Roken en dik zijn is wel vrij killing. Bully Boy moet echt gaan afvallen.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
Hij is na elke pot buiten adem, dat lijkt mij toch niet heel gezond.
Nee. Dit kan niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die vind ik echt minder irritant.... Don't ask me why
Maar sowieso is het geheel dramatisch
Een 7,5. Ik vond het vooral heel erg kut dat het niet in chronologische volgorde was.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat gaf jij het eerste seizoen van The Witcher?
Maar dan gooit hij waarschijnlijk ook minder.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Roken en dik zijn is wel vrij killing. Bully Boy moet echt gaan afvallen.
Dat stuurde Lange Frans naar Peter Pannekoek.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit gaat diep of ik mis een gimmick
Je weet wat het alternatief is?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Kunnen ze die presentator even wisselen...
Humphries is ook niet slechter gaan gooienquote:Op zondag 2 januari 2022 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan gooit hij waarschijnlijk ook minder.
Oh nog hoog, ik gaf seizoen 1 een 5,5/10.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Een 7,5. Ik vond het vooral heel erg kut dat het niet in chronologische volgorde was.
Een viesdikke Koel hand Loek had dit wk gewonnen.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan gooit hij waarschijnlijk ook minder.
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat stuurde Lange Frans naar Peter Pannekoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |