Oud en nieuwquote:Op zondag 2 januari 2022 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst gedanst met iemand?
Oh ik had gemist dat het genuanceerde uurtje aangebroken wasquote:Op zondag 2 januari 2022 20:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bipolaire stoornis en borderline stoornis zijn 2 verschillende psychische stoornissen.
Komt dit van een user die alles met een Spaans vlaggetje tegenwoordig volgt?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar waarom de fuck boeit dat? Ik wil gewoon vermaakt worden door welke speler dan ook. Of het een Turk, Schot, Afghaan of Welshmen is. Het gaat mij om de achterliggende gedachten: ideeën, structuren. Een vlaggetje biedt je dat niet. Een vlaggetje biedt je niets. Een vlaggetjes is voor de mensen zonder idealen. Dan kun je voor zowel een racist als een linkse boomknuffelaar juichen. Wat de fuck is dat voor logica.
Heb gewoon lef, spreek je uit. Een vlaggetje is een dekmantel voor je hersenloosheid en ideeënloosheid.
Deze lulkoek heb ik vaker gezienquote:Op zondag 2 januari 2022 20:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar waarom de fuck boeit dat? Ik wil gewoon vermaakt worden door welke speler dan ook. Of het een Turk, Schot, Afghaan of Welshmen is. Het gaat mij om de achterliggende gedachten: ideeën, structuren. Een vlaggetje biedt je dat niet. Een vlaggetje biedt je niets. Een vlaggetjes is voor de mensen zonder idealen. Dan kun je voor zowel een racist als een linkse boomknuffelaar juichen. Wat de fuck is dat voor logica.
Heb gewoon lef, spreek je uit. Een vlaggetje is een dekmantel voor je hersenloosheid en ideeënloosheid.
Net als Klaas volledig anti-vlaggetjesbrigadequote:Op zondag 2 januari 2022 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt dit van een user die alles met een Spaans vlaggetje tegenwoordig volgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |