende:
Als Djokovic na dit allemaal alsnog toegang krijgt tot het land dan kan iedereen daarheen gaan en klopt hun beleid totaal niet
Vind die nieuwste tweets van Ben R. wel verwarrend. Hij weigerde wel mondkapje af te doen tijdens interview, dat duidt weer op dat hij toch al wist positief te zijn. Maar goed in dat geval is zijn verdere gedrag weer zo stuitend onverantwoord dat het wat mij betreft erger is dan het vervalsen van een medisch attest, wat schering en inslag is in de sportwereld.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:01 schreef Norrage het volgende:
Ik moet toch ondertussen toegeven dat ik Djoko ook niet meer geloof. Die gefrabriceerde corona-test lijkt me ondertussen toch vrij evident....
Zucht. Hoe kan ie dit hebben laten gebeuren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |