Dit is dus precies wat ik als 27-jarige doe.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is juist een argument om de booster nu niet te halen. Want de kans is vrij aanzienlijk dat als je hem nu haalt, je in de zomer in veel landen niet op vakantie kan want meer dan 6 maanden geleden.
Gewoon nog een paar maandjes wachten als je slim bent.
Aanwezigheid van politie lokt wel agressie uit. Maar als ze er niet zijn en ze gaan dan winkels en restaurants slopen, dan heb je ook weer de poppen aan het dansen.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een grimmige stemming daar in Amsterdam. Ik vraag me dan altijd af wat er zou gebeuren als ze helemaal niks doen. Dus politie lekker thuis blijven en verder geen aandacht aan besteden. Zou het dan ook uit de hand lopen?
Dat wordt smullen als de scholen weer open gaan 😁quote:Op zondag 2 januari 2022 15:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Neem aan combinatie van kerst en omicron? Maar we hebben recent wel zoveel besmettingen gehad dat je wel enige immuniteit zou verwachten in de samenleving. Wereldwijd gaat het veel harder.
Kinderen zijn vaak niet gevaccineerd en worden ook weinig besmet/getest. Het geeft dus een beetje een vertekend beeld. Laat eens de vergelijking zien per leeftijdsgroep?quote:Op zondag 2 januari 2022 15:38 schreef quirina het volgende:
https://www.dagelijksesta(...)kyvINPAdqQcjDZEyxZ-8
Omicron komt gewoon van de gevaccineerden.
Ja dat vroeg ik me juist af. Of dat dan zou gaan gebeuren. Maar zulke eikels heb je er altijd wel bij natuurlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aanwezigheid van politie lokt wel agressie uit. Maar als ze er niet zijn en ze gaan dan winkels en restaurants slopen, dan heb je ook weer de poppen aan het dansen.
Daar ziet het wel naar uit, en ik moet zeggen, het is welkom.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:45 schreef groenen het volgende:
Mooi dat deze lockdown de R van Omnicron duidelijk niet onder de 1 krijgt.
Acceptatie wordt de enige manier, of je nu wil of niet.
Maar (sommige) mensen hebben geen testverslaving hoorquote:Op zondag 2 januari 2022 14:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb al verhalen gehoord van mensen die elke dag 2x testen, gewoon uit 'voorzorg'.
Moeten zij lekker weten maar ik ga daar geen geld aan spenderen. Doe alleen testje als ik me echt niet goed voel, wat dit najaar 2x is voorgekomen.
Een Omicron piek ziet er anders uit.quote:
Dat lijkt me zoveel prettiger.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:50 schreef trein2000 het volgende:
Misschien kan Gommers Kuipers opvolgen? Dan worden er wat mensen gek in Den Haag
Inmiddels sinds kort dominant, maar wellicht was dat al een maand terug zo, zelfde voor België.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:56 schreef Predator40 het volgende:
hoeveel % is inmiddels al Omicron in nederland.....of weten we het allemaal weer niet ?
Afgelopen week kwam datzelfde twitterkanaal ook met een soortgelijk bericht naar buiten over Duitsland. De bron zou toen Robert Koch institute zijnquote:Op zondag 2 januari 2022 15:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zijn zulke cijfers er ook van onderzoeken en nieuwsberichten die niet van wappiepropaganda komen eigenlijk?
quote:Op zondag 2 januari 2022 15:58 schreef Za het volgende:
[..]
Inmiddels sinds kort dominant, maar wellicht was dat al een maand terug zo, zelfde voor België.
ik zag in de UK 95% ofzo....quote:Op zondag 2 januari 2022 15:58 schreef Za het volgende:
[..]
Inmiddels sinds kort dominant, maar wellicht was dat al een maand terug zo, zelfde voor België.
Klopt. Delta had in Amsterdam een R van 0,8 bij de huidige maatregelen. Omikron 1,2.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:45 schreef groenen het volgende:
Mooi dat deze lockdown de R van Omnicron duidelijk niet onder de 1 krijgt.
Acceptatie wordt de enige manier, of je nu wil of niet.
Dat valt dan nog mee want de R van Omikron ligt normaliter veel hoger (zonder maatregelen)quote:Op zondag 2 januari 2022 16:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Klopt. Delta had in Amsterdam een R van 0,8 bij de huidige maatregelen. Omikron 1,2.
Eind januari toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 15:58 schreef Za het volgende:
[..]
en dan gebaseerd op ditquote:Op zondag 2 januari 2022 16:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Klopt. Delta had in Amsterdam een R van 0,8 bij de huidige maatregelen. Omikron 1,2.
kan de boel dan open of niet?quote:The risk of hospitalisation with the Omicron variant of coronavirus is about one-third that of the Delta variant, according to British analysis of more than a million cases of both types in recent weeks.
waarschijnlijk wel......quote:Op zondag 2 januari 2022 16:06 schreef popje het volgende:
Zo de stijging is ingezet, maar de ziekenhuizen blijven vooralsnog relatief leeg. Gaan we dan nu weer op besmettingen sturen? En de lockdown verlengen, want wat als? Dat de halve maatschappij inmiddels elke keer in quarantaine moet, ik vind het steeds nuttelozer worden. Omikron doet gewoon vrij weinig met de meeste mensen en het nut van een lockdown ontgaat me inmiddels totaal.
Ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:06 schreef popje het volgende:
Zo de stijging is ingezet, maar de ziekenhuizen blijven vooralsnog relatief leeg. Gaan we dan nu weer op besmettingen sturen? En de lockdown verlengen, want wat als? Dat de halve maatschappij inmiddels elke keer in quarantaine moet, ik vind het steeds nuttelozer worden. Omikron doet gewoon vrij weinig met de meeste mensen en het nut van een lockdown ontgaat me inmiddels totaal.
Of ze zien hierin de bevestiging dat het "losgaat" ondanks de lockdown en ze pas over 2 weken een stijging in de ziekenhuizen verwachten.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:06 schreef popje het volgende:
tjaquote:"In this analysis, the risk of hospitalisation is lower for Omicron cases with symptomatic or asymptomatic infection after 2 and 3 doses of vaccine, with an 81% ... reduction in the risk of hospitalisation after 3 doses compared to unvaccinated Omicron cases," the UKHSA said.
Dat is wel wat je van een minister wil, ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:57 schreef Za het volgende:
[..]
Dat lijkt me zoveel prettiger.
Gommers heeft iets knus en zegt gekke dingen.
Maar zo ver zijn we dus nog niet qua boosteren want juist die booster zorgt voor die toename richting 80% bescherming. Ook daarom zal de lockdown nog wel even duren verwacht ikquote:Op zondag 2 januari 2022 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja
https://www.reuters.com/b(...)is-shows-2021-12-31/
in principe zij alle kwetsbaren de 14e wel geboosterd, dan heeft het wel lang genoeg geduurd die lockdownquote:Op zondag 2 januari 2022 16:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar zo ver zijn we dus nog niet qua boosteren want juist die booster zorgt voor die toename richting 80% bescherming. Ook daarom zal de lockdown nog wel even duren verwacht ik
Gecondoleerdquote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef OProg het volgende:
Nou. Gisteren nog bij oma geweest, gelukkig zijn we allemaal geweest in goede gezondheid en toen ik rond een uur of 7 weg ging was ze nog gezond maar gewoon oud.
Vanochtend ma gebeld dat de alarmknop in was gedrukt om 8 uur, tien voor 9 is ze overleden.![]()
Wel begonnen met ineens kortademig dus je gaat je toch afvragen of het virus niet aan is gekomen.
Overigens verder vrede mee. Met 92 in haar eigen huis gestorven en op 55 jaar terug een keer 1 dag ziekenhuis na nooit iets gehad. Dus het is een mooi leven geweest.
Gecondoleerd.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef OProg het volgende:
Nou. Gisteren nog bij oma geweest, gelukkig zijn we allemaal geweest in goede gezondheid en toen ik rond een uur of 7 weg ging was ze nog gezond maar gewoon oud.
Vanochtend ma gebeld dat de alarmknop in was gedrukt om 8 uur, tien voor 9 is ze overleden.![]()
Wel begonnen met ineens kortademig dus je gaat je toch afvragen of het virus niet aan is gekomen.
Overigens verder vrede mee. Met 92 in haar eigen huis gestorven en op 55 jaar terug een keer 1 dag ziekenhuis na nooit iets gehad. Dus het is een mooi leven geweest.
Geen idee hoe de % opkomst is bij de 50+ groep eigenlijk..quote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
in principe zij alle kwetsbaren de 14e wel geboosterd, dan heeft het wel lang genoeg geduurd die lockdown
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef OProg het volgende:
Was misschien gebaseerd op cijfers van Amsterdam UMC. De cijfers van Synlab en Saltro tonen een veel snellere stijging.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee want de R van Omikron ligt normaliter veel hoger (zonder maatregelen)
Gecondoleerd.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef OProg het volgende:
Sinds wanneer is Kuipers van het OMT?quote:Op zondag 2 januari 2022 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Hugo was al bijna een slaaf van het OMT, Kuipers is letterlijk het OMT. Ik verwacht eigenlijk dat ie er een gigantische bende van maakt
Je quote zojuist dit:quote:
Wat begrijp je hier niet aan?quote:Op zondag 2 januari 2022 15:58 schreef Za het volgende:
Gecondoleerd, 92 jaar is een mooie leeftijd.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef OProg het volgende:
Gecondoleerd. Mooie en eervolle leeftijd, maar leuk of makkelijk is het nooit. Veel sterkte.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef OProg het volgende:
Gewoon de lockdown in stand houden tot het percentage boven de 80% is.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen idee hoe de % opkomst is bij de 50+ groep eigenlijk..
Dat doen we al.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:06 schreef popje het volgende:
Zo de stijging is ingezet, maar de ziekenhuizen blijven vooralsnog relatief leeg. Gaan we dan nu weer op besmettingen sturen?
Ja, maar ik vroeg dus of die cijfers er ook zijn van niet-wappiekanalen.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:59 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Afgelopen week kwam datzelfde twitterkanaal ook met een soortgelijk bericht naar buiten over Duitsland. De bron zou toen Robert Koch institute zijn
ik hoop hoog, vooral voor hunzelf dan maar als ze tegen die tijd nog niet geweest zijn ligt het wel aan hunzelf en niet aan HugoErnstquote:Op zondag 2 januari 2022 16:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen idee hoe de % opkomst is bij de 50+ groep eigenlijk..
Dit, of gaan we ons weer generieke maatregelen opleggen omdat er een groep is die weigert zijn verantwoordelijk te nemen.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
in principe zij alle kwetsbaren de 14e wel geboosterd, dan heeft het wel lang genoeg geduurd die lockdown
Gecondoleerd. En fijn dat jullie er nog allemaal geweest zijn, ook voor haar.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:26 schreef OProg het volgende:
Dank allemaal.![]()
Het is vooral een beetje surrealistisch. In een halve dag tijd van de nieuwjaarswens naar de lijkschouwer haar op zien halen.
Heb je geen All You Need Is Love gekeken daarvoor?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zijn dat trouwens voor walgelijke ads van Spoedtest.nl met Robert ten Brink?
Je bedoelt het OMT toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:34 schreef Wirelessmouse het volgende:
omdat er een groep is die weigert zijn verantwoordelijk te nemen.
Het Robert Koch Institute, de overheid van Denemarken en Canada zijn geen wappie kanalen.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, maar ik vroeg dus of die cijfers er ook zijn van niet-wappiekanalen.
Die vent is inmiddels toch wel binnen zou je zeggen.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zijn dat trouwens voor walgelijke ads van Spoedtest.nl met Robert ten Brink?
Nou ja, 2 groepen eigenlijk, mensen die vaccinatie weigeren en de politiek die muurvast zit.quote:
gecondoleerd, blijf toch die vraag over het alarm hangen?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef OProg het volgende:
goor, ik krijg tienertietjes met vrijmibabes nsfwquote:Op zondag 2 januari 2022 16:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is het rapport:quote:Op zondag 2 januari 2022 16:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vroeg dus of die cijfers er ook zijn van niet-wappiekanalen.
De data zullen wel kloppen, maar de vraag is dan vervolgens waarom dat zo is. Het zijn bijvoorbeeld juist bejaarden in Duitsland die ongevaccineerd zijn en die komen al minder vaak in aanraking met mensen. En wat crystal zegt.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:36 schreef Za het volgende:
[..]
Het Robert Koch Institute, de overheid van Denemarken en Canada zijn geen wappie kanalen.
Ik post het niet meer, want dan wordt het binnen 0,5 seconden verwijdert. Wanneer een ander het post blijft het staan.![]()
De bronnen zijn gewoon officieel.
Er is meerdere uitleg denkbaar. Ik ga deze discussie niet aan.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:42 schreef nostra het volgende:
De data zullen wel kloppen, maar de vraag is dan vervolgens waarom dat zo is. Het zijn bijvoorbeeld juist bejaarden in Duitsland die ongevaccineerd zijn en die komen al minder vaak in aanraking met mensen. En wat crystal zegt.
het OMT verbiedt niksquote:Op zondag 2 januari 2022 16:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nou ja, 2 groepen eigenlijk, mensen die vaccinatie weigeren en de politiek die muurvast zit.
Het OMT blijft gewoon stabiel met zaken verbieden
Zo procentueel gezien de meeste nieuwe besmettingen in een gemeente in de top 10 van de meeste gevaccineerde mensen.quote:
Waarom begin je er dan over?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:44 schreef Za het volgende:
[..]
Er is meerdere uitleg denkbaar. Ik ga deze discussie niet aan.
Ja. Ze had nog expliciet laten weten, corona of niet, dat we gewoon allemaal even langs moesten komen over de dag omdat dat de dingen waren die haar leven mooi maakte. Dus gelukkig heeft ze alle kinderen en kleinkinderen zaterdag gezien. Daar ben ik nu wel extra blij om.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gecondoleerd. En fijn dat jullie er nog allemaal geweest zijn, ook voor haar.
gelukkig maarquote:Op zondag 2 januari 2022 16:44 schreef Za het volgende:
[..]
Er is meerdere uitleg denkbaar. Ik ga deze discussie niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.nbcnewyork.co(...)nvaccinated/3468742/
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:53 schreef Tarado het volgende:
NYC ER Doc Breaks Down How Omicron Affects the Boosted, Vaxxed and Unvaccinated
According to well-known Manhattan ER doctor Craig Spencer, the omicron variant can be as mild as a cold - with the right vaccinations
Published December 27, 2021 • Updated on December 28, 2021 at 8:12 amalweer een bevestigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.nbcnewyork.co(...)nvaccinated/3468742/
Het wordt niet verwijdert , maar verwijderd.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:36 schreef Za het volgende:
[..]
Het Robert Koch Institute, de overheid van Denemarken en Canada zijn geen wappie kanalen.
Ik post het niet meer, want dan wordt het binnen 0,5 seconden verwijdert. Wanneer een ander het post blijft het staan.![]()
De bronnen zijn gewoon officieel.
ja je kan toch moeilijk die lockdown handhaven op basis van we tot nu toe weten, zeker niet na de 14equote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:53 schreef Tarado het volgende:
NYC ER Doc Breaks Down How Omicron Affects the Boosted, Vaxxed and Unvaccinated
According to well-known Manhattan ER doctor Craig Spencer, the omicron variant can be as mild as a cold - with the right vaccinations
Published December 27, 2021 • Updated on December 28, 2021 at 8:12 amWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.nbcnewyork.co(...)nvaccinated/3468742/
Van wat precies? Dit soort anekdotisch bewijs heeft verder weinig waarde.quote:
dat de range van omikron van een verkoudheid naar een griep is, overall gewoon milde klachten, hoeft je eigenlijk geen nieuw vaccin voor te maken.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van wat precies? Dit soort anekdotisch bewijs heeft verder weinig waarde.
Nou zegt anekdotisch bewijs niet zo veel, maar dit staat ook niet bepaald in het stuk.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat de range van omikron van een verkoudheid naar een griep is, overall gewoon milde klachten, hoeft je eigenlijk geen nieuw vaccin voor te maken.
Er waren vandaag 17 IC-opnames, ja, helaas, als je een hele kwetsbare gezondheid hebt, kan een verkoudheid er al voor zorgen dat je op de IC komt. En wat te denken van de Delta-variant die twee weken geleden nog dominant was.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:12 schreef kuifmees het volgende:
Wat moeten mensen die alleen een zere keel hebben en last hebben van een beetje vermoeidheid op een ER? Dat vraag ik me dan af.
Gewoon avondklokje, omdat het kan.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja je kan toch moeilijk die lockdown handhaven op basis van we tot nu toe weten, zeker niet na de 14e
'Murica. Vaak geen huisarts/PCP, "u heeft covid" -> ER.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:12 schreef kuifmees het volgende:
Wat moeten mensen die alleen een zere keel hebben en last hebben van een beetje vermoeidheid op een ER? Dat vraag ik me dan af.
ER is vergelijkbaar met onze Eerste Hulp, geen idee waarom mensen met milde klachten naar een ziekenhuis gaan, misschien voorzorg?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:12 schreef kuifmees het volgende:
Het aantal IC-opnames blijft bij Omicron in verhouding ook gewoon gigantisch achter bij het aantal besmettingen. Dat zie je bijvoorbeeld ook in het UK. Plaatje uit het andere topic:quote:Op zondag 2 januari 2022 17:22 schreef nostra het volgende:
[..]
'Murica. Vaak geen huisarts/PCP, "u heeft covid" -> ER.
Niks. Veel worden positief getest nadat ze opgenomen werden. Ze liggen er dus veelal met in plaats van door corona. En die cijfers kan je nog heel lang doortrekken en ge/misbruiken als je wil, zeker voor de Omicron variant die lekker besmettelijk is maar veelal gewoon een verkoudheid blijkt.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:12 schreef kuifmees het volgende:
als het 1 stap teruggedraaid wordt vind ik het al heel wat, dus de situatie van voor 19/12quote:Op zondag 2 januari 2022 17:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon avondklokje, omdat het kan.
Dan kan ik tenminste weer echt verder gaan trainen (soort van, is ook niet ideaal met die gare openingstijden maar beter dan dit)quote:Op zondag 2 januari 2022 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het 1 stap teruggedraaid wordt vind ik het al heel wat, dus de situatie van voor 19/12
Hm? ER = SEH, niet IC.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:25 schreef Pistolero het volgende:
Het aantal IC-opnames blijft bij Omicron in verhouding ook gewoon gigantisch achter bij het aantal besmettingen. Dat zie je bijvoorbeeld ook in het UK. Plaatje uit het andere topic:
Dan train je thuis maar gewoon je rechter armspierenquote:Op zondag 2 januari 2022 17:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dan kan ik tenminste weer echt verder gaan trainen (soort van, is ook niet ideaal met die gare openingstijden maar beter dan dit)
Zal wel een hoop kracht kwijt zijn straks
dat hardhollen is toch wat minder inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2022 17:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dan kan ik tenminste weer echt verder gaan trainen (soort van, is ook niet ideaal met die gare openingstijden maar beter dan dit)
Zal wel een hoop kracht kwijt zijn straks
icm andere data over omikrom kom ik tot die schatting/mening.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou zegt anekdotisch bewijs niet zo veel, maar dit staat ook niet bepaald in het stuk.
ze heebn zo'n keelpijn dat ze niet meer kunnen drinken, dus moeten ze voor een infuus naar het zkh in NL, andere landen is dat niet altijd hetzelfde.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:12 schreef kuifmees het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:18 schreef Jed1Gam het volgende:
Gelukkig dat wattenstaafje maar heel lafjes ingezet bij de antigeen-test, en na 1 dag quarantaine (positieve test 3 dagen geleden) nog naar huis kunnen vliegen.
Lang niet zo gestrest geweest met een verkoudheidje.
Ja, er zijn minder opnames dan de winter van vorig jaar, maar toen was nog niemand gevaccineerd. Het aantal IC-opnames stijgt nu ook nog best door en zeker na de boosterprik had ik wel iets minder verwacht.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het aantal IC-opnames blijft bij Omicron in verhouding ook gewoon gigantisch achter bij het aantal besmettingen. Dat zie je bijvoorbeeld ook in het UK. Plaatje uit het andere topic:
[ afbeelding ]
een bed in het zkh kost E600 per 24 uur een IC bed E3000, lekker verdienen!quote:Op zondag 2 januari 2022 17:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks. Veel worden positief getest nadat ze opgenomen werden. Ze liggen er dus veelal met in plaats van door corona. En die cijfers kan je nog heel lang doortrekken en ge/misbruiken als je wil, zeker voor de Omicron variant die lekker besmettelijk is maar veelal gewoon een verkoudheid blijkt.
En dat is dan ook precies wat men gaat doen om zo die 2G en 3G op de werkvloer er door gedrukt te kunnen krijgen.
Dus je haalt uit een anekdotisch stuk waarin ook gewoon staat dat er mensen opgenomen worden in het ziekenhuis dat mensen hooguit een verkoudheidje oplopen, want "andere data". Goed verhaal Hans, lekker kort.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
icm andere data over omikrom kom ik tot die schatting/mening.
hoe weet je nou of het lekker verdienen is als je de kostprijs niet kent....quote:Op zondag 2 januari 2022 17:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een bed in het zkh kost E600 per 24 uur een IC bed E3000, lekker verdienen!
Hoe kunnen er dan zo enorm veel mensen op de IC liggen met (of door) corona?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks. Veel worden positief getest nadat ze opgenomen werden. Ze liggen er dus veelal met in plaats van door corona. En die cijfers kan je nog heel lang doortrekken en ge/misbruiken als je wil, zeker voor de Omicron variant die lekker besmettelijk is maar veelal gewoon een verkoudheid blijkt.
En dat is dan ook precies wat men gaat doen om zo die 2G en 3G op de werkvloer er door gedrukt te kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |