Geniet van 1 slaapkamer en een lege tuin!quote:
Na zwart beeld geniet ik van kleur nuquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geniet van 1 slaapkamer en een lege tuin!
Is toch Bijlmer?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Achtergrondgeluid van Amsterdam-Zuid is wel schitterend...
Zover ik weet staat het huis vlakbij de Arena.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, vast wel, zo bekend ben ik dus in Amsterdam
Bijlmer is ZuidOost, het huis staat bij de JohanCruyff-Arena en dat is zuidoost.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, vast wel, zo bekend ben ik dus in Amsterdam
Deze man weet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bijlmer is ZuidOost, het huis staat bij de JohanCruyff-Arena en dat is zuidoost.
Wat Fritsie zegtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bijlmer is ZuidOost, het huis staat bij de JohanCruyff-Arena en dat is zuidoost.
Thomas? Ow nee wacht...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:56 schreef Hunter het volgende:
Toch snurkt er iemand en volgens mij is het niet Kitty
Correctie, het is toch Kittyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:56 schreef Hunter het volgende:
Toch snurkt er iemand en volgens mij is het niet Kitty
Sneupke.quote:
tobias en nouchinequote:
Nog niet echt een oordeel kunnen maken.Ze vallen me allemaal 100% mee.quote:
Geen Vera lover ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog niet echt een oordeel kunnen maken.Ze vallen me allemaal 100% mee.
Eensquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:20 schreef Li0nHeart het volgende:
De enige die tot nu toe echt ontzettend tegenvalt is de stem van BB, vooral omdat ie door dat computergekraak onverstaanbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |