SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Nee 6-3 is perfectquote:Op zondag 2 januari 2022 22:29 schreef Tagliano het volgende:
De tering wat duurde dit lang
Zeer verdiend, had 2 sets korter kunnen/mogen zijn
Graag een TR zetten, de mods staan uw graag te woord tijdens het WK van 2023quote:
Ik ben tegen racismequote:Op zondag 2 januari 2022 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog zo'n chocoladekerstman. Die gaat er vanavond aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ik eet zojuist m’n laatste stukjes chocoladereep opquote:Op zondag 2 januari 2022 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:30 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom zijn er weinig leuke Smith gifjes
Ik heb nog gerookte zalm die vandaag op moet.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Naja het kwam er op neer dat er allemaal een beetje te veel druk op zat van beide kanten en dat het meer stress opleverde dan plezier. Helpt niet als je een druk leven hebt.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom doet ze dat?Vrouwen kunnen echt geen beslissingen maken
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Rip klaas zijn ¤100SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent toch leraar?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja het kwam er op neer dat er allemaal een beetje te veel druk op zat van beide kanten en dat het meer stress opleverde dan plezier. Helpt niet als je een druk leven hebt.
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Rip klaas zijn ¤100Dat wordt weer kontje verkopen want die poen had ie helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Deep Crimsonquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik heb 100 euro ingezet op wade
Omdat hij niet agressief is en geen mongolische dansjes heeft.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:30 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom zijn er weinig leuke Smith gifjes
En dat vinden wij jammerquote:Op zondag 2 januari 2022 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Omdat hij niet agressief is en geen mongolische dansjes heeft.
Naja dat was het punt ook in niet zo verkapte woorden.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Een druk leven hebben is eigenlijk gewoon eigenlijk codetaal voor ik vind je niet leuk genoeg om prioriteit te maken, maar dit geheel terzijde.
Hier wordt eventjes les gegeven.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Een druk leven hebben is eigenlijk gewoon altijd codetaal voor ik vind je niet leuk genoeg om prioriteit te maken, maar dit geheel terzijde.
Ik neem aan dat een bepaalde mod nu aan het leuren is om halfjaarbansquote:
Hij wacht maar een dagje.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een bepaalde mod nu aan het leuren is om halfjaarbans
Ze zijn nog niet begonnen aan de tweede partij. Daarnaast moeten ze langer spelen.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch een 25min vroeger dan gisteren xd
Dat klinkt erg onlogischquote:Op zondag 2 januari 2022 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een bepaalde mod nu aan het leuren is om halfjaarbans
Dit.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Een druk leven hebben is eigenlijk gewoon altijd codetaal voor ik vind je niet leuk genoeg om prioriteit te maken, maar dit geheel terzijde.
Inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2022 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit.
Als een vrouw gek op je is rijdt ze 2 uur naar je om samen The Witcher te kijken.
NEEquote:Op zondag 2 januari 2022 22:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Kunnen ze die presentator even wisselen...
Na 2 uur in mijn auto is mijn rug naar de getver ook.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad
@:lonaa is bijvoorbeeld niet bereid dat te doen waardoor ik voldoende weet
Wacht maar, 2022 wordt jouw jaar.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad
@:lonaa is bijvoorbeeld niet bereid dat te doen waardoor ik voldoende weet
Jammer...quote:
In dit warme bad houden wij van Koertquote:Op zondag 2 januari 2022 22:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Oke je rug zou vervelend zijn maar dat je niet terug kan hoeft geen probleem te zijnquote:Op zondag 2 januari 2022 22:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Na 2 uur in mijn auto is mijn rug naar de getver ook.
Even half uurtje powernapquote:Op zondag 2 januari 2022 22:37 schreef Machielovic het volgende:
Wel goed nieuws @:DR_Flash en @:Immerdebestebob gaan blijven
Als je van Koert al jeuk krijgt hoe zit dat dan met Maijer (de andere presentator)?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jammer...
Ik krijg altijd jeuk van die vent.
Darten is topsport, dit vergt energiequote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
Hij is na elke pot buiten adem, dat lijkt mij toch niet heel gezond.
Dan zit ik hier verkeerd.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
In dit warme bad houden wij van Koert
Ik ben pas bij aflevering 4 gelukkig maar seizoen 2 ben ik tot nu toe ERG positief over. Dat meisje is ook heel leuk.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef fetX het volgende:
Ik heb The Witcher trouwens een 9/10 overall gegeven. Wat jij @:maxi-mus
Ik heb er spijt van dat ik het zo lang heb uitgesteld.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef fetX het volgende:
Topsport hequote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
Die vind ik echt minder irritant.... Don't ask me whyquote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je van Koert al jeuk krijgt hoe zit dat dan met Maijer (de andere presentator)?
Ah genot zeg. Dan heb je nog een paar goede afleveringen te gaan. Ik vond het echt puur genotquote:Op zondag 2 januari 2022 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben pas bij aflevering 4 gelukkig maar seizoen 2 ben ik tot nu toe ERG positief over. Dat meisje is ook heel leuk.
Ze ziet jou wel als ze je ziet.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke je rug zou vervelend zijn maar dat je niet terug kan hoeft geen probleem te zijn
Wat gaf jij het eerste seizoen van The Witcher?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef fetX het volgende:
Goede serie. Goede games. Erg mooi.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef fetX het volgende:
Dan ben je de eerste fan van Maijer, welkom!quote:Op zondag 2 januari 2022 22:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die vind ik echt minder irritant.... Don't ask me why
Maar sowieso is het geheel dramatisch
Roken en dik zijn is wel vrij killing. Bully Boy moet echt gaan afvallen.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
Nee. Dit kan niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die vind ik echt minder irritant.... Don't ask me why
Maar sowieso is het geheel dramatisch
Een 7,5. Ik vond het vooral heel erg kut dat het niet in chronologische volgorde was.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat gaf jij het eerste seizoen van The Witcher?
Maar dan gooit hij waarschijnlijk ook minder.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Roken en dik zijn is wel vrij killing. Bully Boy moet echt gaan afvallen.
Dat stuurde Lange Frans naar Peter Pannekoek.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit gaat diep of ik mis een gimmick
Je weet wat het alternatief is?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Humphries is ook niet slechter gaan gooienquote:Op zondag 2 januari 2022 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan gooit hij waarschijnlijk ook minder.
Oh nog hoog, ik gaf seizoen 1 een 5,5/10.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Een 7,5. Ik vond het vooral heel erg kut dat het niet in chronologische volgorde was.
Een viesdikke Koel hand Loek had dit wk gewonnen.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan gooit hij waarschijnlijk ook minder.
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat stuurde Lange Frans naar Peter Pannekoek.
Dat kwam inderdaad niet goed uit de verf. Eigenlijk enige minpunt.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Een 7,5. Ik vond het vooral heel erg kut dat het niet in chronologische volgorde was.
quote:
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nog hoog, ik gaf seizoen 1 een 5,5/10.
Die Smith was al half gelopen.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:42 schreef Coco het volgende:
User @:zipportal is aanwezig.
Hij kijkt liever naar Frank Lammers dan de halve finale darts.
Seizoen 2 vond ik echt heel erg goed. Stuk beter dan 1 dus zou het zeker een kans geven.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nog hoog, ik gaf seizoen 1 een 5,5/10.
Misschien dat ik S2 een kans geef gezien de positieve reviews hier.
Heb je daar ook een leuke anekdote bij?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hou van Peter. Overigens heb ik hem eens in het echt gezien!
En toch erg gelachen om ZE ZITTEN IN DE GRONDquote:Op zondag 2 januari 2022 22:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Peter Pannekoek is een mongool.
Callan is ook al lekker aan het bulken. Cross, Dimi en Dolle Dirk ook al.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een viesdikke Koel hand Loek had dit wk gewonnen.
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tonijnsalade, brie, roomkaas en wat er nog verder over is van gisteren.
Nee niet echtquote:Op zondag 2 januari 2022 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je daar ook een leuke anekdote bij?
Jorik, ben jij het?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Peter Pannekoek is een mongool.
Dit is The Witcher?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
(ik hoop dat ze 18 is)
[ afbeelding ]
Koekoek.
Goed voor de sport.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Callan is ook al lekker aan het bulken. Cross, Dimi en Dolle Dirk ook al.
In seizoen 1 is ze 18. (quote:Op zondag 2 januari 2022 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
(ik hoop dat ze 18 is)
[ afbeelding ]
Koekoek.
Dat is zijn beroep.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind Peter altijd maar een matige act
Dan zet ik het binnenkort wel een keer aan.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Seizoen 2 vond ik echt heel erg goed. Stuk beter dan 1 dus zou het zeker een kans geven.
Die wenkbrauwen staan mij tegenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
(ik hoop dat ze 18 is)
[ afbeelding ]
Koekoek.
Ze is 18quote:Op zondag 2 januari 2022 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
(ik hoop dat ze 18 is)
[ afbeelding ]
Koekoek.
Seizoen 1 was een andere actrice toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:45 schreef Coco het volgende:
[..]
In seizoen 1 is ze 18. ()
Inmiddels 20.
Dit is niet The Witcher.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is The Witcher?
Vanaf dinsdag slinger ik Netflix aan (als het daarop staat)
Jazeker, dit is wel seizoen 2 ze is wel redelijk opgedroogd. Staat op Netflix.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is The Witcher?
Vanaf dinsdag slinger ik Netflix aan (als het daarop staat)
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:45 schreef Coco het volgende:
[..]
In seizoen 1 is ze 18. ()
Inmiddels 20.
Ja maar daar schakel ik niet voor inquote:Op zondag 2 januari 2022 22:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is niet The Witcher.
Dit is the Witcher:
[ afbeelding ]
Ik wel.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja maar daar schakel ik niet voor in
Goede kaaklijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is niet The Witcher.
Dit is the Witcher:
[ afbeelding ]
Zij is wel cute ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
(ik hoop dat ze 18 is)
[ afbeelding ]
Koekoek.
zo zoquote:Op zondag 2 januari 2022 22:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is niet The Witcher.
Dit is the Witcher:
[ afbeelding ]
Lijkt op Koos Alberts zonder wielen.quote:
Volgens mij niet .quote:Op zondag 2 januari 2022 22:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Seizoen 1 was een andere actrice toch?
Anya Chalotra (Yennefer in de serie) is anders ook niet mis.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja maar daar schakel ik niet voor in
Nee (alhoewel het niet raar is dat te denken)quote:Op zondag 2 januari 2022 22:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Seizoen 1 was een andere actrice toch?
Ik ben niet zo fan van vrouwen met een bochel.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Anya Chalotra (Yennefer in de serie) is anders ook niet mis.
Nou ik ga ervan uit dat je er hoe dan ook wel schijt aan hebt dus die illusie heb ik nietquote:Op zondag 2 januari 2022 22:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je begint nu al te bepalen wat ik wel of niet mag?
Goed zo @Tagliano Je moet ze kort houdenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je begint nu al te bepalen wat ik wel of niet mag?
Daar ga je goed van uit.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou ik ga ervan uit dat je er hoe dan ook wel schijt aan hebt dus die illusie heb ik niet
(we gaan alleen GEEN wijn drinken tijdens het darten zonder darten te kijken)
Ik drink nu water.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou ik ga ervan uit dat je er hoe dan ook wel schijt aan hebt dus die illusie heb ik niet
(we gaan alleen GEEN wijn drinken tijdens het darten zonder darten te kijken)
Hier 60 minuten geleden al. Je moet het jaar schoon beginnen.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Tanden zijn gepoetst hier
@:Zipportal
Leuke naam.quote:
Dat snap ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fan van vrouwen met een bochel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach krijg toch het heen-en-weerquote:Op zondag 2 januari 2022 22:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar ga je goed van uit.
(en daarvan ook. Wat zit je dan onder de plak he)
Onesie al aan?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Was uw lul stuk.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier 60 minuten geleden al. Je moet het jaar schoon beginnen.
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Ook netjes het voorhuidje wassen heren.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier 60 minuten geleden al. Je moet het jaar schoon beginnen.
Begint morgen op NPO3, ter info voor de mensuh.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het nieuwe seizoen van Dexter is trouwens best leuk.
Ter info.
Dit heb ik van meerdere bronnen vernomenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het nieuwe seizoen van Dexter is trouwens best leuk.
Ter info.
Leuke post zegquote:Op zondag 2 januari 2022 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begint morgen op NPO3, ter info voor de mensuh.
Hoe komt de NPO aan dat geld?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je even googlen wat het Nederlandse woord voor onesie isquote:Op zondag 2 januari 2022 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik moest dit Googelen. Je praat maar gewoon Nederlands.
eensiequote:Op zondag 2 januari 2022 22:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kun je even googlen wat het Nederlandse woord voor onesie is
Een verkleedpak.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kun je even googlen wat het Nederlandse woord voor onesie is
Doen ze het daar ook één aflevering per week?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij hebt nooit de drang gehad om iemand stiekem te vermoorden?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:51 schreef fetX het volgende:
Dexter heeft mij op de een of andere manier nooit kunnen boeien.
Dexter is mijn lievelingsserie.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:51 schreef fetX het volgende:
Dexter heeft mij op de een of andere manier nooit kunnen boeien.
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:51 schreef Machielovic het volgende:
Bij gebrek aan beter Schots vlaggetje[ afbeelding ]
Nee. Ik sla de drang altijd over en doe het gewoon.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij hebt nooit de drang gehad om iemand stiekem te vermoorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |