SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef Tagliano het volgende:
Wie doet dat bassie en adriaan gifje voor @:Neef_wuppie
Alleen speelde die niet tegen Wade. Als Smith zijn flights eraf haalt wint hij waarschijnlijk nog.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
kallen Rits begon ook zo gisteren. Slaapt nog steeds niet.
Jij kan het weten.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wacht dan even een dagje joh, panlap.
Ik denk dat als ie Wright of Anderson daar ook nog aan toevoegt dat ze dat dan ook wel gaan doen.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Als je in één toernooi Kleeton, Prijs én Wade verslaat mogen ze wat mij betreft de titel gewoon vanavond gelijk aan Smiss geven.
Als Anderson de finale haalt heeft hij ook best een leuk rijtje verslagen.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Als je in één toernooi Kleeton, Prijs én Wade verslaat mogen ze wat mij betreft de titel gewoon vanavond gelijk aan Smiss geven.
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef Coco het volgende:
User Neef_Wuppie kan zich nu volledig inzetten op het feit dat hij vanaf nu zijn ex volledig moet terugwinnen.
MEN aidsquote:Op zondag 2 januari 2022 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
maily in MEN / Post-id 203.000.000 is bijna aan de beurt.
![]()
Ik wil waar voor mijn geld.quote:
Maar dan nog.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Anderson de finale haalt heeft hij ook best een leuk rijtje verslagen.
Daar heb je wel een goed punt. Beetje andere loting was het anders afgelopen. Wade was niet één van de beste 4 kwartfinalistenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen speelde die niet tegen Wade. Als Smith zijn flights eraf haalt wint hij waarschijnlijk nog.
In alle opzichtenquote:
nattekat.gif is niet oke?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij post nattekat.gif, wat denk je zelf
Welk gifje?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:
lapo van het vorige topic (als hij er nog staat, anders dm je me maar)quote:
Iedereen wordt beter van een bak waarheid in zijn smoel.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
In feite post Neef_Wuppie louter waarheid daarmee. Waarheid mag gezegd worden.
Jammer genoeg niet een paar posts later in dat topic.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
maily in MEN / Post-id 203.000.000 is bijna aan de beurt.
![]()
ik kan niet dmquote:Op zondag 2 januari 2022 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
lapo van het vorige topic (als hij er nog staat, anders dm je me maar)
Misschien kan je 'm nog een keer posten?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Hij staat er nog steedsquote:Op zondag 2 januari 2022 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet een paar posts later in dat topic.
Ik heb m gezien maar zo erg is het niet, toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:19 schreef wimderon het volgende:
https://streamable.com/ofb1uh
Stukje overacting.
Morgen rond de klok van 23:00 wil ik dat best voor je doenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Misschien kan je 'm nog een keer posten?
Stuur een mail naar forum@fok.nlquote:
Als jij het doet, doe ik het ook.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen rond de klok van 23:00 wil ik dat best voor je doen
Ik zou er zelf geen moeite mee hebben als er zo'n gifje van mij was denk ik (tenzij context)quote:Op zondag 2 januari 2022 21:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb m gezien maar zo erg is het niet, toch?
Haar muurquote:Op zondag 2 januari 2022 21:19 schreef wimderon het volgende:
Stukje overacting.
Heeft Priscilla een huis met wielen?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:19 schreef wimderon het volgende:
Stukje overacting.
Ja maar jij hebt wèl zelfspotquote:Op zondag 2 januari 2022 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou er zelf geen moeite mee hebben als er zo'n gifje van mij was denk ik (tenzij context)
GENOT, ik heb vernomen dat @Tagliano daar ook oren naar heeft.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:22 schreef fetX het volgende:
We gaan er morgen uit met een knaller @:neef_wuppie
Ik krijg soms het gevoel dat er maar weinig moderators zijn met een beetje zelfspot.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou er zelf geen moeite mee hebben als er zo'n gifje van mij was denk ik (tenzij context)
Leuk!!quote:Op zondag 2 januari 2022 21:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
GENOT, ik heb vernomen dat @:tagliano daar ook oren naar heeft.
Nee, ik ook niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou nou nou.quote:
Ze zijn er wel hoorquote:Op zondag 2 januari 2022 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg soms het gevoel dat er maar weinig moderators zijn met een beetje zelfspot.
Hoezo heb je een hazenlip?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In mijn geval kun je dat maar beter hebben ook
Jouw buren.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Welke dorpsmongool gaat er op zondagavond half 10 lopen hameren
Woon je dan toch bij @Lonaa in de buurt?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Sorryquote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Verschilt heel erg toch. Nattekat en die Corona mods in het begin niet in ieder geval.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg soms het gevoel dat er maar weinig moderators zijn met een beetje zelfspot.
Noem je @Lonaa nu een dorpsmongool?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Woon je dan toch bij @:lonaa in de buurt?
Jawel, Smith namelijkquote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Wade gooit wel verbazingwekkend goed. Beter dan dit wordt het niet.
Zat Lonaa te hallucineren dan?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef Szura het volgende:
Teruggekeken, er is geen bouncer geweest vorige leg
Dit was niet wat ik las.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Noem je @:lonaa nu een dorpsmongool?
Hmm. Zo bedoelde ik dat eigenlijk nietquote:Op zondag 2 januari 2022 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Noem je @:lonaa nu een dorpsmongool?
Hameren.nlquote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Klaphamer voor zijn/haar deur zetten.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Wat ga je daarmee doen Klaas?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
wade gaat mij meer dan 800 euro opleveren
Dan waren het slechte spotters, er werd pijl gegooid en ik zag m niet in beeldquote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef Szura het volgende:
Teruggekeken, er is geen bouncer geweest vorige leg
Die zit ook al een tijdje thuisquote:Op zondag 2 januari 2022 21:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dit niveau heeft mvg al.lamg niet gehaald
Je moet voor de lol eens een gemiddeld FB topic doorlezen in een subforum.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Verschilt heel erg toch. Nattekat en die Corona mods in het begin niet in ieder geval.
Tijd voor 123lens.nlquote:Op zondag 2 januari 2022 21:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan waren het slechte spotters, er werd pijl gegooid en ik zag m niet in beeld
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
wade gaat mij meer dan 800 euro opleveren
Tijdens de safetycar naar de wc gaanquote:Op zondag 2 januari 2022 21:25 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Deze zou ze eventueel ook op kunnen hangen
[ afbeelding ]
niet veelquote:
Dat zijn niet de topics om mods te beoordelen op zelfspotquote:Op zondag 2 januari 2022 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet voor de lol eens een gemiddeld FB topic doorlezen in een subforum.
Vind ik wel. Sowieso maak genoeg een note op crewbash gekregen voor een overduidelijk grapje die ze zelf ook maken maar dan mag het wel ofzo.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zijn niet de topics om mods te beoordelen op zelfspot
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat punt snap ik welquote:Op zondag 2 januari 2022 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja nu heb ik mijn edit voor niets gedaan.
Ondertussen hebben we een wedstrijd.
Is Zjak beter dan Möhlenkampf?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:27 schreef AllesKaputt het volgende:
Zjak die zijn eigen darts-skills bagatelliseert had ook wel op de bingo gemogen. Volgend jaar misschien?
Morgen vrijquote:Op zondag 2 januari 2022 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop op een DIEP in de nacht dartsavondje
40-45quote:Op zondag 2 januari 2022 21:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat is derde pijl gemiddelde van Smith, die gooit ie veel te gehaast af em toe.
wtfquote:Op zondag 2 januari 2022 @ 18:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
2 klopt wel jaWe gaven elkaar bodygloves, rolden handdoeken op om elkaar ermee te meppen (vooral een natgemaakte punt werkte goed!), en er was altijd wel een rotzak die onder de douche over je been heen probeerde te zeiken
Tijdens deze pot nog andere dingen doen vind ik niet bestquote:
Telt als bouncer?quote:
Sowieso boeit het niemand wat Luuk de fucking Jong doet.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tijdens deze pot nog andere dingen doen vind ik niet best
Wut.quote:
Ik heb ook geen idee maar als het ziektes moest voorkomen zijn het waardeloze dingen.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Googlen levert ook niks op.
@:Drizzt_DoUrden graag duiding.
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Sowieso boeit het niemand wat Luuk de fucking Jong doet.
Ik heb het geprobeerd met schil maar dat is echt niet te hachelen man.quote:
Is dat zo?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan gaat ie zo prikkelen op je tong als je m nu al snijdt man.
Ik ga straks lekker toastjes beleggen.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tijdens deze pot nog andere dingen doen vind ik niet best
Gewoon in de concentratie.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:33 schreef LordVoldermort het volgende:
Iets meer blijdschap mag wel Smiss
Hij mag er wezenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind jij Magnus een aantrekkelijke man?
kiwies zijn goorquote:Op zondag 2 januari 2022 21:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd met schil maar dat is echt niet te hachelen man.
Neanderthalerkopquote:Op zondag 2 januari 2022 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind jij Magnus een aantrekkelijke man?
Beetje mayo erop en in één keer doorslikken.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd met schil maar dat is echt niet te hachelen man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |