SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Zonderquote:Op zondag 2 januari 2022 21:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Eet jij kiwi met of zonder schil?
Is wel gezonder. Net als met aardappel. Als je gewoon schijfjes in kwarten snijdt in de yoghurt zit er maar een klein stukje schil aan telkens.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd met schil maar dat is echt niet te hachelen man.
Heb je haar keel dichtgeknepen?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Net een move gemaakt naar m’n ex, ze reageert niet meer.
sadgequote:Op zondag 2 januari 2022 21:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die is onderwegquote:Op zondag 2 januari 2022 21:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Daar heb jij straks toch alle tijd voorquote:Op zondag 2 januari 2022 21:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Laten zo, anders sowieso kansloos.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Geghostquote:Op zondag 2 januari 2022 21:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
met?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker toastjes beleggen.
Doe jij aardappel in je yoghurt?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is wel gezonder. Net als met aardappel. Als je gewoon schijfjes in kwarten snijdt in de yoghurt zit er maar een klein stukje schil aan telkens.
En dan straks je ban erbij pakken, lekker manquote:Op zondag 2 januari 2022 21:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Slecht gekaart makker.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik sluit het niet uitquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maar ik eet mijn kiwi niet in de yoghurt. In snij m doormidden en dan lepel ik de helft eruit en die stop ik in mn mond.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is wel gezonder. Net als met aardappel. Als je gewoon schijfjes in kwarten snijdt in de yoghurt zit er maar een klein stukje schil aan telkens.
Tonijnsalade, brie, roomkaas en wat er nog verder over is van gisteren.quote:
Erg jammer.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan straks je ban erbij pakken, lekker man
Moederziel alleen
vraag je beter af waarom ze je ex is....quote:Op zondag 2 januari 2022 21:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er is niks mis met kiwi met schil.quote:
Dat is na je 6e levensjaar ook de enige manier om een appel te eten.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:38 schreef Lonaa het volgende:
Aardappels eet ik altijd met schil, trouwens. Voornamelijk uit luiheid.
De ex ziet je misschien nog staan. Bij een willekeurige chick is die kans wel kleinquote:Op zondag 2 januari 2022 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom je terug wil naar iets als een ex als er zoveel andere leuke vrouwen zijn.
Maar Lonaa heeft het over aardappelsquote:Op zondag 2 januari 2022 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is na je 6e levensjaar ook de enige manier om een appel te eten.
Dat lees ik voor het eerstquote:Op zondag 2 januari 2022 21:39 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Er is niks mis met kiwi met schil.
Een collega van mij eet mandarijnen met schil, dat gaat te ver
nee dat is gezondquote:Op zondag 2 januari 2022 21:39 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Er is niks mis met kiwi met schil.
Een collega van mij eet mandarijnen met schil, dat gaat te ver
Ja leg dat je feelings maar uit. Kwam m’n ex weer tegen en leuk mee staan ouwehoeren. Dan speelt dat op.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom je terug wil naar iets als een ex als er zoveel andere leuke vrouwen zijn.
Ja dat kan ook. Dan zit je gewoon in een hap haar te bijten, dat lijkt me niks neequote:Op zondag 2 januari 2022 21:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar ik eet mijn kiwi niet in de yoghurt. In snij m doormidden en dan lepel ik de helft eruit en die stop ik in mn mond.
Toen ik m met schil at, at ik m als een appel.
Aardappels eet ik altijd met schil, trouwens. Voornamelijk uit luiheid.
Oh dan komt dat nog.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan is er iets serieus mis met mijn leesvaardigheid.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar Lonaa heeft het over aardappels
Er stond aardappel, maar geld ook voor appels, ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met schil?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sammi heeft een hele grote mond
Daar kan een hoop in
Het jaar is net begonnen.quote:
Heeft ze uberhaupt wat toespelingen gemaakt?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja leg dat je feelings maar uit. Kwam m’n ex weer tegen en leuk mee staan ouwehoeren. Dan speelt dat op.
Was wel zo'n gouden kiwi, die hebben niet echt haar.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Dan zit je gewoon in een hap haar te bijten, dat lijkt me niks nee
Tinder is bizar.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Het jaar is net begonnen.
Er is een horde vrouwen die nog depressief is van de eenzame feestdagen, geconfronteerd met vriendinnen die wél een vent hebben.
Die gaan massaal tinderen.
KAAL HAARquote:Op zondag 2 januari 2022 21:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was wel zo'n gouden kiwi, die hebben niet echt haar.
Verstand > gevoel.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja leg dat je feelings maar uit. Kwam m’n ex weer tegen en leuk mee staan ouwehoeren. Dan speelt dat op.
Not really. Denk ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft ze uberhaupt wat toespelingen gemaakt?
Never root through the trash once the garbage has been dragged to the curb. You get messy, your neighbors see you do it, and what you thought was worth digging for is never as valuable as you thought it was.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
Eensquote:Op zondag 2 januari 2022 21:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was wel zo'n gouden kiwi, die hebben niet echt haar.
... met schilquote:Op zondag 2 januari 2022 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sammi heeft een hele grote mond
Daar kan een hoop in
Deze man weet wat lekker isquote:Op zondag 2 januari 2022 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tonijnsalade, brie, roomkaas en wat er nog verder over is van gisteren.
Je daar druk om makenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Eens
Vrouwen die zich beneden niet scheren
Niet tijdens de 9-darter doen.quote:
Neef_wuppiequote:Op zondag 2 januari 2022 21:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Stol kan wel snack zijn, ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb geen snacks in huis op dit moment anders dan fruit en kwark
En stol als je dat een snack wil noemen
Chio Heartbreakertjesquote:
Heb jij een stol van 3 meter gekocht? Daar hoor ik je nu al een week overquote:Op zondag 2 januari 2022 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb geen snacks in huis op dit moment anders dan fruit en kwark
En stol als je dat een snack wil noemen
Bohquote:Op zondag 2 januari 2022 21:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Stol kan wel snack zijn, ja.
Ik heb ook nog kaas. En worst. En nootjes.
De wijze woorden van @maxi-mus en @Frozen-assassin helpen mij door deze barre tijd heen.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Neef_wuppie
Enkeltje Brienenoord
Nee, ik had er eentje gekocht maar toen zat er ook nog een in mijn kerstpakketquote:Op zondag 2 januari 2022 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb jij een stol van 3 meter gekocht? Daar hoor ik je nu al een week over
Ophalen en een klap geven dan.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb ook nog nibbit sjips. En bolognese maar ik geleuf dat die net mee naar boven zijn genomen aan het geritsel te horen.
1 januari supermarkt dicht. Vies veel afgevallen al.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb niets meer in huis. Erg mooi
Dieet vanaf morgenavond
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:45 schreef Pvt.Webster het volgende:
52 voor Wade.
Valt me mee dat hij niet D13-D13 probeert
Stond ie er dit jaar niet al op?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:46 schreef Tagliano het volgende:
Sjaks vindt het ontzettend dom, speler gooit uit
Volgend jaar op de bingo
Geen idee eerlijk gezegdquote:
O ik snap je wel goed hoor. Sinds de harde lockdown krijg ik ook weer berichtjes van het meisje wat ik een tijdje heb gedate die mij had afgewezen. En toch zit mijn hoofd al weer op volle toeren te draaienquote:Op zondag 2 januari 2022 21:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar heb ik mensen voorquote:Op zondag 2 januari 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik lees ook boeken met mijn rechterhand.
Op 6 december 1+1 bij de Kruidvatquote:Op zondag 2 januari 2022 21:46 schreef Grifte het volgende:
Chocoladepepernoten genot
Lekker met korting inslaan na Sinterklaas
Ik vind Lale best een leuke meid maar deze onzin ga ik niet lezen. Sowieso van die seksscènes in een boek, wat droevig altijd.quote:
Ik zal het haar even voorleggenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij zitten jullie echt in een relatiecrisis
Bestaat die club nog?quote:
Ik ga levenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Welk boek is dat?
Ik vraag dit voor een vriendin.
Waarom doet ze dat?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ik snap je wel goed hoor. Sinds de harde lockdown krijg ik ook weer berichtjes van het meisje wat ik een tijdje heb gedate die mij had afgewezen. En toch zit mijn hoofd al weer op volle toeren te draaien
Beschrijf even dat er goed geneukt wordt voor het verhaal en doorquote:Op zondag 2 januari 2022 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Lale best een leuke meid maar deze onzin ga ik niet lezen. Sowieso van die seksscènes in een boek, wat droevig altijd.
Alleen de yoghurtbuksquote:Op zondag 2 januari 2022 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je je slagroomspuit al klaar staan
Zo'n boek schrijven en je Kale Lul noemen,quote:
Dit gaan de tiklaven weer een hele week uitmelken.quote:
Haar schrijfstijl is wel een beetje ‘kijk mij eens dure woorden gebruiken’ maar verder prima boek.quote:
Spreekt voor zichzelf vind ik bij een goede schrijver.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beschrijf even dat er goed geneukt wordt voor het verhaal en door
Dat hoeft helemaal niet uitgebreid
Eindelijk weer eens echt gelachenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo'n boek schrijven en je Kale Lul noemen,
Leuk
Heb ik gehoord ja, niet doorheen te komen omdat ze overdreven onnodig moeilijke woorden gebruikt.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Haar schrijfstijl is wel een beetje ‘kijk mij eens dure woorden gebruiken’ maar verder prima boek.
Jawel zolang je maar niet voor mn beeld gaat zitten.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou je een keiharde paal tegen je schaamlippen aan willen voelen?
Eens. Het leest slecht. En dat zeg ik met mijn brakke schrijfstijl. Dat meisje is een sloerie, schrijf dan ook als een sloerie en niet als een Thierry Baudet.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef Slobeend het volgende:
"Die dan extra gevoelig was." Wanstaltig slecht geschreven.
Nou en of. Laat die Wade hem toch mooi winnen zoals HIJ dat wilquote:
fakenewsquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou je een keiharde paal tegen je schaamlippen aan willen voelen?
Thierry is geen sloerie?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Het leest slecht. En dat zeg ik met mijn brakke schrijfstijl. Dat meisje is een sloerie, schrijf dan ook als een sloerie en niet als een Thierry Baudet.
Even de lavendelballen langs de clitorisquote:Op zondag 2 januari 2022 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Het leest slecht. En dat zeg ik met mijn brakke schrijfstijl. Dat meisje is een sloerie, schrijf dan ook als een sloerie en niet als een Thierry Baudet.
watquote:Op zondag 2 januari 2022 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Erg mooiquote:
Nee zeker nietquote:Op zondag 2 januari 2022 21:55 schreef K_uit_h het volgende:
Noteren we Smiss al met potlood als winnaar van dit wk?
Zou t hem gunnenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:55 schreef K_uit_h het volgende:
Zou wel mooi zijn; prima run.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:55 schreef K_uit_h het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:55 schreef wimderon het volgende:
https://streamable.com/zauiy5
Lekker darten in de gang.
Dat zou onverstandig zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:55 schreef K_uit_h het volgende:
Opent iemand een deur: pijl in zijn oog.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:55 schreef wimderon het volgende:
https://streamable.com/zauiy5
Lekker darten in de gang.
Valt echt geen reet van te zeggen die finale, zeker met de voorgeschiedenis van Smiss nietquote:Op zondag 2 januari 2022 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou dat toch maar doen als zeer waarschijnlijk finalist.
Ik hoor net dat het spannend blijftquote:
Ja ik zag hem ook maar als ik mijn dirty mind op iedere post hier ga loslaten hebben jullie een hele lange avond (echt)quote:
Kloptquote:Op zondag 2 januari 2022 21:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo, ik kan helemaal niks meer zeggen.
Dan moet je dat zaad uit je mond halen.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Nou, toe maar dan.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik zag hem ook maar als ik mijn dirty mind op iedere post hier ga loslaten hebben jullie een hele lange avond (echt)
Ja dat welquote:Op zondag 2 januari 2022 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wade kijkt wel een beetje alsof het niet meer kan
Whitlock lookalike?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
Beter laat Wade zijn baard nog een halve meter groeien.
Nee ik houd het graag gezellig en doseer een beetje!quote:
Liever een volle baard.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, gewoon overtoepenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee ik houd het graag gezellig en doseer een beetje!
Kerstman lookalike?quote:
Dan moet ie ook van die gore dreadsquote:
Een beetje.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee ik houd het graag gezellig en doseer een beetje!
Dat heeft hij ook gedaan. 93 gemiddeld nuquote:Op zondag 2 januari 2022 21:58 schreef Machielovic het volgende:
erg eenzijdig had het kunnen weten, dacht Wade krikt zijn niveau wel op
Niet geteld.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:59 schreef Szura het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb 4 bouncers geteld
Dat is een neppert!quote:
Niet geklikt.quote:
Ik eentjequote:Op zondag 2 januari 2022 21:59 schreef Szura het volgende:
Ik las bounty’s en ik weet niet waarom.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:59 schreef Szura het volgende:
Is dat inclusief Sammi?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:59 schreef Szura het volgende:
Dan hebben we wel genoeg gebounced voor vanavond.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:59 schreef Szura het volgende:
En dan moeten we nog een partijquote:Op zondag 2 januari 2022 21:59 schreef Szura het volgende:
Zin in bounty nuquote:Op zondag 2 januari 2022 22:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik las bounty’s en ik weet niet waarom.
Blondie.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:00 schreef monkyyy het volgende:
Weten we al wie de caller wordt volgende wedstrijd?
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:59 schreef Szura het volgende:
2.5 dus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |