Of ze zien hierin de bevestiging dat het "losgaat" ondanks de lockdown en ze pas over 2 weken een stijging in de ziekenhuizen verwachten.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:06 schreef popje het volgende:
Zo de stijging is ingezet, maar de ziekenhuizen blijven vooralsnog relatief leeg. Gaan we dan nu weer op besmettingen sturen? En de lockdown verlengen, want wat als? Dat de halve maatschappij inmiddels elke keer in quarantaine moet, ik vind het steeds nuttelozer worden. Omikron doet gewoon vrij weinig met de meeste mensen en het nut van een lockdown ontgaat me inmiddels totaal.
tjaquote:"In this analysis, the risk of hospitalisation is lower for Omicron cases with symptomatic or asymptomatic infection after 2 and 3 doses of vaccine, with an 81% ... reduction in the risk of hospitalisation after 3 doses compared to unvaccinated Omicron cases," the UKHSA said.
Dat is wel wat je van een minister wil, ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:57 schreef Za het volgende:
[..]
Dat lijkt me zoveel prettiger.
Gommers heeft iets knus en zegt gekke dingen.
Maar zo ver zijn we dus nog niet qua boosteren want juist die booster zorgt voor die toename richting 80% bescherming. Ook daarom zal de lockdown nog wel even duren verwacht ikquote:Op zondag 2 januari 2022 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja
https://www.reuters.com/b(...)is-shows-2021-12-31/
in principe zij alle kwetsbaren de 14e wel geboosterd, dan heeft het wel lang genoeg geduurd die lockdownquote:Op zondag 2 januari 2022 16:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar zo ver zijn we dus nog niet qua boosteren want juist die booster zorgt voor die toename richting 80% bescherming. Ook daarom zal de lockdown nog wel even duren verwacht ik
Gecondoleerdquote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef OProg het volgende:
Nou. Gisteren nog bij oma geweest, gelukkig zijn we allemaal geweest in goede gezondheid en toen ik rond een uur of 7 weg ging was ze nog gezond maar gewoon oud.
Vanochtend ma gebeld dat de alarmknop in was gedrukt om 8 uur, tien voor 9 is ze overleden.![]()
Wel begonnen met ineens kortademig dus je gaat je toch afvragen of het virus niet aan is gekomen.
Overigens verder vrede mee. Met 92 in haar eigen huis gestorven en op 55 jaar terug een keer 1 dag ziekenhuis na nooit iets gehad. Dus het is een mooi leven geweest.
Gecondoleerd.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef OProg het volgende:
Nou. Gisteren nog bij oma geweest, gelukkig zijn we allemaal geweest in goede gezondheid en toen ik rond een uur of 7 weg ging was ze nog gezond maar gewoon oud.
Vanochtend ma gebeld dat de alarmknop in was gedrukt om 8 uur, tien voor 9 is ze overleden.![]()
Wel begonnen met ineens kortademig dus je gaat je toch afvragen of het virus niet aan is gekomen.
Overigens verder vrede mee. Met 92 in haar eigen huis gestorven en op 55 jaar terug een keer 1 dag ziekenhuis na nooit iets gehad. Dus het is een mooi leven geweest.
Geen idee hoe de % opkomst is bij de 50+ groep eigenlijk..quote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
in principe zij alle kwetsbaren de 14e wel geboosterd, dan heeft het wel lang genoeg geduurd die lockdown
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef OProg het volgende:
Was misschien gebaseerd op cijfers van Amsterdam UMC. De cijfers van Synlab en Saltro tonen een veel snellere stijging.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee want de R van Omikron ligt normaliter veel hoger (zonder maatregelen)
Gecondoleerd.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef OProg het volgende:
Sinds wanneer is Kuipers van het OMT?quote:Op zondag 2 januari 2022 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Hugo was al bijna een slaaf van het OMT, Kuipers is letterlijk het OMT. Ik verwacht eigenlijk dat ie er een gigantische bende van maakt
Je quote zojuist dit:quote:
Wat begrijp je hier niet aan?quote:Op zondag 2 januari 2022 15:58 schreef Za het volgende:
Inmiddels sinds kort dominant, maar wellicht was dat al een maand terug zo, zelfde voor België.
Gecondoleerd, 92 jaar is een mooie leeftijd.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef OProg het volgende:
Gecondoleerd. Mooie en eervolle leeftijd, maar leuk of makkelijk is het nooit. Veel sterkte.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef OProg het volgende:
Gewoon de lockdown in stand houden tot het percentage boven de 80% is.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen idee hoe de % opkomst is bij de 50+ groep eigenlijk..
Dat doen we al.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:06 schreef popje het volgende:
Zo de stijging is ingezet, maar de ziekenhuizen blijven vooralsnog relatief leeg. Gaan we dan nu weer op besmettingen sturen?
Gecondoleerdquote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef OProg het volgende:
Ja, maar ik vroeg dus of die cijfers er ook zijn van niet-wappiekanalen.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:59 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Afgelopen week kwam datzelfde twitterkanaal ook met een soortgelijk bericht naar buiten over Duitsland. De bron zou toen Robert Koch institute zijn
ik hoop hoog, vooral voor hunzelf dan maar als ze tegen die tijd nog niet geweest zijn ligt het wel aan hunzelf en niet aan HugoErnstquote:Op zondag 2 januari 2022 16:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen idee hoe de % opkomst is bij de 50+ groep eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |