Sorryquote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Welke dorpsmongool gaat er op zondagavond half 10 lopen hameren
Verschilt heel erg toch. Nattekat en die Corona mods in het begin niet in ieder geval.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg soms het gevoel dat er maar weinig moderators zijn met een beetje zelfspot.
Noem je @Lonaa nu een dorpsmongool?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Woon je dan toch bij @:lonaa in de buurt?
Jawel, Smith namelijkquote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Wade gooit wel verbazingwekkend goed. Beter dan dit wordt het niet.
Zat Lonaa te hallucineren dan?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef Szura het volgende:
Teruggekeken, er is geen bouncer geweest vorige leg
Dit was niet wat ik las.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Noem je @:lonaa nu een dorpsmongool?
Hmm. Zo bedoelde ik dat eigenlijk nietquote:Op zondag 2 januari 2022 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Noem je @:lonaa nu een dorpsmongool?
Hameren.nlquote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Klaphamer voor zijn/haar deur zetten.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Wat ga je daarmee doen Klaas?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
wade gaat mij meer dan 800 euro opleveren
Dan waren het slechte spotters, er werd pijl gegooid en ik zag m niet in beeldquote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef Szura het volgende:
Teruggekeken, er is geen bouncer geweest vorige leg
Die zit ook al een tijdje thuisquote:Op zondag 2 januari 2022 21:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dit niveau heeft mvg al.lamg niet gehaald
Je moet voor de lol eens een gemiddeld FB topic doorlezen in een subforum.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Verschilt heel erg toch. Nattekat en die Corona mods in het begin niet in ieder geval.
Tijd voor 123lens.nlquote:Op zondag 2 januari 2022 21:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan waren het slechte spotters, er werd pijl gegooid en ik zag m niet in beeld
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
wade gaat mij meer dan 800 euro opleveren
Tijdens de safetycar naar de wc gaanquote:Op zondag 2 januari 2022 21:25 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Deze zou ze eventueel ook op kunnen hangen
[ afbeelding ]
niet veelquote:
Dat zijn niet de topics om mods te beoordelen op zelfspotquote:Op zondag 2 januari 2022 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet voor de lol eens een gemiddeld FB topic doorlezen in een subforum.
Vind ik wel. Sowieso maak genoeg een note op crewbash gekregen voor een overduidelijk grapje die ze zelf ook maken maar dan mag het wel ofzo.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zijn niet de topics om mods te beoordelen op zelfspot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |