SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef Tagliano het volgende:
Wie doet dat bassie en adriaan gifje voor @:Neef_wuppie
Alleen speelde die niet tegen Wade. Als Smith zijn flights eraf haalt wint hij waarschijnlijk nog.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
kallen Rits begon ook zo gisteren. Slaapt nog steeds niet.
Jij kan het weten.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wacht dan even een dagje joh, panlap.
Ik denk dat als ie Wright of Anderson daar ook nog aan toevoegt dat ze dat dan ook wel gaan doen.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Als je in één toernooi Kleeton, Prijs én Wade verslaat mogen ze wat mij betreft de titel gewoon vanavond gelijk aan Smiss geven.
Als Anderson de finale haalt heeft hij ook best een leuk rijtje verslagen.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Als je in één toernooi Kleeton, Prijs én Wade verslaat mogen ze wat mij betreft de titel gewoon vanavond gelijk aan Smiss geven.
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef Coco het volgende:
User Neef_Wuppie kan zich nu volledig inzetten op het feit dat hij vanaf nu zijn ex volledig moet terugwinnen.
MEN aidsquote:Op zondag 2 januari 2022 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
maily in MEN / Post-id 203.000.000 is bijna aan de beurt.
![]()
Ik wil waar voor mijn geld.quote:
Maar dan nog.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Anderson de finale haalt heeft hij ook best een leuk rijtje verslagen.
Daar heb je wel een goed punt. Beetje andere loting was het anders afgelopen. Wade was niet één van de beste 4 kwartfinalistenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen speelde die niet tegen Wade. Als Smith zijn flights eraf haalt wint hij waarschijnlijk nog.
In alle opzichtenquote:
nattekat.gif is niet oke?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij post nattekat.gif, wat denk je zelf
Welk gifje?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij post nattekat.gif, wat denk je zelf
quote:
lapo van het vorige topic (als hij er nog staat, anders dm je me maar)quote:
Iedereen wordt beter van een bak waarheid in zijn smoel.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
In feite post Neef_Wuppie louter waarheid daarmee. Waarheid mag gezegd worden.
Jammer genoeg niet een paar posts later in dat topic.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
maily in MEN / Post-id 203.000.000 is bijna aan de beurt.
![]()
ik kan niet dmquote:Op zondag 2 januari 2022 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
lapo van het vorige topic (als hij er nog staat, anders dm je me maar)
Misschien kan je 'm nog een keer posten?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Hij staat er nog steedsquote:Op zondag 2 januari 2022 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet een paar posts later in dat topic.
Ik heb m gezien maar zo erg is het niet, toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:19 schreef wimderon het volgende:
https://streamable.com/ofb1uh
Stukje overacting.
Morgen rond de klok van 23:00 wil ik dat best voor je doenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Misschien kan je 'm nog een keer posten?
Stuur een mail naar forum@fok.nlquote:
Als jij het doet, doe ik het ook.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen rond de klok van 23:00 wil ik dat best voor je doen
Ik zou er zelf geen moeite mee hebben als er zo'n gifje van mij was denk ik (tenzij context)quote:Op zondag 2 januari 2022 21:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb m gezien maar zo erg is het niet, toch?
Haar muurquote:Op zondag 2 januari 2022 21:19 schreef wimderon het volgende:
Stukje overacting.
Heeft Priscilla een huis met wielen?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:19 schreef wimderon het volgende:
Stukje overacting.
Ja maar jij hebt wèl zelfspotquote:Op zondag 2 januari 2022 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou er zelf geen moeite mee hebben als er zo'n gifje van mij was denk ik (tenzij context)
GENOT, ik heb vernomen dat @Tagliano daar ook oren naar heeft.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:22 schreef fetX het volgende:
We gaan er morgen uit met een knaller @:neef_wuppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |