SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Wade kan zijn tegenstanders slechter laten gooien. En hij wint doorgaans van Smith. Dit is gespeeld.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Nou gewaagd hoor Frank, de man met het laagste gemiddelde (87) laat je verliezen tegen de man met het hoogste toernooigemiddelde. (100+)
Frank zoekt de grenzen op.
Hier staan al 17 jaar nog twee verhuisdozen vol van mijn opa.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk met een lichte twijfel in de richting van de postzegelboeken die ik als kind gevuld heb en hier nog ergens in een kast staan.
Als je ze maar niet in de vuilnisbak gooit ofzoquote:Op zondag 2 januari 2022 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier staan al 17 jaar nog twee verhuisdozen vol van mijn opa.
Kwestie van iedere 180000000 spammenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Makkie. Even 2 topics erbij en dan de finaledag met een voorspong beginnen.
Ga ik ook vanuit ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Smith gaat dit 'gewoon' vrij simpel winnen.
6-2, 6-3 zoiets.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: een finale zonder Wade is goed voor de finale.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had er zelfs een gifje van gemaakt maar die ben ik alweer kwijt. Dan deze maar.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:38 schreef wimderon het volgende:
Deze had @:Mani89 al maanden geleden ontdekt.
Kan een genottelijk schouwspel worden als Wade meekanquote:Op zondag 2 januari 2022 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Stelling: een finale zonder Wade is goed voor de finale.
Toen zal ik zo dronken zijn geweest dat ik dat niet meer weet.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst gedanst met iemand?
Haha ik weet het niet. Ondanks de laatste potjes zit ik bij Smith nog steeds te wachten op de onvermijdelijke choke. Al zou het tof zijn als hij eindelijk daarmee afrekent.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Zoeken eigenlijk nog een goed huis, maar is amper nog wat waard.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je ze maar niet in de vuilnisbak gooit ofzo
quote:Op zondag 2 januari 2022 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst gedanst met iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |