Jawel zolang je maar niet voor mn beeld gaat zitten.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou je een keiharde paal tegen je schaamlippen aan willen voelen?
Eens. Het leest slecht. En dat zeg ik met mijn brakke schrijfstijl. Dat meisje is een sloerie, schrijf dan ook als een sloerie en niet als een Thierry Baudet.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef Slobeend het volgende:
"Die dan extra gevoelig was." Wanstaltig slecht geschreven.
Nou en of. Laat die Wade hem toch mooi winnen zoals HIJ dat wilquote:
fakenewsquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou je een keiharde paal tegen je schaamlippen aan willen voelen?
Thierry is geen sloerie?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Het leest slecht. En dat zeg ik met mijn brakke schrijfstijl. Dat meisje is een sloerie, schrijf dan ook als een sloerie en niet als een Thierry Baudet.
Even de lavendelballen langs de clitorisquote:Op zondag 2 januari 2022 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Het leest slecht. En dat zeg ik met mijn brakke schrijfstijl. Dat meisje is een sloerie, schrijf dan ook als een sloerie en niet als een Thierry Baudet.
watquote:Op zondag 2 januari 2022 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Erg mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |