SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Kristof
BB / [Bewoner] Datacenter vrouw
BB / [Bewoner] Datacenter man
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk heb het recht om te bepalen!
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:30 schreef zodeju het volgende:
Heb het idee dat Sercan en Tobias wel eens maatjes kunnen worden.
quote:
Ah dit vind ik toch wel sneuquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
Emotionele kitty ligt in haar uppie in bed terwijl ze de anderen hoort lachen.
Ja die gaat lekker slapen!
Die data knulquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
Een driftkikkertje als Ziko zie ik er nog niet direct tussen, jullie?
Wel liefquote:
Helemaal eens.quote:
ig met 1 oortje in te luisteren in bedquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:38 schreef engine het volgende:
Ik ga nog even met de ogen dicht luisteren
jij zei al he, misschien te liev wel voor BBquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee, echt heel lief maar heel anders dan Noompje.
Je hebt ook lieverds nodigquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij zei al he, misschien te liev wel voor BB
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ja. Hoop het niet, lijkt me een hele lieve meidquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Dan ben je wel heel erg bekrompen om hier een issue van te maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Kitty maakt zo alleen maar vijanden.
Ga gewoon slapen
soesje hoe bevalt je eerste avondje BB, vermaak je je wat?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:42 schreef suzi1 het volgende:
ik vind zo leuk dat spia nog onder ons is
ja ik ga ook zo slipen hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:42 schreef suzi1 het volgende:
maar volgens mijn kan ik nu ook wel gaan slapen. wil het ontbij niet missen
Beetje overdreven wel ja, pffff dit gaat 1 nachtje goed misschien maar ze moet gewoon normaal meedoen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Kitty maakt zo alleen maar vijanden.
Ga gewoon slapen
Ff wennen weer ♥quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:43 schreef suzi1 het volgende:
ja het leidt goed af. maar kan t niet echt bijhouden
oh, hoelaat kunnen we aan tafel?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:42 schreef suzi1 het volgende:
maar volgens mijn kan ik nu ook wel gaan slapen. wil het ontbij niet missen
Ik hoop dat @DarkRaven70 de koffie klaar heeftquote:
In de tv uitzending verstond ik er geen bal vanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:45 schreef Donna1000 het volgende:
Ik irriteerde me vreselijk aan de stem van BB, wat een verschil met de stem van BB Australie, geweldig vond ik die !
Ik vind deze een beetje klinken als mijn buurman, uit Tilburg.
Ik vind het een amateur. Had die van vorig jaar dan gehouden. Die vond ik wat professioneler klinken, echt een acteur. Dit lijkt me gewoon iemand die zoiets nog nooit eerder gedaan heeft. Technisch klonk het ook belabberd en niet te verstaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:45 schreef Donna1000 het volgende:
Ik irriteerde me vreselijk aan de stem van BB, wat een verschil met de stem van BB Australie, geweldig vond ik die !
Ik vind deze een beetje klinken als mijn buurman, uit Tilburg.
ik houd het maar op een uitgebreide lunch danquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:Darkraven70 de koffie klaar heeft
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:47 schreef suzi1 het volgende:
ja we gaan lekker slapen in de groene kamer!!![]()
bro's before ho'squote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:30 schreef zodeju het volgende:
Heb het idee dat Sercan en Tobias wel eens maatjes kunnen worden.
ze vertellen enge verhalenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat is er op stream 2 te zien, een groepsgesprek of zo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |