Stol kan wel snack zijn, ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb geen snacks in huis op dit moment anders dan fruit en kwark
En stol als je dat een snack wil noemen
Chio Heartbreakertjesquote:
Heb jij een stol van 3 meter gekocht? Daar hoor ik je nu al een week overquote:Op zondag 2 januari 2022 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb geen snacks in huis op dit moment anders dan fruit en kwark
En stol als je dat een snack wil noemen
Bohquote:Op zondag 2 januari 2022 21:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Stol kan wel snack zijn, ja.
Ik heb ook nog kaas. En worst. En nootjes.
De wijze woorden van @maxi-mus en @Frozen-assassin helpen mij door deze barre tijd heen.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Neef_wuppie
Enkeltje Brienenoord
Nee, ik had er eentje gekocht maar toen zat er ook nog een in mijn kerstpakketquote:Op zondag 2 januari 2022 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb jij een stol van 3 meter gekocht? Daar hoor ik je nu al een week over
Ophalen en een klap geven dan.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb ook nog nibbit sjips. En bolognese maar ik geleuf dat die net mee naar boven zijn genomen aan het geritsel te horen.
1 januari supermarkt dicht. Vies veel afgevallen al.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb niets meer in huis. Erg mooi
Dieet vanaf morgenavond
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:45 schreef Pvt.Webster het volgende:
52 voor Wade.
Valt me mee dat hij niet D13-D13 probeert
Stond ie er dit jaar niet al op?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:46 schreef Tagliano het volgende:
Sjaks vindt het ontzettend dom, speler gooit uit
Volgend jaar op de bingo
Geen idee eerlijk gezegdquote:
O ik snap je wel goed hoor. Sinds de harde lockdown krijg ik ook weer berichtjes van het meisje wat ik een tijdje heb gedate die mij had afgewezen. En toch zit mijn hoofd al weer op volle toeren te draaienquote:Op zondag 2 januari 2022 21:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja leg dat je feelings maar uit. Kwam m’n ex weer tegen en leuk mee staan ouwehoeren. Dan speelt dat op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |