SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Kristof
BB / [Bewoner] Datacenter vrouw
BB / [Bewoner] Datacenter man
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk heb het recht om te bepalen!
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:30 schreef zodeju het volgende:
Heb het idee dat Sercan en Tobias wel eens maatjes kunnen worden.
quote:
Ah dit vind ik toch wel sneuquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
Emotionele kitty ligt in haar uppie in bed terwijl ze de anderen hoort lachen.
Ja die gaat lekker slapen!
Die data knulquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
Een driftkikkertje als Ziko zie ik er nog niet direct tussen, jullie?
Wel liefquote:
Helemaal eens.quote:
ig met 1 oortje in te luisteren in bedquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:38 schreef engine het volgende:
Ik ga nog even met de ogen dicht luisteren
jij zei al he, misschien te liev wel voor BBquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee, echt heel lief maar heel anders dan Noompje.
Je hebt ook lieverds nodigquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij zei al he, misschien te liev wel voor BB
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ja. Hoop het niet, lijkt me een hele lieve meidquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Dan ben je wel heel erg bekrompen om hier een issue van te maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Kitty maakt zo alleen maar vijanden.
Ga gewoon slapen
soesje hoe bevalt je eerste avondje BB, vermaak je je wat?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:42 schreef suzi1 het volgende:
ik vind zo leuk dat spia nog onder ons is
ja ik ga ook zo slipen hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:42 schreef suzi1 het volgende:
maar volgens mijn kan ik nu ook wel gaan slapen. wil het ontbij niet missen
Beetje overdreven wel ja, pffff dit gaat 1 nachtje goed misschien maar ze moet gewoon normaal meedoen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Kitty maakt zo alleen maar vijanden.
Ga gewoon slapen
Ff wennen weer ♥quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:43 schreef suzi1 het volgende:
ja het leidt goed af. maar kan t niet echt bijhouden
oh, hoelaat kunnen we aan tafel?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:42 schreef suzi1 het volgende:
maar volgens mijn kan ik nu ook wel gaan slapen. wil het ontbij niet missen
Ik hoop dat @DarkRaven70 de koffie klaar heeftquote:
In de tv uitzending verstond ik er geen bal vanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:45 schreef Donna1000 het volgende:
Ik irriteerde me vreselijk aan de stem van BB, wat een verschil met de stem van BB Australie, geweldig vond ik die !
Ik vind deze een beetje klinken als mijn buurman, uit Tilburg.
Ik vind het een amateur. Had die van vorig jaar dan gehouden. Die vond ik wat professioneler klinken, echt een acteur. Dit lijkt me gewoon iemand die zoiets nog nooit eerder gedaan heeft. Technisch klonk het ook belabberd en niet te verstaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:45 schreef Donna1000 het volgende:
Ik irriteerde me vreselijk aan de stem van BB, wat een verschil met de stem van BB Australie, geweldig vond ik die !
ik houd het maar op een uitgebreide lunch danquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:Darkraven70 de koffie klaar heeft
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:47 schreef suzi1 het volgende:
ja we gaan lekker slapen in de groene kamer!!![]()
bro's before ho'squote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:30 schreef zodeju het volgende:
Heb het idee dat Sercan en Tobias wel eens maatjes kunnen worden.
ze vertellen enge verhalenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat is er op stream 2 te zien, een groepsgesprek of zo ?
Dat is bij mij stream 1quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoe die klinkt boeit me niet echt. Als ik hem maar zou kunnen verstaan ben ik al tevreden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:45 schreef Donna1000 het volgende:
je bedoelt stream 1quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lijkt er wel op ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:55 schreef UtopiaFreak het volgende:
nachtrecherchewerk, is dit hem?
[ link | afbeelding ]
Lijkt wel jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:55 schreef UtopiaFreak het volgende:
nachtrecherchewerk, is dit hem?
[ link | afbeelding ]
Nouchine ligt daar ook dacht ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:58 schreef KnalPoenani het volgende:
Maar is iedereen nou in 1 slaapkamer gaan slapen en Kitty in haar eentje in die andere?
Nouch ligt er bijquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:58 schreef KnalPoenani het volgende:
Maar is iedereen nou in 1 slaapkamer gaan slapen en Kitty in haar eentje in die andere?
Er slaapt er maar 1 en dat is Nouchquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:02 schreef GayGuy het volgende:
Net klaar met de kickoff, gezien, ik dacht ff lekker de livestreams te zien, heeft mijn videoland app op mijn samsung tv de streams nog niet. Ga ik met mijn tel castsn, slaapt de hele zooi al🤣
Ze slpen nog niet, ze liggen op 1 kamer te ouwehoeren, ik ga op reis etc.....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:02 schreef GayGuy het volgende:
Net klaar met de kickoff, gezien, ik dacht ff lekker de livestreams te zien, heeft mijn videoland app op mijn samsung tv de streams nog niet. Ga ik met mijn tel castsn, slaapt de hele zooi al🤣
Je zal via internet moeten kijken want net als vorig jaar werkt het niet op je Samsung TVquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:02 schreef GayGuy het volgende:
ze hadden oordopjesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:14 schreef Krambo het volgende:
Hoe hebben ze dat vorig jaar opgelost met het gesnurk van Thomas? In het begin was daar ook gezeik over en later hoorde je er niemand meer over.
Was tijd stil bij mijquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze slpen nog niet, ze liggen op 1 kamer te ouwehoeren, ik ga op reis etc.....
Nouchine en Kitty(in sjaggie bui want ze snurkt en wil alleen slapen) liggen in andere slpk.
lijkt wel alsof het verboden is om op de bank te slapen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:16 schreef BB-King het volgende:
Kitty baalt ervan dat ze zich erg goed voelde maar nu baalt dat ze snurkt en zo de groep tegen haar krijgt.
Dat wilde ze ook, maar mocht nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
lijkt wel alsof het verboden is om op de bank te slapen?
dan was het probleem opgelost
Ik had de app via mijn Ziggo box opgestart (slaap half, lol) via samsung doet hij het welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:10 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Je zal via internet moeten kijken want net als vorig jaar werkt het niet op je Samsung TV
Nee, kost geldquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:14 schreef robmmad16 het volgende:
Misschien moet Kitty als geheime opdracht het warme water weg laten lopen... Op zeker dat iemand dat als geheime opdracht gaat krijgen ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb je meegekregen dat er nog 2 in een aparte kamer zitten?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:22 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik had de app via mijn Ziggo box opgestart (slaap half, lol) via samsung doet hij het wel
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst de eerste filmpjes van vandaag, welterusten ....
Fijn dat je er weer bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truste
Gone...
Ga er vandoor, voor de dagdienst de eerste filmpjes van vandaag, welterusten ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee wie?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat er nog 2 in een aparte kamer zitten?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:29 schreef Krambo het volgende:
Kitty zit nu al in een negatieve spiraal, na 3 dagen
yep maar de werden vanacht niet meer gezeigt ofquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat er nog 2 in een aparte kamer zitten?
(we weten nog geen namen) Jut en Jul volgens @D.quote:
De anderen slapen al.. en Kitty wil het er niet meer over hebben maar blijft erover zeuren.. en sjanken..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Zij is de enige die gezeik maakt over dat kut slapen.
Klopt, hebben we al een tijd geen stream meer van gezien.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep maar de werden vanacht niet meer gezeigt of
geen idee
Pak ook de popcorn en geniet hier vanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Kitty is echt dom bezig.
Met deze houding haat iedereen je.
Als jij naar buiten loopt als iedereen net slaapt en je doet de deur open is iedereen wakker.
En nu gaat ze zielig liggen doen.
Echt smerig, zielig wijf.
Zij is de enige die gezeik maakt over dat kut slapen.
Ze kijken verdomd weinig streams.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:32 schreef Flory het volgende:
[..]
(we weten nog geen namen) Jut en Jul volgens @:D.![]()
Ze hebben in elke geval de opdracht er 2 (? dacht ik) te nomineren.
Ze volgen de bewoners op streams.
Chips is op...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:33 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Pak ook de popcorn en geniet hier van
Heeft bij mij ook een paar puntjes gescoord. Maar misschien te lief voor 't huis.. Das ook niet goed.quote:
Ik had serieus niet verwacht dat Kitty zo zou gaan zeuren al gelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze kijken verdomd weinig streams.
Els/Kitty is gewoon tegen alles.
Negatief bij alles wat voorgesteld wordt.
Het is haar manier of geen manier..
Wat moet zo een Oma nu ook in BB wat een aanfluiting is dit LOLquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik had serieus niet verwacht dat Kitty zo zou gaan zeuren al gelijk
Leeftijd zegt niet altijd alles héquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:37 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Wat moet zo een Oma nu ook in BB wat een aanfluiting is dit LOL
Nee das waar maar dit is een grote groep jongeren met 1 Opa homo en een zeik Omaquote:
Hoezo? ze is lief en probeert er te zijn voor iemand die zich alleen voelt (of dat terecht is... sja)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:40 schreef robmmad16 het volgende:
Ik vind Nouchine wel heeeeeeeel erg Zwaan kleef aan, maar dat kan aan mij liggen...
Omdat Kitty de hele avond al zegt laat me maar even met rust. Naar iemand toe gaan okay, maar ik zou op den duur ook iemand dan even laten denk ik. Bovendien distantieert ze zichzelf zo ook van de groep in de andere slaapkamer, wellicht ook niet helemaal slim.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoezo? ze is lief en probeert er te zijn voor iemand die zich alleen voelt (of dat terecht is... sja)
of ze daarmee een goede keuze maakt zal blijken.
Ja okee, maar dat wisten ze niet van tevoren.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:43 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee das waar maar dit is een grote groep jongeren met 1 Opa homo en een zeik Oma
Dat laatste vooral ja, we zullen het zienquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:45 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Omdat Kitty de hele avond al zegt laat me maar even met rust. Naar iemand toe gaan okay, maar ik zou op den duur ook iemand dan even laten denk ik. Bovendien distantieert ze zichzelf zo ook van de groep in de andere slaapkamer, wellicht ook niet helemaal slim.
Dat zijn de ergste.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:45 schreef Flory het volgende:
sommigen van die leeftijd kunnen nog aardig mee met jeugd hoor
Of juist wel slim.. dit haalt de uitzending vast wel. En dat zal haar populariteit/naamsbekendheid goed doen. (Denk ik)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:45 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Omdat Kitty de hele avond al zegt laat me maar even met rust. Naar iemand toe gaan okay, maar ik zou op den duur ook iemand dan even laten denk ik. Bovendien distantieert ze zichzelf zo ook van de groep in de andere slaapkamer, wellicht ook niet helemaal slim.
Hoop eigenlijk dat deze groep niet zo erg met tv-uitzending en 'hoe kom ik over' bezig zal zijn als de vorige.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:50 schreef Yolk het volgende:
[..]
Of juist wel slim.. dit haalt de uitzending vast wel. En dat zal haar populariteit/naamsbekendheid goed doen. (Denk ik)
Mijn 1e indruk is toch wel dat het mensen zijn die aandacht zoeken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:59 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk dat deze groep niet zo erg met tv-uitzending en 'hoe kom ik over' bezig zal zijn als de vorige.
Natuurlijk voorkom je dat niet, maar het maakt ze zoveel leuker en spontaner als ze zichzelf zijn.
Dat sowieso, anders doe je denk ik ook niet mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 02:02 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Mijn 1e indruk is toch wel dat het mensen zijn die aandacht zoeken.
Nou wat gek!!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 02:02 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Mijn 1e indruk is toch wel dat het mensen zijn die aandacht zoeken.
De ow jee ik ben op TV types.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 02:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou wat gek!!
Mensen die meedoen aan een RLS die aandachtsgeil zijn....
Hoe kan dat nou??
Nooit wat van begrepen van mensen die aan zoiets meedoenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 02:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou wat gek!!
Mensen die meedoen aan een RLS die aandachtsgeil zijn....
Hoe kan dat nou??
Haaaaiii Ericquote:Op dinsdag 4 januari 2022 02:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nooit wat van begrepen van mensen die aan zoiets meedoen
Haaaaiii lieve COS'ers
Wat fijn dat we er weer zijn!
Dank je DGKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hoe laat denk je dat er leven in het BB huis komt?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:11 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen, nou ik zit er helemaal klaar voor....😉
Eigenlijk nu maar dat is iets te voorbarig ben ik bang 🙄quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe laat denk je dat er leven in het BB huis komt?
Ja, dat denk ik ook, het is geen Utopia, daar waren er altijd wel een paar vroeg op.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eigenlijk nu maar dat is iets te voorbarig ben ik bang 🙄
Lekker snotsnuiven.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, het is geen Utopia, daar waren er altijd wel een paar vroeg op.
Rond 8 uur.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die ookquote:
Hey Engine,quote:
Ja dat vond ik wel heerlijk hoor, ik ben zelf altijd vroeg wakker dus die reuring was heerlijk zo vroeg in de morgen 😉quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, het is geen Utopia, daar waren er altijd wel een paar vroeg op.
Ja hier nog zo een. Vond dat altijd wel een lekker momentjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat vond ik wel heerlijk hoor, ik ben zelf altijd vroeg wakker dus die reuring was heerlijk zo vroeg in de morgen 😉
Haha heerlijk hč, ben wel benieuwd wat deze BB gaat brengen 😁quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier nog zo een. Vond dat altijd wel een lekker momentje
Ik vind die overschakeling van net binnen komen op tv en dan overgaan op de streams dat ze er al een paar dagen zitten niet zo fijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha heerlijk hč, ben wel benieuwd wat deze BB gaat brengen 😁
Hey dotquote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine,
O dan hebben we nog even
Tot zover vind ik de bewoners wel leuk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind die overschakeling van net binnen komen op tv en dan overgaan op de streams dat ze er al een paar dagen zitten niet zo fijn.
Het mooiste vind ik dat je vanaf het allereerste moment kan mee streamen.
Maar we gaan het zien ben wel benieuwd.
Op Grace na wel, mooi meidje maar o zo drukquote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tot zover vind ik de bewoners wel leuk.
Ja inderdaad, je hebt in die paar dagen toch een hoop gemist, hele rare overgang....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind die overschakeling van net binnen komen op tv en dan overgaan op de streams dat ze er al een paar dagen zitten niet zo fijn.
Het mooiste vind ik dat je vanaf het allereerste moment kan mee streamen.
Maar we gaan het zien ben wel benieuwd.
Op videolandquote:
Ja, snap ook niet waarom ze dat gedaan hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je hebt in die paar dagen toch een hoop gemist, hele rare overgang....
Die maakt flink lawaai.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:53 schreef Frummelie het volgende:
Kitty doet lekker snurkie zo af en toe...
7:30 gaat de buzzers...... Bewoners het is tijd om op te staan!!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanavond gaan we waarschijnlijk zien hoe die 2 binnen zijn gekomen en of die knul is geslaagd met zn opdracht, lekker warrig hahaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, snap ook niet waarom ze dat gedaan hebben.
Morguh Frits, zo leuk jou weer op FOK! te zienquote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
7:30 gaat de buzzers...... Bewoners het is tijd om op te staan!!
Goedemorgen Cos
Goedemorgen Fritsiequote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen Cos
zeker niet 7:30 ,toch ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen Cos
Hey Lonnequote:
Goedemorgen,hoe gaat het met je arm?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen Cos
Lonne.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:16 schreef lonneberga het volgende:
Wat leuk al die bekende namen,terug in de tijd
ja nouchine verzoekte het ,maarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:17 schreef Benny het volgende:
Zo. Even teruggelezen... Kitty is Kutty en Nouchine is lief. Dawast?
Moet je @mario390 even vragen hoe hij dat doetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:16 schreef Cargamelk het volgende:
Videoland opgezegd .. krijg geen livestreams in het buitenland ..wat een ellende
Kitty snurktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:17 schreef Benny het volgende:
Zo. Even teruggelezen... Kitty is Kutty en Nouchine is lief. Dawast?
Met VPN?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:16 schreef Cargamelk het volgende:
Videoland opgezegd .. krijg geen livestreams in het buitenland ..wat een ellende
sssssssssssstquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je @:Mario390 even vragen hoe hij dat doet
Die zit er nog aan en in 'n spalk. Morgen ff 'n uurtje aan het infuus in het ziekenhuis.....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,hoe gaat het met je arm?
Wat heb je met je arm dan ? Het zit jou ook niet mee allemaalquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zit er nog aan en in 'n spalk. Morgen ff 'n uurtje aan het infuus in het ziekenhuis.....
Dat is raar, ik heb geen idee hoe of wat misschien heeft @HiDiHo een oplossing?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:32 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Videoland doet het verder prima maar geen livestreams
Ja die doet het hier ook niet zuiver. Krijg ook geen meldingen als ik DM hebquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:35 schreef Cargamelk het volgende:
Ook FOK! doet raar ... moet nu iedere keer refreshen
Ja,maar dat is offtopic.quote:
Hey Whuzz ouwe neukertquote:
Hoezo, maak je daar geen streams van danquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,maar dat is offtopic.
Goedemorgen.
Jij met Dot wel?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoezo, maak je daar geen streams van dan![]()
Oeps, dacht dat ik elders zatquote:
Meestal wel, maar onze nieuwe roze camper heeft nog geen goede camera'squote:
Da's nog vreemder danquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:32 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Videoland doet het verder prima maar geen livestreams
Geniet van 1 slaapkamer en een lege tuin!quote:
Na zwart beeld geniet ik van kleur nuquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geniet van 1 slaapkamer en een lege tuin!
Is toch Bijlmer?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Achtergrondgeluid van Amsterdam-Zuid is wel schitterend...
Zover ik weet staat het huis vlakbij de Arena.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, vast wel, zo bekend ben ik dus in Amsterdam
Bijlmer is ZuidOost, het huis staat bij de JohanCruyff-Arena en dat is zuidoost.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, vast wel, zo bekend ben ik dus in Amsterdam
Deze man weet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bijlmer is ZuidOost, het huis staat bij de JohanCruyff-Arena en dat is zuidoost.
Wat Fritsie zegtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bijlmer is ZuidOost, het huis staat bij de JohanCruyff-Arena en dat is zuidoost.
Thomas? Ow nee wacht...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:56 schreef Hunter het volgende:
Toch snurkt er iemand en volgens mij is het niet Kitty
Correctie, het is toch Kittyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:56 schreef Hunter het volgende:
Toch snurkt er iemand en volgens mij is het niet Kitty
Sneupke.quote:
Nog niet echt een oordeel kunnen maken.Ze vallen me allemaal 100% mee.quote:
Geen Vera lover ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog niet echt een oordeel kunnen maken.Ze vallen me allemaal 100% mee.
Eensquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:20 schreef Li0nHeart het volgende:
De enige die tot nu toe echt ontzettend tegenvalt is de stem van BB, vooral omdat ie door dat computergekraak onverstaanbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |