Welkomquote:Op zondag 2 januari 2022 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo net Undercover gekeken en net op tijd voor darts.
Zolang je maar niet series kijkt terwijl er een negendarter wordt gegooidquote:Op zondag 2 januari 2022 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo net Undercover gekeken en net op tijd voor darts.
Die 2 pluspunten zijn een groot gemis.quote:
Heb ik ook al gedaan dit WK volgens mij.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zolang je maar niet series kijkt terwijl er een negendarter wordt gegooid
( @:gurneyisbestoke )
Dit kan niet JRquote:Op zondag 2 januari 2022 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan dit WK volgens mij.
Het maakt me geen reet meer uit allemaal, alles is goedquote:
Heb toch wel liever Smith.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het maakt me geen reet meer uit allemaal, alles is goed
....quote:Op zondag 2 januari 2022 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Erg mooi dat jij precies op tijd komt
Ik vind dat wel prima altijd, achteroverleunen en genietenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat het mij in beide partijen (en in de finale) niet zo veel uitmaakt wie er wint.
Bipolaire stoornis en borderline stoornis zijn 2 verschillende psychische stoornissen.quote:
Vlaggetjesvolk gespotquote:Op zondag 2 januari 2022 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat het mij in beide partijen (en in de finale) niet zo veel uitmaakt wie er wint.
Smithquote:
Maar waarom de fuck boeit dat? Ik wil gewoon vermaakt worden door welke speler dan ook. Of het een Turk, Schot, Afghaan of Welshmen is. Het gaat mij om de achterliggende gedachten: ideeën, structuren. Een vlaggetje biedt je dat niet. Een vlaggetje biedt je niets. Een vlaggetjes is voor de mensen zonder idealen. Dan kun je voor zowel een racist als een linkse boomknuffelaar juichen. Wat de fuck is dat voor logica.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |