quote:Op zondag 2 januari 2022 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Rip klaas zijn ¤100Dat wordt weer kontje verkopen want die poen had ie helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Deep Crimsonquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik heb 100 euro ingezet op wade
Omdat hij niet agressief is en geen mongolische dansjes heeft.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:30 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom zijn er weinig leuke Smith gifjes
En dat vinden wij jammerquote:Op zondag 2 januari 2022 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Omdat hij niet agressief is en geen mongolische dansjes heeft.
Naja dat was het punt ook in niet zo verkapte woorden.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Een druk leven hebben is eigenlijk gewoon eigenlijk codetaal voor ik vind je niet leuk genoeg om prioriteit te maken, maar dit geheel terzijde.
Hier wordt eventjes les gegeven.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Een druk leven hebben is eigenlijk gewoon altijd codetaal voor ik vind je niet leuk genoeg om prioriteit te maken, maar dit geheel terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |