Darten is topsport, dit vergt energiequote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
Hij is na elke pot buiten adem, dat lijkt mij toch niet heel gezond.
Dan zit ik hier verkeerd.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
In dit warme bad houden wij van Koert
Ik ben pas bij aflevering 4 gelukkig maar seizoen 2 ben ik tot nu toe ERG positief over. Dat meisje is ook heel leuk.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef fetX het volgende:
Ik heb The Witcher trouwens een 9/10 overall gegeven. Wat jij @:maxi-mus
Ik heb er spijt van dat ik het zo lang heb uitgesteld.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef fetX het volgende:
Topsport hequote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
Die vind ik echt minder irritant.... Don't ask me whyquote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je van Koert al jeuk krijgt hoe zit dat dan met Maijer (de andere presentator)?
Ah genot zeg. Dan heb je nog een paar goede afleveringen te gaan. Ik vond het echt puur genotquote:Op zondag 2 januari 2022 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben pas bij aflevering 4 gelukkig maar seizoen 2 ben ik tot nu toe ERG positief over. Dat meisje is ook heel leuk.
Ze ziet jou wel als ze je ziet.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke je rug zou vervelend zijn maar dat je niet terug kan hoeft geen probleem te zijn
Wat gaf jij het eerste seizoen van The Witcher?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef fetX het volgende:
Goede serie. Goede games. Erg mooi.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef fetX het volgende:
Dan ben je de eerste fan van Maijer, welkom!quote:Op zondag 2 januari 2022 22:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die vind ik echt minder irritant.... Don't ask me why
Maar sowieso is het geheel dramatisch
Roken en dik zijn is wel vrij killing. Bully Boy moet echt gaan afvallen.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
Nee. Dit kan niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die vind ik echt minder irritant.... Don't ask me why
Maar sowieso is het geheel dramatisch
Een 7,5. Ik vond het vooral heel erg kut dat het niet in chronologische volgorde was.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat gaf jij het eerste seizoen van The Witcher?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |