Je zal via internet moeten kijken want net als vorig jaar werkt het niet op je Samsung TVquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:02 schreef GayGuy het volgende:
Net klaar met de kickoff, gezien, ik dacht ff lekker de livestreams te zien, heeft mijn videoland app op mijn samsung tv de streams nog niet. Ga ik met mijn tel castsn, slaapt de hele zooi al🤣
ze hadden oordopjesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:14 schreef Krambo het volgende:
Hoe hebben ze dat vorig jaar opgelost met het gesnurk van Thomas? In het begin was daar ook gezeik over en later hoorde je er niemand meer over.
Was tijd stil bij mijquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze slpen nog niet, ze liggen op 1 kamer te ouwehoeren, ik ga op reis etc.....
Nouchine en Kitty(in sjaggie bui want ze snurkt en wil alleen slapen) liggen in andere slpk.
lijkt wel alsof het verboden is om op de bank te slapen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:16 schreef BB-King het volgende:
Kitty baalt ervan dat ze zich erg goed voelde maar nu baalt dat ze snurkt en zo de groep tegen haar krijgt.
Dat wilde ze ook, maar mocht nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
lijkt wel alsof het verboden is om op de bank te slapen?
dan was het probleem opgelost
Ik had de app via mijn Ziggo box opgestart (slaap half, lol) via samsung doet hij het welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:10 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Je zal via internet moeten kijken want net als vorig jaar werkt het niet op je Samsung TV
Nee, kost geldquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:14 schreef robmmad16 het volgende:
Misschien moet Kitty als geheime opdracht het warme water weg laten lopen... Op zeker dat iemand dat als geheime opdracht gaat krijgen ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb je meegekregen dat er nog 2 in een aparte kamer zitten?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:22 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik had de app via mijn Ziggo box opgestart (slaap half, lol) via samsung doet hij het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |