SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Wade kan zijn tegenstanders slechter laten gooien. En hij wint doorgaans van Smith. Dit is gespeeld.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Nou gewaagd hoor Frank, de man met het laagste gemiddelde (87) laat je verliezen tegen de man met het hoogste toernooigemiddelde. (100+)
Frank zoekt de grenzen op.
Hier staan al 17 jaar nog twee verhuisdozen vol van mijn opa.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk met een lichte twijfel in de richting van de postzegelboeken die ik als kind gevuld heb en hier nog ergens in een kast staan.
Als je ze maar niet in de vuilnisbak gooit ofzoquote:Op zondag 2 januari 2022 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier staan al 17 jaar nog twee verhuisdozen vol van mijn opa.
Kwestie van iedere 180000000 spammenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Makkie. Even 2 topics erbij en dan de finaledag met een voorspong beginnen.
Ga ik ook vanuit ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Smith gaat dit 'gewoon' vrij simpel winnen.
6-2, 6-3 zoiets.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: een finale zonder Wade is goed voor de finale.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had er zelfs een gifje van gemaakt maar die ben ik alweer kwijt. Dan deze maar.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:38 schreef wimderon het volgende:
Deze had @:Mani89 al maanden geleden ontdekt.
Kan een genottelijk schouwspel worden als Wade meekanquote:Op zondag 2 januari 2022 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Stelling: een finale zonder Wade is goed voor de finale.
Toen zal ik zo dronken zijn geweest dat ik dat niet meer weet.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst gedanst met iemand?
Haha ik weet het niet. Ondanks de laatste potjes zit ik bij Smith nog steeds te wachten op de onvermijdelijke choke. Al zou het tof zijn als hij eindelijk daarmee afrekent.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Zoeken eigenlijk nog een goed huis, maar is amper nog wat waard.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je ze maar niet in de vuilnisbak gooit ofzo
quote:Op zondag 2 januari 2022 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Welkomquote:Op zondag 2 januari 2022 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo net Undercover gekeken en net op tijd voor darts.
Zolang je maar niet series kijkt terwijl er een negendarter wordt gegooidquote:Op zondag 2 januari 2022 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo net Undercover gekeken en net op tijd voor darts.
Die 2 pluspunten zijn een groot gemis.quote:
Heb ik ook al gedaan dit WK volgens mij.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zolang je maar niet series kijkt terwijl er een negendarter wordt gegooid
( @:gurneyisbestoke )
Dit kan niet JRquote:Op zondag 2 januari 2022 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan dit WK volgens mij.
Het maakt me geen reet meer uit allemaal, alles is goedquote:
Heb toch wel liever Smith.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het maakt me geen reet meer uit allemaal, alles is goed
....quote:Op zondag 2 januari 2022 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Erg mooi dat jij precies op tijd komt
Ik vind dat wel prima altijd, achteroverleunen en genietenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat het mij in beide partijen (en in de finale) niet zo veel uitmaakt wie er wint.
Bipolaire stoornis en borderline stoornis zijn 2 verschillende psychische stoornissen.quote:
Vlaggetjesvolk gespotquote:Op zondag 2 januari 2022 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat het mij in beide partijen (en in de finale) niet zo veel uitmaakt wie er wint.
Smithquote:
Maar waarom de fuck boeit dat? Ik wil gewoon vermaakt worden door welke speler dan ook. Of het een Turk, Schot, Afghaan of Welshmen is. Het gaat mij om de achterliggende gedachten: ideeën, structuren. Een vlaggetje biedt je dat niet. Een vlaggetje biedt je niets. Een vlaggetjes is voor de mensen zonder idealen. Dan kun je voor zowel een racist als een linkse boomknuffelaar juichen. Wat de fuck is dat voor logica.quote:
Oud en nieuwquote:Op zondag 2 januari 2022 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ik had gemist dat het genuanceerde uurtje aangebroken wasquote:Op zondag 2 januari 2022 20:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bipolaire stoornis en borderline stoornis zijn 2 verschillende psychische stoornissen.
Komt dit van een user die alles met een Spaans vlaggetje tegenwoordig volgt?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar waarom de fuck boeit dat? Ik wil gewoon vermaakt worden door welke speler dan ook. Of het een Turk, Schot, Afghaan of Welshmen is. Het gaat mij om de achterliggende gedachten: ideeën, structuren. Een vlaggetje biedt je dat niet. Een vlaggetje biedt je niets. Een vlaggetjes is voor de mensen zonder idealen. Dan kun je voor zowel een racist als een linkse boomknuffelaar juichen. Wat de fuck is dat voor logica.
Heb gewoon lef, spreek je uit. Een vlaggetje is een dekmantel voor je hersenloosheid en ideeënloosheid.
Deze lulkoek heb ik vaker gezienquote:Op zondag 2 januari 2022 20:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar waarom de fuck boeit dat? Ik wil gewoon vermaakt worden door welke speler dan ook. Of het een Turk, Schot, Afghaan of Welshmen is. Het gaat mij om de achterliggende gedachten: ideeën, structuren. Een vlaggetje biedt je dat niet. Een vlaggetje biedt je niets. Een vlaggetjes is voor de mensen zonder idealen. Dan kun je voor zowel een racist als een linkse boomknuffelaar juichen. Wat de fuck is dat voor logica.
Heb gewoon lef, spreek je uit. Een vlaggetje is een dekmantel voor je hersenloosheid en ideeënloosheid.
Net als Klaas volledig anti-vlaggetjesbrigadequote:Op zondag 2 januari 2022 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt dit van een user die alles met een Spaans vlaggetje tegenwoordig volgt?
Heeft wel wat van Will Smith ookquote:Op zondag 2 januari 2022 20:48 schreef Doevelaer het volgende:
Met baard lijkt Wade echt veel op Matt Berninger
Het was 2100 Engelse tijd.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
zijn ze al begonnen
2100 is het nog niet
kut engelsen
quote:Op zondag 2 januari 2022 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
zijn ze al begonnen
2100 is het nog niet
kut engelsen
Dan ken jij een andere Will Smith dan ikquote:Op zondag 2 januari 2022 20:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Heeft wel wat van Will Smith ook
VAR.gifquote:Op zondag 2 januari 2022 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mateu Lahoz-show op tweede scherm
En dan toch 9 majors winnen én een (ex) walk-on girl neukenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:00 schreef engine het volgende:
Commentatoren nog altijd verbaasd dat Wade helemaal niet kan darten.
En dat met zo'n smerige baard. Goed, dat is wel netjes.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dan toch 9 majors winnen én een (ex) walk-on girl neuken.
Niet van die smerige taal hier.quote:
Gokken is voor Nouri.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
je kan geld verdienen live wedden
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
je kan geld verdienen live wedden
Jij ziet toch niet ook al wijn te drinken met een of andere vriendin hequote:
Waarom heb ik 6-1 en niet 6-0?quote:
"ORIGINAL TASTE"quote:
Half goed, ik drink bier.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij ziet toch niet ook al wijn te drinken met een of andere vriendin he
Wat attent.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben om. Smiss mag het dezerdagen van mij gaan afmaken.
@Caland kan hierover meepratenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ben aan het appen met mijn ex en ik word bijna weer verliefd.
Erg jammer.
Dit zouden ze moeten verbieden inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2022 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij ziet toch niet ook al wijn te drinken met een of andere vriendin he
@Calandquote:Op zondag 2 januari 2022 21:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Erg jammer.
Je kan ook gewoon je eigen wil tegen je vriendin vertellenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit zouden ze moeten verbieden inderdaad
Misschien moet je je focussen op dartenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Erg jammer.
Dat doe ik regelmatig en dan slaap ik op de bank.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je eigen wil tegen je vriendin vertellen
Mijn ex appte mij vlak voor Kerst.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Erg jammer.
Danquote:Op zondag 2 januari 2022 21:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat doe ik regelmatig en dan slaap ik op de bank.
betacuck gespotquote:Op zondag 2 januari 2022 21:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Niet meer nee. Kwam haar tegen met oud en nieuw en zo geschiedde.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moet je je focussen op darten
(Had je geen vriendin?)
Jaloers.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn ex appte mij vlak voor Kerst.
Ze wilde langskomen
Cucked.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Heb begrepen dat vandaag de zijne verschoond wordenquote:
‘Kind’quote:Op zondag 2 januari 2022 21:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ons maar wijs maken dat het kind zo goed doorslaapt
Noem jij ‘m zo?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:10 schreef Coco het volgende:
Ik heb haar wel aan The Witcher verslaafd gekregen.
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]FC B moet kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Doe je snelquote:Op zondag 2 januari 2022 21:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Niet meer nee. Kwam haar tegen met oud en nieuw en zo geschiedde.
Mind = blownquote:Op zondag 2 januari 2022 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
ik weet zeker dat Wade straks zal terug komen
dit is tactiek
Ja dat moet he.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
ik weet zeker dat Wade straks zal terug komen
dit is tactiek
Ik dacht dat Wade tegenstanders juist altijd slechter liet gooien?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima tactiek van Wade om Smith 106 gemiddeld te laten gooien
Nauwelijks.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je het stoppen van Promenade al een plekje gegeven?
Aha.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Wade kan zijn tegenstanders slechter laten gooien. En hij wint doorgaans van Smith. Dit is gespeeld.
Wade ik nietquote:
Anders was het 112 geweestquote:Op zondag 2 januari 2022 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik dacht dat Wade tegenstanders juist altijd slechter liet gooien?
Ik geloof niet dat je 100 euro hebt.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik heb 100 euro ingezet op wade
Nober doet helaas liever zelf onderzoek.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nober zou eens wat meer moeten luisteren naar de experts.
Dat geldt in heel erg veel opzichten overigensquote:Op zondag 2 januari 2022 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nober zou eens wat meer moeten luisteren naar de experts.
Dat geld had je netzogoed aan FOK! kunnen doneren.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik heb 100 euro ingezet op wade
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:14 schreef wimderon het volgende:
Leuke rubriek (1):
https://streamable.com/dmdraa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |