Ik zal het haar even voorleggenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij zitten jullie echt in een relatiecrisis
Bestaat die club nog?quote:
Ik ga levenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Welk boek is dat?
Ik vraag dit voor een vriendin.
Waarom doet ze dat?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ik snap je wel goed hoor. Sinds de harde lockdown krijg ik ook weer berichtjes van het meisje wat ik een tijdje heb gedate die mij had afgewezen. En toch zit mijn hoofd al weer op volle toeren te draaien
Beschrijf even dat er goed geneukt wordt voor het verhaal en doorquote:Op zondag 2 januari 2022 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Lale best een leuke meid maar deze onzin ga ik niet lezen. Sowieso van die seksscènes in een boek, wat droevig altijd.
Alleen de yoghurtbuksquote:Op zondag 2 januari 2022 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je je slagroomspuit al klaar staan
Zo'n boek schrijven en je Kale Lul noemen,quote:
Dit gaan de tiklaven weer een hele week uitmelken.quote:
Haar schrijfstijl is wel een beetje ‘kijk mij eens dure woorden gebruiken’ maar verder prima boek.quote:
Spreekt voor zichzelf vind ik bij een goede schrijver.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beschrijf even dat er goed geneukt wordt voor het verhaal en door
Dat hoeft helemaal niet uitgebreid
Eindelijk weer eens echt gelachenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo'n boek schrijven en je Kale Lul noemen,
Leuk
Heb ik gehoord ja, niet doorheen te komen omdat ze overdreven onnodig moeilijke woorden gebruikt.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Haar schrijfstijl is wel een beetje ‘kijk mij eens dure woorden gebruiken’ maar verder prima boek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |