SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef Tagliano het volgende:
Wie doet dat bassie en adriaan gifje voor @:Neef_wuppie
Alleen speelde die niet tegen Wade. Als Smith zijn flights eraf haalt wint hij waarschijnlijk nog.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
kallen Rits begon ook zo gisteren. Slaapt nog steeds niet.
Jij kan het weten.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wacht dan even een dagje joh, panlap.
Ik denk dat als ie Wright of Anderson daar ook nog aan toevoegt dat ze dat dan ook wel gaan doen.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Als je in één toernooi Kleeton, Prijs én Wade verslaat mogen ze wat mij betreft de titel gewoon vanavond gelijk aan Smiss geven.
Als Anderson de finale haalt heeft hij ook best een leuk rijtje verslagen.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Als je in één toernooi Kleeton, Prijs én Wade verslaat mogen ze wat mij betreft de titel gewoon vanavond gelijk aan Smiss geven.
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef Coco het volgende:
User Neef_Wuppie kan zich nu volledig inzetten op het feit dat hij vanaf nu zijn ex volledig moet terugwinnen.
MEN aidsquote:Op zondag 2 januari 2022 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
maily in MEN / Post-id 203.000.000 is bijna aan de beurt.
![]()
Ik wil waar voor mijn geld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |