Dit, of gaan we ons weer generieke maatregelen opleggen omdat er een groep is die weigert zijn verantwoordelijk te nemen.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
in principe zij alle kwetsbaren de 14e wel geboosterd, dan heeft het wel lang genoeg geduurd die lockdown
Gecondoleerd. En fijn dat jullie er nog allemaal geweest zijn, ook voor haar.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:26 schreef OProg het volgende:
Dank allemaal.![]()
Het is vooral een beetje surrealistisch. In een halve dag tijd van de nieuwjaarswens naar de lijkschouwer haar op zien halen.
Heb je geen All You Need Is Love gekeken daarvoor?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zijn dat trouwens voor walgelijke ads van Spoedtest.nl met Robert ten Brink?
Je bedoelt het OMT toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:34 schreef Wirelessmouse het volgende:
omdat er een groep is die weigert zijn verantwoordelijk te nemen.
Gecondoleerdquote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef OProg het volgende:
Nou. Gisteren nog bij oma geweest, gelukkig zijn we allemaal geweest in goede gezondheid en toen ik rond een uur of 7 weg ging was ze nog gezond maar gewoon oud.
Vanochtend ma gebeld dat de alarmknop in was gedrukt om 8 uur, tien voor 9 is ze overleden.![]()
Wel begonnen met ineens kortademig dus je gaat je toch afvragen of het virus niet aan is gekomen.
Overigens verder vrede mee. Met 92 in haar eigen huis gestorven en op 55 jaar terug een keer 1 dag ziekenhuis na nooit iets gehad. Dus het is een mooi leven geweest.
Het Robert Koch Institute, de overheid van Denemarken en Canada zijn geen wappie kanalen.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, maar ik vroeg dus of die cijfers er ook zijn van niet-wappiekanalen.
Die vent is inmiddels toch wel binnen zou je zeggen.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zijn dat trouwens voor walgelijke ads van Spoedtest.nl met Robert ten Brink?
Nou ja, 2 groepen eigenlijk, mensen die vaccinatie weigeren en de politiek die muurvast zit.quote:
gecondoleerd, blijf toch die vraag over het alarm hangen?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef OProg het volgende:
Nou. Gisteren nog bij oma geweest, gelukkig zijn we allemaal geweest in goede gezondheid en toen ik rond een uur of 7 weg ging was ze nog gezond maar gewoon oud.
Vanochtend ma gebeld dat de alarmknop in was gedrukt om 8 uur, tien voor 9 is ze overleden.![]()
Wel begonnen met ineens kortademig dus je gaat je toch afvragen of het virus niet aan is gekomen.
Overigens verder vrede mee. Met 92 in haar eigen huis gestorven en op 55 jaar terug een keer 1 dag ziekenhuis na nooit iets gehad. Dus het is een mooi leven geweest.
goor, ik krijg tienertietjes met vrijmibabes nsfwquote:Op zondag 2 januari 2022 16:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is het rapport:quote:Op zondag 2 januari 2022 16:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vroeg dus of die cijfers er ook zijn van niet-wappiekanalen.
De data zullen wel kloppen, maar de vraag is dan vervolgens waarom dat zo is. Het zijn bijvoorbeeld juist bejaarden in Duitsland die ongevaccineerd zijn en die komen al minder vaak in aanraking met mensen. En wat crystal zegt.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:36 schreef Za het volgende:
[..]
Het Robert Koch Institute, de overheid van Denemarken en Canada zijn geen wappie kanalen.
Ik post het niet meer, want dan wordt het binnen 0,5 seconden verwijdert. Wanneer een ander het post blijft het staan.![]()
De bronnen zijn gewoon officieel.
Er is meerdere uitleg denkbaar. Ik ga deze discussie niet aan.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:42 schreef nostra het volgende:
De data zullen wel kloppen, maar de vraag is dan vervolgens waarom dat zo is. Het zijn bijvoorbeeld juist bejaarden in Duitsland die ongevaccineerd zijn en die komen al minder vaak in aanraking met mensen. En wat crystal zegt.
het OMT verbiedt niksquote:Op zondag 2 januari 2022 16:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nou ja, 2 groepen eigenlijk, mensen die vaccinatie weigeren en de politiek die muurvast zit.
Het OMT blijft gewoon stabiel met zaken verbieden
Zo procentueel gezien de meeste nieuwe besmettingen in een gemeente in de top 10 van de meeste gevaccineerde mensen.quote:
Waarom begin je er dan over?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:44 schreef Za het volgende:
[..]
Er is meerdere uitleg denkbaar. Ik ga deze discussie niet aan.
Ja. Ze had nog expliciet laten weten, corona of niet, dat we gewoon allemaal even langs moesten komen over de dag omdat dat de dingen waren die haar leven mooi maakte. Dus gelukkig heeft ze alle kinderen en kleinkinderen zaterdag gezien. Daar ben ik nu wel extra blij om.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gecondoleerd. En fijn dat jullie er nog allemaal geweest zijn, ook voor haar.
gelukkig maarquote:Op zondag 2 januari 2022 16:44 schreef Za het volgende:
[..]
Er is meerdere uitleg denkbaar. Ik ga deze discussie niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.nbcnewyork.co(...)nvaccinated/3468742/
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:53 schreef Tarado het volgende:
NYC ER Doc Breaks Down How Omicron Affects the Boosted, Vaxxed and Unvaccinated
According to well-known Manhattan ER doctor Craig Spencer, the omicron variant can be as mild as a cold - with the right vaccinations
Published December 27, 2021 • Updated on December 28, 2021 at 8:12 amalweer een bevestigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.nbcnewyork.co(...)nvaccinated/3468742/
Het wordt niet verwijdert , maar verwijderd.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:36 schreef Za het volgende:
[..]
Het Robert Koch Institute, de overheid van Denemarken en Canada zijn geen wappie kanalen.
Ik post het niet meer, want dan wordt het binnen 0,5 seconden verwijdert. Wanneer een ander het post blijft het staan.![]()
De bronnen zijn gewoon officieel.
ja je kan toch moeilijk die lockdown handhaven op basis van we tot nu toe weten, zeker niet na de 14equote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:53 schreef Tarado het volgende:
NYC ER Doc Breaks Down How Omicron Affects the Boosted, Vaxxed and Unvaccinated
According to well-known Manhattan ER doctor Craig Spencer, the omicron variant can be as mild as a cold - with the right vaccinations
Published December 27, 2021 • Updated on December 28, 2021 at 8:12 amWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.nbcnewyork.co(...)nvaccinated/3468742/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |