Wel meer denk ik dan 3 ton? Of is dat bekend. De gemiddelde huisarts heeft al ¤ 250.000 winst per jaar.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn pensioen vanuit zijn huidige baan hoger is, denk je niet? Kuipers krijgt 3 ton per jaar van het Erasmus dus dit is wel weer knap trieste framing.
Dan ben je toch echt wel van het padje of, of niet. Ik heb eigenlijk nog nooit een zelftest gedaan. Zou niet weten waarvoor. Ook niet verkouden geweest of zo hoor.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb al verhalen gehoord van mensen die elke dag 2x testen, gewoon uit 'voorzorg'.
Moeten zij lekker weten maar ik ga daar geen geld aan spenderen. Doe alleen testje als ik me echt niet goed voel, wat dit najaar 2x is voorgekomen.
Hugo was klaar dus mooi dat er vervanging komt.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Kuipers zal alles inzetten op IC bezetting en vergeet dat er nog meer dingen belangrijk zijn in het leven. Wat dat betreft liever een Hugo, honderd keer liever.
Dat zijn de echte wappies.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb al verhalen gehoord van mensen die elke dag 2x testen, gewoon uit 'voorzorg'.
Moeten zij lekker weten maar ik ga daar geen geld aan spenderen. Doe alleen testje als ik me echt niet goed voel, wat dit najaar 2x is voorgekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
2 gemeentes met 0 besmettingen
0 gemeentes met 1 besmettingen
9 gemeentes met 2-4 besmettingen
4 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Vind het eigenlijk reuze meevallen voor een week nadat het hele land en iedereen zijn moeder is samengekomen.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:21 schreef Benny het volgende:
Holycow. We zitten gewoon weer in een dikke stijfing
SCHUIL IN UWEN BUNKER.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:21 schreef Benny het volgende:
Holycow. We zitten gewoon weer in een dikke stijfing
Die studie heeft Economie echt in de titel, maar een van haar andere masters is Internationale Betrekkingen. Daar krijg je gewoonlijk ook een flink component internationale economie. De universiteit van Oxford staat goed bekend, dus ik neem aan dat ook voor hun studie opgaat. Buitenlandse Zaken is meer op haar toegesneden, maar ik denk dat ze voldoende bagage en intelligentie heeft om een goede minister van Financiën te worden.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een master van 1 jaar, deels politiek, deels economie. Op het VWO krijg je nog langer economie.
Intelligentie wel, bagage niet financieel. Maar gelukkig heeft ze daar een goede staatssecretaris voor zie ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:24 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die studie heeft Economie echt in de titel, maar een van haar andere masters is Internationale Betrekkingen. Daar krijg je gewoonlijk ook een flink component internationale economie. De universiteit van Oxford staat goed bekend, dus ik neem aan dat ook voor hun studie opgaat. Buitenlandse Zaken is meer op haar toegesneden, maar ik denk dat ze voldoende bagage en intelligentie heeft om een goede minister van Financiën te worden.
Ja precies, een stijging was te verwachten.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk reuze meevallen voor een week nadat het hele land en iedereen zijn moeder is samengekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |